Posities door Cpt-Speed

    Ik neem deze even her terug op daar er meerderen zijn die zich storen aan de nieuwe sortering na de update van Nov 23.


    Is het mogelijk de sortering bij 'Missende voertuigen in het incidenten scherm of hetzelfde te maken als in het overzicht.


    Beter nog zou een sortering per benodigde hulpverlening zijn zoals bv 1 Politie 2 BW 3 Ambu .....


    Alvast bedankt om hier naar te kijken.:thumbup:

    Ik heb een NH-O en maak die een eigen Voertuig om Rapid Responder teams te maken en deze kan je wel laten patrouileren. Beetje hetzelfde je hebt bij een AT event toch genoeg andere gewone eenheden nodig ook.


    Kwestie van zelf je game aan te passen met wat voor handen is.

    Na de laatste update voert de OVD-P de arrestanten niet meer automatisch af.

    Ook laat hij benodigde voertuigen niet weerkeren.

    Persoonlijk vind ik dat er ook weinig respect is naar een tekenaar. En dat motiveert ook weer niet.


    Wat ik al eens doe als ik iemand zijn voertuig verzameling gebruik stuur ik hem/haar een coins gift een beetje als dank u wel voor wat je doet. Er gaat vast ook veel tijd in het maken van de tekeningen kruipen als je het goed wil doen.

    Quote.... ??? Er zijn maar enkele kazernes waar vele voertuigen staan. ???? In de werkelijke wereld misschien wel ... Hier in dit spel is alle werkelijkheid ver te zoeken geeft niet daar is het een spel voor.


    Laat dan de spelers lekker zelf kiezen hoe ze hun spel willen spelen... wil je groot maak je die.. wil je het niet, doe je het lekker niet....


    Zeg dan, Er zit een verdienmodel achter.... Wil je er meer als 10 uitbreidingen dan zal je moeten spelen voor de credits om die kazernes te bouwen... wil je het sneller of heb je geen zin om zolang te moeten spelen..... koop coins....

    Ieder spel heeft een verdien model. Er is serverruimte website ontwikkelaars dus personeel accomodatie die moet betaald worden. Vergeleken met ander spelen is dit verdien model redelijk. Er zijn spelen die onspeelbaar zijn als je niet betaald. Hier kan je in principe bijna alles gratis doen.

    Dus zoals we al doorhadden en waar ik dan vaker een eigen invulling aangeef omdat met de nederlandse opzet gewoon erg moeilijk is realistisch te bouwen. Maar zoals mij wel vaker is gezegd het is een Nederlandse site dus we mogen blij zijn dat we hier mogen spelen zeker.

    Maar ik probeer de realiteit te benaderen met wat we hebben dus ik bouw voor een MAP de huidige TS-HV en voor de snelle hulp gebruik ik de HV en de grotere hulpwagens in België maak ik TS-STH van.