Posities door mattiassec

    Dat is niet helemaal waar... Zoals het er nu naar uitziet kan je het kerst event volbrengen zonder "verplichte" aankopen. Er zijn namelijk meer dagen, dan benodigde complete evenementen om de bonus te krijgen. Als je geen coins gekocht hebt, maar wel alle andere taken volbracht hebt dan staat je teller op dit moment op 18/24. Op moment van schrijven staat er "Loopt af over 6 dagen - 12.**.**". Dit betekend dat je nog 6 dagen (en er ook nog vermoedelijk 6 events komen) hebt om de de taak te volbrengen. Doe je dit dan kom je op 24/24 en mag je 25 coins claimen. Dit had iedereen overigens ook op 6 december al uit kunnen rekenen toen dit topic geopend werd dat er dus kennelijk 2 taken gemist mogen worden.

    Dit spel kent geen "winnaars". Het "pay-to-win" gaat ook niet op zoals je schrijft. Je hoeft namelijk niet te betalen om in dit spel gewoon normaal verder te kunnen. Het is niet zo dat je moet betalen om de beschikking te krijgen over een voertuig wat noodzakelijk is. Je hoeft niet te betalen om levels verder te komen. Omdat je hier ook geen tegenstanders te verslaan hebt hoef je ook niet te betalen om middelen te krijgen om die tegenstanders mogelijk te kunnen verslaan.


    En als je eerste wil worden op de "ranglijst".... Dat kan hier niet met geld... Je komt hier maar op één manier om hoog en dat is credits te verzamelen. Niet meer, niet minder. Het niet volbrengen van taken en of events heeft geen enkel gevolg anders dan het niet kunnen claimen van een extratje. Daarnaast heb ik hierboven al beschreven dat je niet hoeft te betalen voor als nog om het event te volbrengen.

    Wat je zegt klopt niet, je mag er 2 missen maar dit is volgens mij al de derde of vierde keer dat we coins moeten kopen...

    Dit soort voorstellen zijn eerder aangedragen en eigenlijk vrijwel altijd direct afgekeurd door de ontwikkelaar. Dit onder andere omdat het credits overhevelen tussen accounts een deur opent om vals te spelen door meerdere accounts aan te maken en al hun geld naar één hoofdaccount over te boeken.

    VWB onderhouds- en personeelskosten Dit lijkt me maar weinig toevoegen aan het spel. Voor grotere accounts lopen de kosten al flink op, om dan nog een extra vaste kostenpost toe te voegen biedt dan verder ook geen meerwaarde.

    Wat betreft het lenen van coins zou het de bedoeling zijn terug te betalen met interest. Ik snap dat je zegt dat dit tot valsspelen kan leiden maar kunnen we dan geen bank creeeren die van het spel zelf is dus niet lenen bij elkaar maar bij MKS zogezegd. Dit dan pas vanaf een bepaald niveau en maar bepaalde bedragen (dus niet zomaar miljoenen lenen elke dag). Als je dan hebt terugbetaald kan je pas opnieuw lenen.


    Wat de personeels en onderhoudskosten betreft ga ik er niet verder op in,


    Ik denk maar actief mee en hoop dat jullie het toch een kunnen/mogen bekijken.

    Voor mij part klinkt het als leuke ideeën!

    Alleen zou je het deel van extra kosten voor de voertuigen, gebouwen en personeel op een hoger level moeten krijgen.

    Net als hoe het is verdeelt met de aantal pol, ambu en bw posten. (Na 25 stuks wordt het duurder)

    Zo kun je als beginner eerst opstarten met een paar posten zoals iedereen is begonnen en dan komt dit later.

    Daar ga ik volledig met akkoord

    Hey,


    Ik heb even zitten denken erover en over een van mijn suggesties gesproken in mijn team en zou het toch graag willen voorstellen:


    - Credits uitlenen aan teamgenoten: Het zou leuk zijn als je credits zou kunnen uitlenen aan teamgenoten die deze dan kunnen terug betalen in stukjes al dan niet met een "rente", ook is het misschien een idee om een soort "bank" te creëren waar je credits kan lenen

    - Betalen voertuigen en gebouwen: Voertuigen en gebouwen hebben uiteraard ook een mankementen, waarom niet moeten betalen voor bv: garagebezoek,.... om de x-aantal kilometer of om de maand voor de gebouwen een klein bedragje

    - Betalen personeel: Wij werken allemaal en willen hier uiteraard voor betaald worden, waarom ons personeel dan niet betalen? Ocharme die mensjes :P


    Het zijn maar ideeën

    Vind ik een goede vraag. Ik wil hier ook aan toevoegen: Hoe lang duurt het voor de aanrijroutes worden aangepast en veranderde wegen? BV: Antwerpen hebben ze op de ring een weg aangepast voor werken (je moest rechtdoor maar hebben deze weg weggehaald en een andere aangelegd die wat uitwijkt)

    Goed punt, maar ik ben het wel met ZaanseMartin eens.
    Interessant sidepoint is nog wel dat ik me afvraag waarom sommige zorgambulances in het echt nog zwaailichten hebben, gezien ze eigenlijk altijd op equivalent niveau "A2" rijden, gelijk aan de Prio2 van de brandweer.
    Zal wel een zekerheidsdingetje zijn ofzo.

    Die hebben lichten voor "het geval dat" een patiënt plots slecht word. In België zijn deze lichten op de secundaire aan het verdwijnen

    Ik volg hierin en zou dit voertuig ook graag in het spel zien indien mogelijk