Posities door brandje32

    Heb ik meteen nog een vraag aangaande het starten van Teaminzetten... Zou een gezamenlijke inzet kunnen maken iets zijn... Stel speler A heeft 4 coins en wil graag een teaminzet starten Speler B heeft er 3 Speler C 3 mooi zou je denken dat is één Teaminzet... Speler A zet Teaminzet open, doneert zijn 4 coins, Speler B 3 en Speler C 3.. Inzet vol.. Speler A krijgt melding dat Teaminzet gestart kan worden... Mooie manier om van die losse coins af te komen.. En een mooie gelegenheid om als spelers iets samen te starten.

    Daar zou ik ook liever hebben dat net zoals bv het werven van personeel, de dag verspringt en je dus 1 inzet per dag kan hebben. Welk uur je deze ook plaatst.

    Dan nog heb je geen keuze als (CO-)Admin. Stel je wilt de teaminzet om 19:30u starten dan kan je als (CO-)Admin niks omdat hij altijd eerst de Teaminzet neemt en je niet de keuze hebt om Teaminzet te starten uit eigen middelen om 17:00u. Als er een mogelijkheid is om daar een keuze in te maken zou dat al helpen.

    Nee, hier is nog niks over bekend...
    Ik denk wel dat het mogelijk is om zoiets toe te voegen, maar dan moeten we dat nog even aan Sebastian vragen...


    Maar het idee is dus dat er voor (Co-)admins naast de knop 'Teaminzet starten (Gratis)' ook een knop 'Teaminzet starten (10 coins)' komt?


    Data

    Klopt @Data nu kan je per dag een gratis inzet starten echter als je dat één dag niet doet om de dagelijkse starttijd naar beneden te krijgen kan je als (CO-)Admin geen eigen inzet starten alleen die van het team en die wilde we juist op x-tijd starten.


    Bedankt voor je reactie in ieder geval...

    Als (CO-) Admin kan je iedere dag een gratis teaminzet starten op een bepaalde tijd zoals in meerdere teams gebuikelijk is. Echter als Admin kan je niet kiezen of dat vanuit eigen middelen (coins) of de gratis teaminzet gedaan kan worden. Vandaag starte ik een Teaminzet maar wilde dat graag uit eigen middelen doen zodat de Teaminzet later op de avond gestart kan worden. Natuurlijk kan je ook s'avonds betalen met coins maar als een andere admin een Teaminzet wil starten kan dat niet tenzij zij er coins voor betalen. Is er een mogelijkheid dat die optie komt voor de (CO-)Admins?

    Is hier al iets van bekend @Woukaa @Timo641 @Data Verneem het graag

    Als (CO-) Admin kan je iedere dag een gratis teaminzet starten op een bepaalde tijd zoals in meerdere teams gebuikelijk is. Echter als Admin kan je niet kiezen of dat vanuit eigen middelen (coins) of de gratis teaminzet gedaan kan worden. Vandaag starte ik een Teaminzet maar wilde dat graag uit eigen middelen doen zodat de Teaminzet later op de avond gestart kan worden. Natuurlijk kan je ook s'avonds betalen met coins maar als een andere admin een Teaminzet wil starten kan dat niet tenzij zij er coins voor betalen. Is er een mogelijkheid dat die optie komt voor de (CO-)Admins?

    Leuk dat we weer wat nieuws krijgen in het spel, wordt er in de toekomst ook naar andere gebouwen gekeken ?
    Want wij hebben een best wel groot team waarbij de gemiddelde speler 3 of meer ziekenhuizen heeft en vrijwel altijd een school..
    Dat maakt het kopen van een team school en of ziekenhuis best wel overbodig in mijn ogen.

    Leuk optie zeker als je in een kleiner team zit. Komt ook de optie om een gezamenlijke teaminzet te kopen? BV om een Teaminzet te starten moet voor diegene die zich daar voor opgeven 500 credits inleggen en de maker is diegene die de inzet aandraagt.

    Ja klopt @Kevej. Ik was er ook al benieuwd naar of je ook een WOA op een post kon plaatsen zonder "Duikers" uitbreiding. Dit zag ik ook op Facebook staan.
    @brandje32 Ik had hetzelfde. Wou ook ergens een WOA plaatsen waar die ook in het echt staan. Alleen kon het niet doordat ik niet overal "Duikers" uitbreiding heb.


    Overigens een erg leuke uitbreiding.

    Zeker een leuke uitbreiding, heb het ook gelezen net op FB. Echter wat ik dan niet snap is dat als het een onderdeel is van de WO en daarom een uitbreiding is er variabele trekvoertuigen zijn voor de WOA had er dan geen variabel trekkend voertuig hoeven zijn maar alleen de WO omdat het onderdeel is van de waterongevallenbesrijding? Wellicht klopt het wel en komt er in de toekomst ook een plekje voor alleen een brandweervaartuig.


    ps heb je voor een brwvaartuig geen vaarbewijs nodig?

