Komt er zsm aan!
Dankjewel!
Komt er zsm aan!
Dankjewel!
Goedenavond, zou je aub de iconen voor de MMT-Standplaats en de PolitieHeliStandplaats kunnen maken?
Groetjes, Dimpie
Beide verzoeken verwerkt! Veel plezier!
Dankjewel
Wel bijzonder want ik heb er pas sinds vandaag last van
Ja niet iedereen heeft er last van, ik niet iig
Hoi Japsert2,
Zou je ook aub Ziekenhuis- en de hierboven genoemde iconen kunnen maken?
Alvast bedankt!
Goedemorgen allemaal,
Vandaag sinds 11.53 h heb ik last van Serverfehler en kom ik 't spel niet in.
Vanwege transport van de eerste patiënt die die behandeld.
Je zou zodra de MMT status 3 is weer kunnen dooralarmeren naar dezelfde melding.
Dank voor je antwoord. Vreemd. Ik zal 't nog eens proberen, en anders de wifi opnieuw opstarten. Bedankt iig.
EDIT: 't werkt weer bij mij.
Goedemorgen allemaal,
Ik kom het spel niet in. Via de app krijg ik de melding "Spel niet bereikbaar", en via de webpagina op de pc blijft ie oneindig laden.
Ben ik de enige die hier last van heeft?
Nieuwe dag, zelfde liedje
Heb hier ook last van, en kom het spel niet meer in.
Ik kom het spel niet in. Via website en app wit scherm.
Goedemiddag,
Dank voor je bericht. Fijn om te horen dat ze begonnen zijn met analyseren.
Hier zijn mijn antwoorden op de vragen:
- ik speel vaak in de app (op Android), en op sommige avonden op pc (Windows 10, Firefox internet browser). Het spel loopt in zowel de app als de website vaak vast, of is erg traag. Dit gebeurd meestal na 22.00 uur (bij mij i.i.g.);
- als ik op een melding klik, loopt de app vast, of duurt het best lang (oplopend tot bijna 2 minuten) voordat het alarmeer-scherm te zien is. Met het terugknopje onder aan m'n scherm kan ik terug gaan en de melding opnieuw openen. Dan zie ik het scherm wel sneller. Op pc duurt het bij mij ook wat langer om een melding te openen. Ook hier is het afwisselend met vastlopen;
- wanneer het bij mij niet vastloopt, helpt het op pc niet om de pagina te herladen. Ik merk geen verschil. Op Android open ik de app opnieuw, maar dat maakt ook geen verschil.
Groetjes,
Dimpie
Beste heer, mevrouw,
Sinds gisteren heb ik een "bug" of error (of hoe je het zou willen noemen) in de app, die zegt: "Voertuigen limiet is bereikt!" terwijl ik geen voertuigen heb gestuurd. Zie ook bijgevoegde screenshot. Kan dit worden opgelost?
Screenshot: https://we.tl/t-Q0dTM8iIM5
Met vriendelijke groet,
DimpieDiepu.
Beste heer, mevrouw,
Sinds afgelopen zaterdag ervaar ik steeds meer problemen omtrent het inladen van de inzetvoorstellen (als je op een melding klikt, zouden de inzetvoorstellen binnen 1 seconde geladen moeten zijn, bij mij duurt dit 5 à 10 seconden. Daarnaast duurt het best lang (ook 5 à 10 seconden) voor dat de voertuigen die ik heb geselecteerd met de inzetvoorstellen daadwerkelijk geselecteerd zijn.
Is dit een vaak voorkomend probleem? En kan dit misschien worden opgelost?
Ik hoor graag van u.
Als ik het traag vind worden, doe ik 2 dingen wel en eentje niet.
- Ik zet wel de kaart uit, dat scheelt rekentijd voor de server, en dus is het spel sneller.
- Ik druk wel op F5, dan refresht het spel, en wordt je cache weer geleegd.
- Ik meld het vervolgens niet hierzo als het spel traag wordt, want dan wordt het een full time job om al die berichten te lezen, als iedereen dat zou doen.
Dat helpt niet bij mij, vandaar dat ik het aangaf.
Beste lezer, tijdens het selecteren van de inzetvoorstellen die ik heb aangemaakt, zit er een enige vertraging in. Is er iets aan de hand, en kan dit worden gefixt? Het laat het afhandelen van meldingen bij mij namelijk 2x zo lang duren, en dat vind ik jammer.