Sinds de update zijn er problemen met de inzetvoorstellen.
Bij de inzetvoorstellen is er een optie voor "Politie Noodhulp of Dienstmotor Politie"
Dit werkte altijd prima, tot de update
Nu worden alleen de DM-P's geselecteerd en niet meer de NH.
Voor mij was dit een standaard veld bij mijn inzetvoorstellen.
Om van het probleem "geen opgeleid personeel" voor de DM-P af te zijn, heb ik sinds vanmiddag alle opleidingen en koppelingen afgerond.
En dan komt nu het volgende probleem, zoals omschreven.
Er zullen vast wel redenen zijn geweest om de update uit te voeren, zoals die uitgevoerd is.
Maar, het komt wel erg amateuristisch en ondoordacht over.
Immers;
- Ineens worden spelers geconfronteerd met niet functionerende voertuigen
- De aangegeven naamswijziging van DM-NH naar DM-P is nog stees niet volledig uitgevoerd
- De opleiding duurde 5 dagen, bleek fout te zijn, werd gecorrigeerd naar 2 dagen
- De opleidingen van 5 dagen die al gestart waren, vond men niet nodig om die te corrigeren naar 2 dagen minus de reeds verstreken looptijd.
- Inzetvoorstellen die niet meer correct zijn en/of niet doen wat ze zouden moeten doen, waardoor je de inzetvoorstellen moet nalopen
Met dit soort consequenties van en update denk ik dat je niet meer zou moeten willen dat er uberhaupt nog updates komen.
De prijs voor premium s flink verhoogd, net als sommige voertuigen en gebouwen. Je zou dan toch mogen verwachten dat het resultaat ook beter wordt
Gelukkig is het maar een spelletje, dus waar zou je je druk over maken?
Het is alleen zo jammer dat het ook nog eens heel veel tijd kost. Ik ben liever aan het bouwen en vullen dan de shit van de ontwikkelaar op te lossen.
Posities door Rene-MKS
-
-
Na de laatste update voert de OVD-P de arrestanten niet meer automatisch af.
Ook laat hij benodigde voertuigen niet weerkeren.
Wij hadden dezelfde problemen. Opnieuw het script van JRH gedraaid en alles werkt weer naar behoren.
-
Dat komt al veel langer voor. Meldingen dat bepaalde voertuigen niet de vereiste bemanningsleden of opleidingen heeft, maar in de lijst met voertuigen onderweg staan ze gewoon als aanrijdend...
-
sinds wanneer???? zo ver ik weet is een OVD-P een HB wagen en als ik geen HB wil dan kan ik ook geen OVD-P hebben dus waar staat OVD-P verplicht na 5 posten want dan word je dus verplicht na 5 posten HB te maken.
En daar zijn de handleidingen voor
https://blog.meldkamerspel.com/voertuigen/
"De OVD-P is vanaf 5 gewone Politiebureau’s benodigd, en krijg je bij de koop van een Politie hoofdbureau." -
Doe voortaan beter je huiswerk, betrouwbare bronnen zoeken en niet te vergeten actuele bronnen.
Succes.
In het bericht staat "Wat we dachten dat nooit in Nederland zou gebeuren bleek toch mogelijk te zijn, een “school shooting”. ".
Met de info Gatsybah is in ieder geval duidelijk dat wie dacht dat het nooit in Nederland zou gebeuren in ieder geval die eerdere shooting niet had meegekregen.
Bovendien haalt hij in zijn bericht als het MC al aan en heeft hij zijn huiswerk dus gedaan.
Maar, guys, het is een spelletje en het realisme is al lang uit het spel verdwenen. Of de info nu daadwerkelijk klopt, gedramatiseerd of fictief is, maakt ook niet uit -
Precies wat Karst zegt. OSM zelf wordt regelmatig bijgewerkt. De developer moet alleen de OSM versie in het spel updaten naar de huidige OSM versie, en dat kost geld. Blijkbaar is de speelervaring van de leden geen goed genoege reden om een update te faciliteren.Premium is net in prijs verdubbeld, dus binnenkort zal er wel voldoende budget voor zijn
-
nou wat ik me ook afvroeg betreft realisme
zou het mogelijk zijn om ze ploegendiensten te laten draaien?
technisch gezien moet het kunnen hoor als je beetje speelt met je parkeerplaatsen en bezetting kun je gewoon bij wijze van 4 tssen kopen 16 personeelsleden over 4 tssen verdelen en dan de tssen verdelen over een 24 uurs klok dit gaat je alleen wel heel veell geld en parkeerplekken kosten
dus hoop dat ze daar iets mee kunnen in de toekomstMKS is een spel voor iedereen. Niet alleen voor diegenen die puur realistisch willen spelen, maar er zijn ook spelers die posten anders plaatsen en inrichten (wat in Real misschien ook nog wel eens wenselijk zou kunnen zijn).
