Posities door Centralist_Collin

    Zou ik persoonlijk toch eerst de ME in het spel willen zien zodat een eventuele arrestantenbus hier een aanvulling op is/kan zijn. Eigenlijk zouden er ook gewoon cellencomplexen in het spel geïntroduceerd moeten worden aangezien dit in de realiteit alleen nog maar gebruikt word voor het in bewaring nemen van arrestanten. En dan zou je bij deze complexen dus mooi zo'n arrestantenbus aan kunnen schaffen.

    Het hoort wel zeker bij deze uitbreiding. Nu kun je een afbeeldingsverzameling kiezen PER POST. Lijkt mij ook leuk/handig/fijn/mooi als je een afbeelding kan instellen PER VOERTUIGGROEP. Deze optie kan dan in hetzelfde venster als waar je een kleur in kan stellen voor een voertuiggroep (het hierboven beschrevene). Hopelijk heb ik mezelf ditmaal wel kunnen verduidelijken.

    Kan in de toekomst misschien ook gerealiseerd worden dat je per specifieke voertuiggroep ook een afbeeldingverzameling kan selecteren? Als je nu op het type voertuig klikt kun je alleen een kleur instellen. Zou mij een zeer nuttige optie zijn als je in dit menu ook een standaardafbeelding voor die specifieke voertuiggroep kunt instellen.

    Bij de politie gaat het prio-systeem binnenkort verdwijnen. Er bestaat dan alleen nog "Spoed" of "Geen Spoed". Spoedmeldingen worden met of zonder OGS gereden maar er is geen sprake meer van een Prioriteit 1.

    Ik mis nog steeds het arrestatieteam als mooie toevoeging in het spel. Dit kunnen beetje dezelfde meldingen zijn zoals van de zorgambulance. Denk aan geplande aanhouding/instap. Maar ook prio 1 meldingen voor onverwachtse situaties. Hierbij kan ook gedacht worden aan samenwerking met ambulance en brandweer etc. Mede redenen waarom ik dit een goede aanvulling vind. Ik denk ik haal het idee nog maar eens een keer aan. ;)

    Een ideetje voor een bestaande melding: "ongeval met trein en persoon".


    Laatst bij een zelfdoding op spoor geweest en vanuit realistisch oogpunt, daar komt helemaal geen brandweer meer bij (alleen bij geval zelfdoding dan) dit mbt trauma's waar brandweerlieden last van kregen. Dus sinds die tijd heeft ProRail daar een taak gekregen. Zij doen deze verdere nazorg mbt "opruimen en schoonmaken" samen met de postmortale zorg. Maargoed, waar wilde ik op uitkomen: het is dus ook een mooie aanvulling als je een eigen kazerne met ProRail materieel kunt bouwen. Dit kan dan ingezet worden wanneer er treinongevallen zijn.



    Het is maar een suggestie dus doe ermee wat jullie willen! ;)