Voor de HA heb ik nu oplossing op de COH bak nog even na:
HA 04-1285
ABH 10-6581
DPH 07-4681
PS: geen haast bij het lijstje wat ik op heb gegeven
Voor de HA heb ik nu oplossing op de COH bak nog even na:
HA 04-1285
ABH 10-6581
DPH 07-4681
PS: geen haast bij het lijstje wat ik op heb gegeven
Volgens mij als ik me niet vergis staat de WO tegenwoordig op kazerne Nico en niet meer op Willem
Heb er wel weer een paar:
Ademluchtvoertuig 15-4282
HoVD 13-9091
SL 06-9461
DA 15-9085
super gaaf thnx man
Ik vind het een super idee heb allee nog vraag is het dan niet leuk om bij ops naar groot of grip ook de politie en ovdg mee te sturen dit gebeurd ook bij echte incidenten.
Ook zou je bij een middelbrand een ambulance mee kunnen sturen als bevelvoerder aangeeft dat er gewonden zijn of gaat puur om opschaling voor brandweer.
zeer gaaf ontzettend bedankt
Ik kan het niet mogelijk maken om andere bakken erop te edithen, ik zou ze appart moeten tekenen. Als je suggesties hebt hoor ik het wel
ga ik over denken ja had mooi geweest als de HA zelf allemaal het zelfde was met alleen verschillende bakken.
Maar goed heb nog een andere voorstel of je die wilt tekenen deze HV 05-3171:
HA 06-9689 + WTS 06-7581
Vraag kan je misschien nog op deze HA andere bakken zetten zoals HAB, COH, DPH?
Helemaal vergeten! Graag nog even sturen
Geeft niet kan gebeuren. Hier nog maals de voertuigen:
OVD 28-2291
TS 28-2242
vraagje had tijd geleden verzoekje gevraagd zie dat deze niet op wachtlijst nu staat moet ik ze opnieuw sturen voor in de wachtlijst te komen?
Dat zou wel fijn zijn want dan weet je ook hoelang die niet beschikbaar is en eventueel hoelang het duurt voor die eventueel door rijdt naar de volgende melding.
Echter is wel de vraag is dit iets waarvoor het spel eigenlijk staat. In meldkamers zien ze dat denk ik ook niet geen idee van maar lijkt mij niet dat ze zien. Ze zien alleen dat ambulance status 7 heeft uit me hoofd en dat richting ziekenhuis gaat meer niet.
Maar goed ik ben niet de beste kenner hier in dat laat ik aan andere over
ja inderdaad kan ook bij gewoon woonhuis zijn in het weekend rijden ze inderdaad in mijn regio ook en vaak ambulance heen voor assententie
Hey,
ik zat te denken dat het misschien leuks om de melding van gekantelde vrachtwagen/paardentrailer of andere trailer met dieren erin dit gekanteld is.
Aangezien de laatste tijd wel vaker deze melding zag voorbijkomen. Volgens mij stond deze ook nog niet op suggestie lijstje.
Hierbij zal de brandweer natuurlijk mee worden gestuurd en helpen ook zal de politie hier goed van pas bijkomen.
Ook kan je bedenken door het dat vrachten gekanteld is of de trailer ook de auto mee kan gaan en hierdoor een bestuurder bekneld zit en hierdoor gewond is.
Hoe je dit het beste kan doen in het spel laat ik aan de makers over.
Maar wat vinden jullie van het idee van deze melding.
Groetjes Fernando
nee dan staat het erbij als het een ORT is maar bij de sommige gevallen is het ORT en WvD samen.
En in meeste gevallen rijdt het AED team er mee.
Z-Ambu 06-412
echt alle ambulances zijn gaaf man ga zo door!!!
De roepnummers van de motoren worden inderdaad gebruikt als er evenementen zijn, maar dat zijn dan motoren van EMS zelf. Niet van de Ambulancedienst. Die hebben namelijk nadat de laatste een aantal jaar geleden betrokken was bij een ongeluk in Groesbeek besloten te stoppen met eigen motoren.
ah duidelijk sorry ik dacht dus nog steeds ambulancesmotoren
Alles anzeigenPaar wijzigingen:
- Alle ambulances rouleren regelmatig er is moeilijk te zeggen welke ambulance waar staat. Dit kan per week anders zijn.
- Ambulance 08-120 komt wel, maar is nog niet in dienst/afgeleverd. Bestaat officieel dus nog niet.
- Ik mis ambulance 08-126
- Ambulance 08-132 is niet meer in gebruik
- Posten Rumpt en Beuningen hebben plaats voor 3 ambulances ipv 1
- VWS-locaties hebben GEEN vaste wagen
- Zorgambulance 08-401 uit dienst
- ALLE motorambulances zijn uit dienst en komen ook niet meer terug
- Rapid Responder 08-344 is nog niet als zodanig ingezet, maar al wel afgeleverd
- Adres post beuningen is Elsenpas 11 Beuningen ipv Van Heemstraweg 95 Beuningen
- Aanvulling adres VWS Beek-Ubbergen: Nieuwe Rijksweg 1 (N325)
Over de motorambulances deze rijden nog wel bij evenementen
En 08-132 komt naar waarschijnlijkheid weer terug wat ik hoorde vandaar dat die er al staat
En ik heb op basis hoe de ambulance vaak staan neer gezet op de posten
Vanaf 1 januari zal waar nodig de 344 gaan rijden en de 08-120 ook.
Over de zorgambulance dacht ik pas de 08-401 nog heb gezien maar kan niet 100% bevestigen
Misschien dit toevoegen bij het event ''Hittegolf''
daar zou je hem zeker kunnen toevoegen inderdaad leuke toevoeging daarvoor, maar misschien ook toch leuk als normale melding
Hey,
Ik zat te denken afgelopen zomer is de politie en brandweer aantal keren uitgerukt voor kind in auto, ook waren er meldingen met honden in auto die in de zon stond.
Nou zat ik te denken is dit geen leuke toevoeging als melding:
Kind in Auto vast met Hitte:
kan je politie heen sturen en ambulance.
Versie 2 bijvoorbeeld:
Stuur je de brandweer ook nog mee voor het openen van de auto als de politie dit niet lukt.
Zo heb je het ook met hond kan je alleen politie maar ook met brandweer doen.
Natuurlijk is het aan jullie welke versie en hoe je ze gaan heten maar hoop dat mijn idee duidelijk is.
Graag hoor ik wat jullie ervan vinden.
zijn dit serieus de enige voertuigen voor watervoorziening in deze hele regio?
en nog een vraagje: hoe vul ik de SBH's het beste in in het spel?
ja onze regio heeft maar 1 haakarmbak met slangen dat is de 08-9965 heeft totaal 3km slang rijdt hele regio
De 08-7561 is een Tankwagen en rijdt alleen in gebied van maurik eigenlijk