Posities door little-brother

    Ik snap jullie frustratie zeker als jullie het vrijwillig doen en er alleen maar negatief gezijk komt.


    Vanuit mijn oogpunt gezien (ik heb het spel aangeschaft via Google play store) is het niet direct duidelijk dat jullie vrijwilliger zijn of dat er überhaupt een andere ontwikkelaar is.


    Er staat "meldkamerspel" dus dan is het de naam en ontwikkelaar dus moet ik bij hun zijn met vragen, klachten e.d.(misschien kortzichtig).

    Onlangs zag ik een andere game van de ontwikkelaar en tijdens het openen van die game kwam ik steeds uit bij meldkamerspel, pas na contact met hun werdt duidelijk dat er een verschil is.


    Misschien is het een idee om het duidelijker te vermelden, in de game omschrijving of bijvoorbeeld in het logo.

    Iets als MELDKAMERSPEL en dan in letters onder het loge "Nederlandse vertaling van (naam originele game)".

    Nee geen kritiek gewoon een idee ;-) verder vindt ik het spel leuk en tuurlijk heb ook ik ideeën gedeeld.


    Maar ik denk zo.... Heb geduld, het kost niks en als het te lang duurt of het bevalt niet dan delete je toch gewoon de game.

    Het kan aan mij liggen maar ik zie totaal geen verschil in snelheid bij de voertuigen.


    De politie rijdt net zo snel als, brandweer kan hier verschil in gemaakt worden.

    Misschien is het dan ook leuk de siv van de politie in te voeren.