Cahjo ik kan je helemaal volgen en wat er gebeurd is ook erg menselijk.
Als speler heb je lang gewerkt heb je u zakjes in orde en onder controle en dan komt er een update en moet je u denk patroon compleet omdraaien.
Wat mij het meeste stoort is de SIV die niet op patrouille kan gaan terwijl deze voertuigen 90% van hun tijd 'on the road' spenderen. Maar goed dan denk ik voor een oplossing ik neem een DM-P een SIV skin er op en deze kan wel op patrouille.
Maar goed terug naar u opmerking als de update er is dan ligt heel je tactisch plan in duigen en moet je herplannen en dat is niet leuk. En dan treed het bewuste 'Change' proces in werking en gaat een mens zich verzetten. En ziet de meeste dingen erg negatief.
Dus inderdaad je moet daar een methode hebben om mee om te gaan. Bij mij is dat vaak ik stap even weg van het spel ga iets anders doen tot ik een paar mogelijke oplossingen aanpassingen bedenk die uit test en dan op die manier de fun weer terug vind.
Dus ja inderdaad geduld is een wijze raad maar dit vind je heel vaak niet terug in het change proces. En dan krijg je gefrustreerde spelers. Een ontwikkelaar houd hier geen rekening mee.
En wat Piet betreft hij doet zijn best en heeft een heel bord vol. Gelukkig kan hij onze opmerkingen heel vaak goed plaatsen.