Posities door brandje32

    Bij politie kan je deze niet wegsturen.
    Je kan echter zelf een Da noodhulp of DB noodhulp ter plaatse sturen en de gevangene zelf vervoeren.
    Op die manier kan je de inzet toch nog beëindigen en verdien je nog iets extra :D

    Ja dat kan echter is daarmee de fout niet opgelost dat je als Spraakaanvraagadmin, Co-Admin of Admin de voertuigen zonder vervoer retour kansturen. Die optie was juist in het spel gekomen om de openstaande aanvragen af te handelen.

    Je kan zo een extra regel maken waardoor je ergens een knop krijgt "wis alle voorgaande"
    Dus stel je hebt bij een politiemelding een ts en een zw gealarmeerd kan je die met die knop terug uitdoen en terug de juiste regel aanklikken zonder dat je de inzet moet verlaten.

    Is er niet al knopje terug alarmeren of alle voertuigen terug alarmeren dan politie voertuig alarmeren is dat niet hetzelfde?

    Een 'dislike' knop is erg demotiverend, omdat het ook op een verkeerde manier gebruikt kan worden zoals het ergens niet mee eens zijn of iemand willen afbranden.


    Maar heel soms is dat wel de manier om aan te geven dat het een echt onwenselijk bericht is, al zijn die berichten wel minimaal, er zou daar misschien een iets andere knop voor kunnen komen.


    Dus een voorzichtige 'Ja: Alleen Like' van mij.

    Een 'dislike' krijgen is nooit leuk zeker niet als men uit goede bedoelingen iets (uit)probeerd, voor te stellen of een mening ventileert/verdedigt. Helaas leven in een tijd waarin men zorgvuldig met zijn/haar worden moet omgaan en deze onrust vind je terug op verschillende plaatsen zo ook het Meldkamerforum of het nu in Duitsland of in Nederland is. Persoonlijk volg ik al een hele poos ook het Duitse forum en soms zijn ze niet zo vriendelijk idd... Like of dislike soms handig als je alleen een leuk of niet leuk wil geven aan een bepaald onderwerp en verder geen meing kan of wilt geven. Of het hier verstandig is geen idee. Ik heb het idee dat het 'Liken of Disliken' op dit forum niet zo van toepassing is... Hopenlijk zal/kan dat zo blijven... 8|

    Oranje balk in het geheel verwijderen zal denk ik niet gaan.
    Maar natuurlijk kunnen we altijd vragen aan Sebastian of het mogelijk is om deze zelf uit te schakelen in de Meldkamer óf de heli's altijd te laten zien, ongeacht de afstand.
    We kijken wat het gaat worden ;)


    Data

    Top dat zal al schelen denk ik. Mischien wel een optie om dat voor alle voertuigen, personen en diensten te doen... Dank voor je antwoord,,, :thumbup:

    Ja dat WO tabblad is ook bedoeld voor eventueel later toe te voegen organisaties als de reddingsbrigade.
    Daar kon op deze manier ook gebruik van worden gemaakt voor de WOs


    Data

    Dat is ook logisch. Echter waar de grotere spelers last van hebben is dat ze steeds op de balk moeten klikken om een bepaald voertuig te krijgen (in dit geval de Life Liner al is het vanaf de introducite van de LL al aangegeven dat er steeds op de balk geklikt moe(s)t worden) Het is ook geen kritiek op bepaalde keuzes alleen de vraag of er gekeken kan worden naar een oplossing voor het steeds moeten aanklikken van de balk in dit geval mischien op te lossen door een extra Tabblad te maken voor Zulu/Life Liners / Officieren. Mocht het niet kunnen houd het op maar is het onderzocht... "Nee kan niet is ook" een antwoord... :rolleyes:

    Ja wel leuk al die tabbladen, maar op een gegeven moment staat bij de mobiele versie het gehele scherm vol met alleen maar tabbladen...


    Data

    :S uhh ja dat kan natuurlijk.. speel voornamenlijk op laptop en niet mobiel... Hoe dan ook mischien iets om na te vragen of het het probleem oplost en dan de keuze te maken om er een Tabblad bij te plaatsen zoals het WO Tabblad er ook gewoon bij werd gezet

    Exact wat @Kevej beschrijft heb ik ook. Als de meldingen waar bijvoorbeeld MMT heli voor nodig is moet ik de oranje balk aanklikken. En vind ik de beschrijving van @Kevej een duidelijk verhaal en herkenbaar.

    Wellicht is het op te lossen door een Tabblad voor MMT/Zulu te maken zoals onlangs voor WO/WOA.. Mischien meteen een Tabblad voor de Officieren (OvD's)

    Idee om niet 24 uur er tussen te laten zitten maar gewoon naar de dag te kijken is idd al eens aangegeven. Mogelijk moet hier nog eens naar gekeken worden (mits het technisch op de andere manier mogelijk is)


    Het idee met losse coins: ik denk dat dit wel een ingewikkeld iets wordt.
    Hiervoor moet een systeem gemaakt worden dat iemand het start, een plek waar andere spelers Coins kunnen 'doneren', tellers die kijken wat er is, iets wat in de gaten houdt dat er niet meer dan 10 Coins wordt gedoneerd en dan ook nog een compleet nieuw systeem voor het ontvangen van notificaties (bericht dat de inzet is gestart)
    Wellicht leuk voor iets later?...


    Data

    Zal ongetwijfeld niet makkelijk zijn om het te maken... Wie weet ooit.. in de toekomst.. :thumbup: