Posities door Arjen

    Welk besturingssysteem en welke browser wordt er gebruikt?

    Windows 10 Pro - Chrome

    - Loopt het hele spel vast(reageert de hele pagina ook niet meer)?
    Het spel loopt niet vast maar af en toe blijft hij wel erg lang laden. Ik heb dan geen last van wit scherm.

    - Als dit niet het geval is: laden de pagina's erg traag? Als voertuigen of missies niet worden bijgewerkt, kan dit dan worden verholpen door de pagina opnieuw te laden?
    Zoals ik al zei, pagina's laden erg traag. Ik speel niet echt veel met eigen meldingen of vul af 's avonds met de teamleden dus ik weet niet wat er 's avonds laat of tijdens het afvullen van mijn eigen meldingen gebeurd, maar het is heel soms dat ik wel eens een ''Object object'' of serverfehlr of Setie nichte Gefunden komen krijg.

    Ik heb LSS ook uitgezet voor het geval dat, op ander tabblad de meldingen openen helpt heel erg. Refresh als je even iets anders doet helpt heel soms want je moet even van de pagina af zijn en hij is weer traag of loopt achter..

    's ochtends of avonds zit ik op mijn ipad altijd teammeldingen te klikken maar die is dan wel redelijk snel. Ook op mobiel doe ik het wel eens maar die is 's avonds zo traag dat je niet 1 voertuig bijna kan sturen.

    Verder ook vervelend dat geplande inzetten blijven hangen tot uren erna.. Zo kan je je voertuigen niet terugkrijgen en niet sturen naar teammeldingen.