Posities door GivaniDurand

    Oh vet, dankjewel. Ik wacht het rustig af.


    Nog een vraagje, kunnen alle voertuigen in de alarm en uitruk regels oom gesorteerd worden? Het viel mij op dat bij de laatste paar updates alle nieuwe voertuigen onderop komen te staan, totdat er een ts-hv voertuig kwam die midden in de lijst kwam..


    Zou prettig werken als alles op type kwam (bv: ambu, brandweer, politie) nu zit tussen de politie de voorlichter en staat tussen de brandweer alle ambu voertuigen..


    Ik weet niet of het kan hoor, maar het zou wel iets prettiger werken.

    Hoi allemaal, ik weet niet of het eerder is gevraagd, zo ja: excuses..

    Kan er in de toekomst een mogelijkheid komen om het bike team apart aan te roepen ipv dat het een onderdeel van de noodhulp is? (net zoals de motoren) ik kom best vaak bike teams tekort omdat ze als NH zijn opgeroepen bij een andere melding terwijl ik er genoeg heb opgeleid.


    Alvast bedankt voor jullie tijd.

    Wat ben jij een zielige driftkikker. Ik uit mijn ongenoegen en richt mij niet tot de vrijwilligers van het spel. Ik richt mij op de gene die de missies maakt en wist niet bij wie ik moest wezen.


    Maar goed, mijn excuses dat mijn eerste zin niet naar jouw wens was en mijn excuses dat ik het op neem voor de kinderen en mensen die makkelijk in de schulden kunnen raken.


    Iedereen die hier gratis het spel wil spelen is een gierige loser en hoort op de brandstapel volgens jou. Inclusief mij natuurlijk, want ik denk aan anderen en niet aan de eigenaar van het spel.


    Dus allemaal, geef zoveel mogelijk geld uit aan 't spel en klop aan bij de voedselbank en bewindvoerder. Want dat wilt MoneyMalibu schijnbaar.

    Als je mijn bericht eens goed leest, valt het je waarschijnlijk op dat ik het geeneens over mijzelf heb. Maar schijnbaar ben je geeneens bij dat deel gekomen met het korte lontje van je.

    Ik heb het over kinderen en mensen die al in de schulden zitten. Zelf kan ik wel coins betalen en heb dat ook gedaan voor het spel.


    Zoals eerder in deze topic al werd aangegeven, als je even rekent, kom je tot de conclusie dat je 2 opdrachten mag overslaan. Dus ja, je maakt gratis kans op die 25 coins áls je alle andere opdrachten goed uit voert. Maar waarschijnlijk heb je niet gerekend (of kan je niet rekenen) en ben je dan logischerwijs niet tot de conclusie gekomen dat die marge er is.


    Heb je wel eens nagedacht over een actie vanuit de ontwikkelaar? Een proef periode? Wanneer iemand het premium deel activeert en ervaart hoe makkelijker het dan wordt, is die gene misschien eerder bereid geld uit te geven om een premium member te blijven.


    Maargoed, ik ga mij niet verder verlagen tot jouw niveau en wil de aandacht graag gefocust houden.

    Ten tweede Kun je niet verwachten dat het spel alles zal berekenen in je plaats, als de het HA van de kazerne sneller is 3 keer zelf te rijden dan er 2 van een andere kazerne te roepen is dat niet iets dat het spel rekening mee moet houden vind ik.

    Je kan inderdaad niet verwachten dat het spel daar rekening mee houdt, maar het zou wel erg fijn zijn dat wanneer je een een voertuig de opdracht geeft zijn bak achter te laten en terug te keren naar de kazerne, direct de opdracht kan geven om weer naar het incident te rijden met een nieuwe bak die bij de kazerne staat.

    Dat het voertuig dan met prio 1 terug naar de kazerne gaat om met de volgende bak op pad te gaan.


    Wanneer men in het echt meerdere bakken naar het incident moet brengen, ga ik er (persoonlijk hé) van uit dat dat allemaal met prio 1 gebeurd en niet met prio 1 heen en zonder blauw terug om de volgende te halen.

