Posities door Rene-MKS

    sortering teaminzetten veranderd tijdens het klikken, maar ook van eigen meldingen.

    Ook is er iets veranderd in het aantal voertuigen dat geladen wordt. Onze teaminzet, die eigenlijk altijd op dezelfde plaats geopend wordt, kon ik altijd zonder doorladen wegsturen. Nu moet ik 2 keer laden. Dat gevoel had ik al bij eigen meldingen, maar die teaminzet is een goede graadmeter.

    Klopt Backdraft. Was bij mij ook al geconstateerd.

    In een eerder posting was al besproken hoeveel voertuigen er bij de eerste keer laden beschikbaar waren. Dat zat ergens rond de duizend. Ik heb een aantal meldingen getest en kom nu niet verder dan max 300 voertuigen.
    Het lijkt er dus inderdaad op dat het aantal ineens te laden voertuigen sterk beperkt is.

    Het feit dat er gisteren en vandaag volledige radiostilte is bij XY, doet mij vrezen dat ze vastbesloten zijn deze update te laten staan. Ja, ik snap dat het gezichtsverlies is wanneer ze de update voor de 2e keer moeten terug trekken, maar niets laten horen richting je klanten is ook niet bepaald eervol.


    De verwachtingen hooggespannen, XY voegt namelijk een functie toe die ook al in LSSM zit. Dát moet dus wel een hele verbetering worden, toch?

    Helaas. Hoewel er wel enkele leuke dingen inzitten, valt het toch een beetje tegen.

    Leuk is dat je bemande, onbemande, lopende, etc inzetten kan selecteren. Maar, daar was ook al een script voor die uitstekend voldeed.

    Grootste nadeel maar meteen benoemen in de vorm van een vraag. Waarom doet XY zoveel moeite om het spel nog trager te maken dan het al was??? Het laden van de pagina is langzamer. Het laden van voertuigen is aanzienlijk langzamer.
    Als je dan al een goed werkende functie van een script in je spel wilt toevoegen, zorg dan dat het een verbetering is.

    Gesorteerd op onbemande inzetten en volgorde aflopend in credits. Melding vullen en alarmeren (S). Volgende pagina "....close". F..k

    Komende we bij een volgend nadeel, waarin LSSM beter is; In LSSM kan je de sorteerfunctie wel uitzetten......


    Kortom, de update moest al eerder offline en het is een goed idee om dat weer te doen.

    Kan het nog hypcrieter dat je ons oplegd hoe wij moeten spelen omdat jullie een functie anders willen gebruiken dan waar hij voor bedoelt is, en dan zegt dat wij jullie iets opleggen.

    Wij hebben hier suggesties gedaan die ervoor kunnen zorgen dat jullie je verknipte manier van spelen kunnen blijven behouden zonder de poi's om zeep te moeten helpen, maar je leest er gewoon voorbij dat in alle reacties geen enkel woord over die suggesties is gerept. Jullie denken enkel aan jezelf zonder oplossingen voor anderen, niet andersom.

    Inspecteur,

    Van een inspecteur verwacht ik een gedegener onderzoek. Wanneer je mijn reacties daadwerkelijk gelezen had, had je gelezen dat ik voorstander ben van realistische POI's. Wil je dat nog een keer nalezen, RE: Mogelijkheid tot verwijderen foutieve POI's

    Dat jij anderen verwijt een verknipte manier van spelen te hebben, is voor jouw rekening.
    Dat anderen een weg hebben gevonden in de mogelijkheden van het spel betekent in jouw visie dus dat ze verknipt zijn?


    Nogmaals, hoezeer ik de wens ook begrijp, ik vermoed dat XY daar geen tijd en energie in gaat steken. Hooguit dat ze misschien wellicht mogelijk ooit de optie beschikbaar maken, maar de vuling van de database aan het Gameteam zullen overlaten. Ik denk dat we allemaal wel weten hoeveel werk het is om alleen al de huidige ruim 70 verschillende POI's voor Nederland en België te plaatsen/in te voeren, daarna actueel te houden en nieuwe POI's toe te voegen.

    Zullen we de POI discusie maar beëindigen.

    Voor diegenen die zich irriteren, schakel alleen gebruik eigen POI in en houd je verre van teammeldingen. Probleem opgelost.
    Terecht wat MoneyMalibu meldt, MKS is al lang geen realistisch spel meer. Proberen dan de POI's realistisch te krijgen is

    A. Opdringen van jouw visie aan andere spelers van MKS die die visie niet delen
    B. Boek van Don Quichotte vertoont overeenkomsten

    Hoewel ik ook voorstander ben van realistische POI's, hebben wij het hier volgens mij over een probleem dat een individuele keuze is.

    In de instellingen kan je al aangeven om alleen met eigen POI's te spelen. Daarmee crëeer je dan voor je eigen meldingen een zo realistisch mogelijk beeld.

    Het meerijden op teammeldingen is ook een individuele keuze. Je hoeft het niet te doen en dan heb je ook niet de irritatie van onrealistische POI's, zoals in de screenshot te zien is. Het kan je irriteren, maar het is een optie in het spel en je kan andere spelers niet jouw visie opdringen.

    In mijn optiek kan dit uitsluitend opgelost worden wanneer er gewerkt wordt met een actuele database van POI's door MKS zelf en spelers geen eigen POI's meer te laten maken. Helaas heb ik het vermoeden dat XY daar geen tijd aan gaat besteden, hooguit dit laten beheren door het Gameteam. Dan zal het Gameteam wel behoorlijk versterkt moeten worden, aangezien het een behoorlijke klus is om de POI's in te voeren én actueel te houden.

    laat het uit he als ze een tweetalige versie uitbrengen blijf ik wel hier ga niet opnieuw beginnen

    gewoon iets meer rekening houden met de Belgische spelers bij het maken van inzetten

    Uiteraard zal het Gameteam rekening houden met de Belgische spelers. Maar, qua realisme zitten er gewoon verschillen tussen Nederland en België. Wanneer je het "Begsche realisme" gaat toevoegen, zal dit weer onrealistisch worden voor de "Nederlandse realisten" en omgekeerd. Een spanningsboog zal er dus altijd zijn.

    misschien een idee om het op id te doen ipv naam. :thumbsup:

    Het had ubehaupt niet mogelijk moeten zijn dat 2 spelers (ook nog eens met een behoorlijke tussenpoos) dezelfde naam kunnen nemen. Dus, op naam had geen probleem hoeven te zijn.
    De oplossing van XY was, in eerste instantie, dat één van beiden hun naam maar moest wijzigen. Maar, dat wilden ze geen van beiden.
    Wanneer ik nu naar Viper een in game bericht wil sturen, krijg ik van XY de vraag naar welke Viper :D Maar, dat werkt ook niet elke keer, dus maar in Discord blijven doen.