De ontwikkeling van het spel moet dus rekening houden met elke doelgroep en daar moeten concessies in gedaan worden.
Jouw voorstel voor ploegendiensten is al een aanslag op de realiteit. Je wilt dit oplossen door voor elke ploeg een TS aan te schaffen. Pure verspilling van belastinggeld
Maar, je beseft het waarschijnlijk niet, dat kan dus al.
Je kan elk voertuig bij de instellingen een bepaalde inzettijd toebedelen.
Dus, 4 TSen aanschaffen, inzettijden toekennen en je hebt wat jij wilt -
niet beneden de 10 dat heb ik al geprobeerd
Een optie is om de naam van overtallige bemanningsleden te wijzigen naar bijvoorbeeld langdurig ziek of uit dienst, etc.
-
Aanvulling;
Verwijderen van de extentie Surfshark VPN lost het probleem op. Op zich bijzonder, want die extentie gebruik ik al een poos.
Bovendien, wanneer ik met een ander account inlog in de browser, kan ik wel die extentie gebruiken.
Ik heb nu ook een issue bij Surfshark ingediend -
De rode meldingen;
Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 17881 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/1788…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at d (58164.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:7409)
at Module.u (58164.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:9344)
core.js?_=2829692&branch=stable:1 Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 9884 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/9884…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at Module.n (5638.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:215)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:463166
core.js?_=2829692&branch=stable:1 Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 8541 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/8541…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at Module.n (5638.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:300)
core.js?_=2829692&branch=stable:1 Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 44132 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/4413…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at Module.n (5638.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:384)
core.js?_=2829692&branch=stable:1 Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 80078 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/8007…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at Module.n (5638.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:579)
core.js?_=2829692&branch=stable:1 Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 50361 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/5036…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at Module.n (5638.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:732)
core.js?_=2829692&branch=stable:1 Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 69925 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/6992…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at Module.n (5638.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:926)
core.js?_=2829692&branch=stable:1 Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 69275 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/6927…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at Module.n (5638.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:1060)
core.js?_=2829692&branch=stable:1 Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 52561 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/5256…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at Module.n (5638.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:1228)
core.js?_=2829692&branch=stable:1 Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 44438 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/4443…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at Module.n (5638.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:1562)
core.js?_=2829692&branch=stable:1 Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 35065 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/3506…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at Module.a (27734.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:3257)
core.js?_=2829692&branch=stable:1 Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 85414 failed.
(timeout: https://v4.lss-manager.de/8541…231011.1407&branch=stable)
at __webpack_require__.f.j (core.js?_=2829692&branch=stable:1:380390)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:378262
at Array.reduce (<anonymous>)
at __webpack_require__.e (core.js?_=2829692&branch=stable:1:378222)
at Module.a (27734.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:3355)
core.js?_=2829692&branch=stable:1
Uncaught (in promise) TypeError: Failed to fetch
at Object.request (core.js?_=2829692&branch=stable:1:90840)
at Object.<anonymous> (core.js?_=2829692&branch=stable:1:373665)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:87724
at async Module.S (13971.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:17496)
core.js?_=2829692&branch=stable:1
Uncaught (in promise) TypeError: Failed to fetch
at Object.request (core.js?_=2829692&branch=stable:1:90840)
at Object.<anonymous> (core.js?_=2829692&branch=stable:1:373665)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:84602
at async Module.o (45983.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:259)
core.js?_=2829692&branch=stable:1
Uncaught (in promise) TypeError: Failed to fetch
at Object.request (core.js?_=2829692&branch=stable:1:90840)
at Object.<anonymous> (core.js?_=2829692&branch=stable:1:373665)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:84602
at async Module.i (13268.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1:281)
core.js?_=2829692&branch=stable:1
Uncaught (in promise) TypeError: Failed to fetch
at Object.request (core.js?_=2829692&branch=stable:1:90840)
at Object.<anonymous> (core.js?_=2829692&branch=stable:1:373665)
at core.js?_=2829692&branch=stable:1:84602
http://www.meldkamerspel.com/:1 Uncaught (in promise) DOMException: Transaction timed out due to inactivity.
