Posities door MKBN

    Op dit moment kunnen we de teamkas gebruiken voor het bouwen van scholen, ziekenhuizen etc. en korting op opleidingen en dergelijke.

    In onze teamkas zitten miljoenen aan credits die niet uitgegeven kunnen worden omdat nederland en belgie inmiddels vol staan met ziekenhuizen, cellencomplexen en scholen. Daarnaast wordt voor de opleidingen geen vergoeding betaald.

    Is het een mogelijkheid om de kortingsoptie uit te breiden naar voertuigen en gebouwen zodat we nog wat kunnen doen met de credits en de kleinere spelers makkelijker kunnen groeien?

    Een andere mogelijkheid zou bijvoorbeeld een soort van subsidie zijn die we als admins kunnen toekennen aan (kleinere) spelers in het team.

    Of als laatste mogelijkheid bijvoorbeeld de mensen kunnen "betalen" voor de functies die zij uitvoeren binnen het team.


    Zo maar een paar voortstellen. Ik hoop dat jullie er wat mee gaan doen en wij de teamkas in kunnen zetten.


    Groeten,

    MKBN

    Hallo,


    Wij zijn aan het kijken of we de teamkas weer gaan activeren omdat we hierdoor korting kunnen geven aan leden.

    De percentages kunnen we instellen maar ik kan niet vinden, behalve opleidingen, waarop nog meer korting gegeven wordt.

    Is er iemand die mij iets meer informatie kan geven of wie mij kan verwijzen naar de informatie?


    Alvast bedankt,

    MKBN

    Ik ben al even aan het kijken en zoeken maar ik kan nergens een plekje vinden waar ik verzoekjes kan doen. Vandaar dat ik het hier doe.

    Is er iemand die het voor elkaar zou kunnen krijgen om een script te maken waardoor ik in het inzetscherm of in de titel van een inzet snel kan zien of er al voertuigen van mijzelf naar die inzet onderweg zijn of aanwezig zijn?


    Voor verdere vragen mag je me altijd contacten.


    Groeten,

    Martijn