    Met de term "pay to win" bedoel ik dat mensen de portemonnee moeten trekken als ze alle opdrachten voor voltooid willen hebben. Bij het stukje "win" refereer ik nu naar die laatste opdracht (25 coins) en niet naar monsters of dergelijke.

    Het inzetten van coins maakt het bouwen van gebouwen of voertuigen wel makkelijker (waar je bijna 1M moet neertellen voor een kazerne, ben je met 30 coins al klaar). Dan nog niet eens gesproken over het premium gedeelte waar je ook coins voor in moet zetten (begrijpelijk uiteraard).

    Dus in die zin zit je wel (subtiel) in het "pay to win" water te varen.


    Daar komt nog bij dat er ook een minimaal bedrag wordt gevraagd (twv 30 & 115 coins) ipv de eerste stap van het kopen van coins (9 coins twv €0,99).


    Ik weet dat het maar een spel is, maar er zijn mensen die zich helemaal focussen op het behalen van opdrachten en er niet mee zitten om de portomonee te trekken en zich (verder) in de schulden te werken (Want och, het is maar €13,-...). Ook weet ik dat er mensen zijn die niet rekenen en daarom niet zien dat er een foutmarge van 2 opdrachten in zit, óf die al 2 mislukte opdrachten hebben.


    Ik bedoel dus aan te geven dat ik het voor zulke (lange) missies niet prettig vind dat er dergelijke opdrachten tussen zitten.

    Zet het kopen van coins onder de optionele opdrachten zodat (sommige) spelers zich niet gedwongen voelen dit te doen. Dit is namelijk de 2de keer dat ik dit tegen kom en dat verontrust mij omdat ik het gevoel krijg dat het bij de ontwikkelaars "smaakt naar meer" en deze taferelen dus vaker gaan komen.


    Er zitten kinderen van 15 (misschien zelfs jonger) tussen die dit ook spelen. Kinderen die al een eigen rekening hebben en/of de weg van het "pay to win" principe al kennen. Ook kunnen er mensen spelen die al in de schulden zitten en op deze manier hun kans van 25 coins weg zien vliegen. Tenzij...


    Om die reden plaatste ik deze klacht.

    Hallo Cahjo,


    Hoe had je mijn klacht liever ontvangen?

    Ik zie nergens waar ik mijn onvrede kan melden en binnen mijn team werd het forum aangedragen. Waarschijnlijk omdat nergens bekend is waar je zoiets kan melden.


    Ik spreek jullie er niet op aan, maar de gene die over die opdrachten gaat. Als jullie daar niet over gaan, is mijn klacht (vanzelfsprekend) niet voor jullie bestemd. Dus dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen.


    Bedankt voor het doorsturen van de link. Ik zal mijn klacht voortzetten.


    Jij ook, goed weekend en alvast fijne feestdagen.

    Hey allemaal, ik wil mijn ongenoegen uiten betreft de taken en evenementen opdrachten.


    Voor de missie kerst, moet je elke dag een taak of opdracht van dat thema doen.

    De opdracht van vandaag is 30 coins aanschaffen. Ik ben hier ontevreden over omdat de speler nu word gedwongen tot aankoop. Oftewel: pay-to-win.


    Ik dien hierover een klacht in omdat er mensen zijn die per ce de laatste opdracht willen halen en hier alles op alles zetten en zich zo in de schulden werken.


    Dat er zulke opdrachten voorkomen, begrijp ik. Maar doe het niet in combinatie van z'n evenement omdat niemand de laatste opdracht kan voltooien als ze nú geen 30 coins kopen.


    Het liefst zie ik dat de opdracht van vandaag zsm wordt vervangen, of dat er een bericht uit gaat dat er morgen 2 opdrachten zijn zodat men alsnog 24 missies kan afronden deze maand.


    Mvg,

    Givani

    Hallo,


    Zojuist wilde ik een nieuw account aanmaken voor dit forum. Echter is alles (bij het registreren) in het duits terwijl ik Nederlands had geselecteerd.

    Ik ben totaal geen held in duits en heb het met google translate voor elkaar gekregen toch een account aan te maken, maar prettig is anders.


    Ook de mail die ik ontving was volledig in het duits. Geen idee wat daarin staat =O