    De WOA is nu toegevoegd. Dit is een waterongevallenaanhanger, een aanhanger met een boot erop.


    Voor mensen die nog aan het steggelen zijn met het instellen van het 'trekkende voertuig'



    WOA - Trekkend Voertuig Instellen



    Instellingen voor de WOA aanpassen kan alleen als de WOA status 5 'gereed op kazerne' staat


    1. Deselecteer het vinkje 'Random rekvoertuig kiezen'


    2. Selecteer het nieuwe voertuig dat de WOA standaard moet trekken.
    (Mogelijk trekkend voertuig: TS 8/9, WO, TST 8/9, TST 6/7, TST 4, TS 4, TST-NBB 8/9, TST-NBB 6/7, TST-NBB 4, TS 6/7, SL, PM-WVD, HV, DB-K, PM-OR, TS-OR)



    Afbeelding ter illustratie: (klik voor vergroting)


    En de YT-tutorial van het spel. https://www.youtube.com/watch?…-8&feature=youtu.be&t=921





    ////



    Originele Post van @brandje32



    Leuke toevoeging de WOA weer een leuk voertuig erbij. Ik probeerde echter een WOA te plaatsen in een post waar geen WO aanwezig is en zag dat het niet mogelijk is. Gaat die mogenlijkheid wel komen aangezien er posten zijn die alleen een brandweervaartuig hebben en geen WO?

    Hopelijk ook meldingen met grotere verdiensten want het is momenteel wel heel magertjes wat je voor een melding krijgt ten opzichte van de aanschaf plus de opleiding.

    Het testen van brandalarm op een school met één brwman 1.380 credits.... Druglab aangetroffen 1Ts, 1Ags, 1OvD, 1OvD-P, 4NH 1.072 credits... Inbraak Woning 4NH, 1OvD-P vervoer arrestant 1.112 credits wellicht kloppen de verhoudingen dan niet helemaal...Maar dat is mijn bescheiden mening...

    Onlangs is de optie om personeel over te zetten van een politiebureau naar een hoofdbureau. Gaat die optie ook naar de brandweerkazernes komen? Het zou wellicht handig zijn als je een nieuwe kazerne gaat bouwen/maken, je dan meteen meerdere voertuigen kan inzetten maar nog geen personeel hebt..

    Voorop gesteld dat het geen aanval naar jullie is. Echter bij jullie aankondiging was deze info niet bekend en na vragen hier op het form is het duidelijk waarom hiervoor is gekozen. Mijn inziens niet gek om te vragen waarom een buro niet uitgebreid kan worden, Vind wel raar dat als er opmerkingen komen over kosten dat er gesteld dat het geen zin heeft...Maar wel onze meningen moeten blijven geven...En nee niemand heeft gezegd dat jullie achterlijk zijn @woudka zoals eerder gezegd het was enkel de vraag of het kan en de verbazing dat er een buro moet worden bijgebouwd op een plaats waar al een buro stond...


    :D Keep on smilling...

    Het is nu zoals het is.
    Ik ben blij met de uitbreiding! Mooi dat er weer iets bij de blauwe kant is bijgekomen. :)

    Dus wat je eigenlijk zegt is dat we nu verplicht worden om nieuw te bouwen (400.000 - 40 coins) om meldingen af te handelen die gaan komen vanaf 5 Politiedbureau's (zeker als je al heel veel Politiedbureau's hebt komen ze) om wellicht straks een Politiedbureau om te kunnen bouwen naar een Hoofdbureau Dus eigenlijk moeten we niet mopperen en dubbel bouwen op een locatie waar al een Politiedbureau staat... X/

    Nogmaals. Je hoeft niets te slopen. We spreken over hele andere dingen. Op een hoofdbureau kun je geen noodhulp kopen.



    Als je straks nogmaals de informatie doorleest, en begrijpt wat wij gedaan hebben, zul je concluderen dat, met de middelen wie tot onze beschikking hebben, er een best goed product van gemaakt hebben.

    Nee je hoeft mischien niks te slopen maar het is best gek dat je een buro naast een buro moet bouwen om één Hoofdbureau te hebben welke 400.000 credits of 40 coins kost. Er bestaan voor zover ik weet 12 Hoofdbureau's https://www.politie.nl/binarie…den-nationale-politie.pdf Terwijl ik op die locaties's al een Politiedbureau heb. Dan zou het handiger zijn om de bestaande Politiedbureau's uit te kunnen breiden naar een Hoofdbureau. Laat dat dan 400.000 of 40 coins kosten als het toch moet kosten...


    ;(

    Jammer dat je een bestaand Politiebureau welke op de plaats staat van een Hoofdbureau niet kan ombouwen naar een Hoofdbureau... Zeker als je al veel Bureau's hebt en je wil graag een Hoofdbureau is het een beetje onzinnig om het gebouw te slopen en 400.000 of 40 coins te moeten spenderen voor een Hoofdbureau