Posities door Koepel

    Voor de pech en ongevallen op de snelwegen, ook wel IM-gebieden genoemd, worden bergers aangestuurd door het LCM (Landelijk Centraal Meldpunt). Dit is onderdeel van Stichting Incident Managent (SIM). Wanneer RWS een incident op de snelweg vindt waarbij een berger nodig is bellen zij het LCM. Wellicht zou dit een leuke optie zijn als aanvulling op Besteld Vervoer o.i.d.?


    Een post als bergingsmaatschappij openen, en een bergingsvoertuig. Maximaal aantal parkeerplaatsen voor weggesleepte voertuigen etc als uitbereidingsopties.

    Wat vinden jullie?


    Groet Koepel

    Hi,


    Vraagje, sinds kort krijg ik géén politiemeldingen meer waar een Zulu benodigd is. Ik heb er twee.

    Tot een week of 2 geleden kreeg ik zo nu-en-dan een melding voor de Zulu. Ik heb niks aan de opstelling/indeling gewijzigd.

    Hebben meerdere spelers dit probleem, of weet iemand hiervoor een oplossing? 2 stilstaande Zulu's is een beetje zonde natuurlijk ;)


    Ik hoor het graag :)


    Met vriendelijke groet,

    Koepel

    Dus ik begrijp dat het absolute maximum op 10 meldingen tegelijkertijd ligt? Dat zou dan dus €1300 credits per keer zijn...

    In dat geval bedank ik jullie voor de reacties, ik ga mijn geld ergens anders in steken dan de besteld vervoer.


    Vriendelijke groet,

    Koepel

    Hi allemaal,


    Ik zit met een dilemma. Momenteel heb ik ruim 200 brandweer kazernes en ruim 60 ambulance/VWS standplaatsen.

    Ik doe nog niet aan besteld vervoer, wel wil ik hier naar gaan kijken maar dan kom ik uit op de volgende rekensom.

    1 besteld vervoer per standplaats is 1 melding.

    Kosten aanschaf:

    1 Parkeerplaats €100.000,- + 1 zorgambu €5000,- = €105.000,- per post.

    Opbrengst:

    1 melding €130,-

    Calculatie uitgaven inkomsten:

    €105.000 / €130 = 808 (afgerond), dat betekend dat je elke afzonderlijke zorgambu 808x moet inzetten om je investeringsbedrag terug te verdienen. Dit klinkt niet erg aantrekkelijk om eerlijk te zijn.


    In totaal komt dit dus uit op:

    60x €105.000,- = €6.300.000,- = 48.462 meldingen om het ingelegde bedrag terug te verdienen.


    Hoe doen jullie dit? Hebben jullie het wel volgens bovenstaande gedaan of is er een andere (goedkopere) weg te bewandelen om wél besteld vervoer meldingen te rijden maar er toch nog een goede investering van te kunnen maken?


    Ik hoor graag verschillende technieken zodat ik kan bepalen of hier aan ga beginnen of deze credits beter aan andere zaken binnen het spel kan uitgeven.


    Vriendelijke groet,

    Koepel