Posities door Centralist2004

    Hoi allemaal, ik heb zojuist een steunpunt rijkswaterstaat aangeschaft. Echter zie ik de volgende voertuigen: DA-RWS en DM-RWS. Ik zie in de lijst geen DA-SIG staan.

    Ik heb de mensen die erbij kwamen gelijk naar de brandweeracademie gestuurd met de juiste opleiding.

    Weten jullie wat er aan de hand is en hoe ik dit probleem kan oplossen?


    Alvast bedankt!

    Hoi allemaal!

    Ik heb een vraag waarop waarschijnlijk een kort antwoord voldoende is dus dacht plaats het hier.


    Ik heb nu 1 politiebureau met 1 DA-NH (bemand met 2 personen) plus level 1. Nu zit ik te kijken bij de voertuigenmarkt hiervoor en zag 3 opties voor mij: DA-NH, DB-NH en DM-NH.

    Nu weet ik dat het verschil tussen de 3 dat DA-NH / DB-NH arrestanten kan vervoeren en DM-NH deze mogelijkheid niet heeft.


    Nu zag ik dat DA-NH 5.000 credits kost en DB-NH 6.000 credits.

    Ze kunnen allebei 2x personeel “vervoeren”. Nu is mijn vraag: waar zit het verschil tussen DA-NH en DB-NH? Ik dacht zelf dat de voertuigen een andere rijtijd hebben omdat een bus nou eenmaal langzamer is.


    Ik wou dus eigenlijk weten of dit het geval is, zo nee, wat het dan wel is (kan zijn).

    Hallo mede forum gebruikers,


    Ik had net een incident gekregen van test brandalarm school. Nu zag ik in het menu van een melding dat er ook een PRIO 1/2 knop bevindt.


    Echter als ik op deze knop klik en de refresh knop in klik, verandert PRIO 2 weer naar PRIO 1.


    Ik heb een aantal “verbeterpunten”:

    - Als een voertuig naar een PRIO 2 melding gaat en er een melding wordt toegewezen voor het desbetreffende voertuig met PRIO 1, het voertuig deze dan “annuleert” en uitrukt naar de PRIO 1 melding.


    - Bij de Test brandalarm-meldingen:

    Ik zie dat als ik een voertuig naar de test brandalarm-melding stuur, het voertuig gelijk uitrukt naar de melding, mij lijkt het de bedoeling dat het voertuig pas vertrekt naar zo’n soort melding als de “begin tijd” bijna over is (automatisch berekent naar aanleiding aanrijtijd van het voertuig zelf).


    Voor verder vragen, opmerkingen en toevoegingen naar aanleiding van deze suggestie staat het je vrij een reactie hieronder achter te laten.


    Mvg,

    Centralist2004


    NB: Ik ben nieuw hier, dus als ik ergens een fout heb gemaakt, corrigeer me dan op een vriendelijke manier :)