-
Heb je al gekeken wat er bij de console staat? Staan daar rode balken met foutmeldingen?
Ik heb zelf geen enkel probleem met laden van lssm
application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:250 [Violation] Added non-passive event listener to a scroll-blocking 'wheel' event. Consider marking event handler as 'passive' to make the page more responsive. See https://www.chromestatus.com/feature/5745543795965952
ge @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:250
fe @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:250
addHooks @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:254
enable @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:252
addHandler @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:251
i @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:250
o.callInitHooks @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:250
initialize @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:251
i @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:250
e.map @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:254
(anoniem) @ (index):632
d @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:50
fireWith @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:50
ready @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:39
xe @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:39
application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:250 [Violation] Added non-passive event listener to a scroll-blocking 'wheel' event. Consider marking event handler as 'passive' to make the page more responsive. See https://www.chromestatus.com/feature/5745543795965952
ge @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:250
ye @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:250
_initLayout @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:251
onAdd @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:251
addTo @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:251
addTo @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:251
(anoniem) @ (index):654
d @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:50
fireWith @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:50
ready @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:39
xe @ application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:39
application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:39 [Violation] 'DOMContentLoaded' handler took 1941ms
cleanweb.bundle.js:2 [Violation] 'DOMContentLoaded' handler took 176ms
[Violation] Forced reflow while executing JavaScript took 629ms
application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:52 [Violation] 'readystatechange' handler took 157ms
cleanweb.bundle.js:2 [Violation] 'setTimeout' handler took 60ms
[Violation] Forced reflow while executing JavaScript took 55ms
application-476027ca01bf2ec816c5a34397494eb9.js:52 [Violation] 'load' handler took 5052ms
71585.js?v=4.7.9%2B20231011.1407&branch=stable:1 [Violation] 'setTimeout' handler took 196ms
cleanweb.bundle.js:2 [Violation] 'setTimeout' handler took 200ms
[Violation] Forced reflow while executing JavaScript took 178ms
cleanweb.bundle.js:2 [Violation] 'requestAnimationFrame' handler took 297ms
-
-
dit probleem is nog niet verholpen! als je bijvoorbeeld een provincie dicht wilt bouwen moet steeds opnieuw opstarten en je kan niet het vinkje aanzetten blijft op de bestaande plaats staan waar hij als laatst is geweest.
Bij mij werkt het al een paar dagen wel weer naar behoren....
-
Tekst moet zijn "Opleiden"
https://prnt.sc/Ni2fkoBh1ZWO -
De aanwijzer is niet meer te verplaatsen nadat je een gebouw gebouwd hebt
De kaart slaat vast
Update per direct cancelen en eerst eens testen voordat die online gegooid wordt -
Werkt het als je 9x een Handcrew in een TST-NB waardig zet?
Nee, dat werkt niet. Net als een OvD-P in een NH niet werkt.
-
zou er eens een keer gekeken kunnen worden naar de teams, denk dan aan een maximum voor het aantal leden.
Zo maken de kleinere teams ook nog een beetje kans.
Zie veel leden vertrekken naar de grote nr 1 puur voor het harken van credits.
Elk team heeft voordelen en nadelen, plus- & minpunten.
Er zijn diverse soorten teams, dus heel veel om uit te kiezen en te kijken waar je je prettig bij voelt.
Voor het competitie element zou je gelijk hebben, maaar die competitie is er al lang niet meer.
Daar kan je iets van vinden, maar het is een gegeven.
Gewoon een team zoeken waar jij je prettig bij voelt en minder naar anderen kijken.
Buurmans gras is altijd groener. -
ik snap dat de ontwikkelaar daarvoor heeft gekozen. dat kunnen we allemaal lezen.
ik vraag me alleen af waarom.
Zal wel met de stikstofcrisis te maken hebben. Door het aantal aanvragen voor een bouwvergunning te beperken, voor uitbreiding bestaande bouw, is de kans groter dat de vergunningen verkregen worden. Een aanvraag voor uitbreiding van alle kazernes zou per definitie afgewezen worden. Het is overigens nog afwachten of je altijd vrije keuze hebt welke post je wilt uitbreiden. De afstand tot Natura 2000 gebieden is wellicht bepalend voor verkrijgen van de vergunning.
-
Nadat ik een uitbreiding met coins had afgerond, kon ik ineens weer alle uitbreidingen maken
-
Is het account waarmee je de actie uitvoert een premium account?
Ja