Posities door dannyfocke112

    We hebben nogmaals een bericht uitgedaan waarin we de urgentie van de problemen aangeven en vragen om antwoorden en oplossingen, daarop kregen we zojuist de volgende reactie van de ontwikkelaar:


    Dit om even aan te geven dat de problemen dus bekend zijn en er echt wel actief gezocht wordt naar oplossingen. We hopen dat deze aangekondigde aanpassingen ook zullen leiden tot verbetering en we zo het einde van deze periode vol problemen naderen.

    Tot zover, als we meer horen laten we dat natuurlijk weer weten.

    bedankt voor het reageren en de terug koppeling. Hopelijk snel een definitieve oplossing

    De server is inderdaad het grootste probleem, daar ben ik het volledig mee eens...


    Dit stond in mijn vorige post:
    Vandaar mijn voorstel om mss een maximum aantal gedeelde inzetten in te voeren tot het punt dat de servers het wel volledig aan kunnen om voor iedereen goed te functioneren. Voor mij mag het upgraden van de servers liever gisteren dan morgen ingevoerd worden.


    Maar jullie reacties zijn ook niet echt constructief.... we, en ik ben echt niet alleen, kunnen alleen maar vaststellen dat het spel redelijk normaal functioneert overdag, maar als al jullie inzetten worden afgesloten er heel veel problemen ontstaan. Ik ken zelfs mensen die hierdoor het spel nog amper spelen.... daarom constructief zoeken naar een oplossing... Maar een concreet voorstel heb ik van jullie nog niet vernomen.

    lol normaal spelen gedurende de dag? Nou weet niet welk spel jij speelt maar niet de zelfde als ons. Vanaf 8 a 9 uur begint de ellende al, maar goed blijkt maar weer wie er meer last van hebben. En als wij gaan afvullen doen ze dat ook in meerdere landen vergeet dat niet.


    Maar goed je blijft maar vingerwijzen naar 1 team toe dat is triest. Ik stel dan voor iedere team mag er mag 25 open zetten en wij gaan door zoals we gaan. Geen idee hoeveel er per dag open staan in het team waarin jij zit maar zal niet boven de 100 zijn.


    Tip voor jou en die heeft iemand anders ook gehad van me: Bericht niet meer en wis je account als je niet kan reageren op een normale manier zonder 1 team de schuld te geven.

    Ik probeer ook alleen maar naar een constructieve oplossing te zoeken voor iedereen, zodat iedereen zoveel mogelijk speelplezier kan hebben, zonder dat er vertragingen zijn.
    Ik weet uit goed ingelichte bron dat jullie je de gedeelde inzet meestal 's avonds afsluiten tussen 21.00 en 22.00 en het valt me alleen maar op dat bijna dagelijks de server de meeste problemen heeft tijdens deze uren.


    Vandaar mijn voorstel om mss een maximum aantal gedeelde inzetten in te voeren tot het punt dat de servers het wel volledig aan kunnen om voor iedereen goed te functioneren. Voor mij mag het upgraden van de servers liever gisteren dan morgen ingevoerd worden.


    maar ach als jullie het belang van één team belangrijker vinden dan het spelplezier voor iedereen in Nederland en België zegt dat misschien meer over jullie.

    Dus wij moeten maar de dupe zijn voor het falen bij de ontwikkelaar?

    Kap eens met dat gejank en je "bron" kijk eens waar echt de problemen zijn ipv vinger te wijzen naar 1 team toe.


    En belangen van 1 team? Laat me niet lachen hoor. Iedereen wilt een server die juist werkt maar geloof mij als wij maar 1000 meldingen zouden hebben zou het geen verschil zijn. Ga eens klagen bij de ontwikkelaar ipv hier stopzinnig te reageren met bullshit .


    En daarbij vanaf een uur of 9 word het spel al slechter te spelen en hoe later hoe erger het word. Als hier 500 meldingen open staan vliegen de server fouten al om onze hoofd. Heb jij daar ook last van? Ik gok van niet.

    Klaag lekker waar je moet klagen maar ga niet vingerwijzen naar 1 team toe. Dat is niet terecht en gewoon triest

    ik zit niet in het team en heb ook geen dubbele account. Maar sommige berichten circuleren wel onder andere spelers die het niet eens zijn met deze manier van werken....

    Ik zucht maar even diep om deze persoon die bij zijn naam heeft staan: enthousiaste speler ;) (sorry is niet af te lezen in je berichten)

    Laat me toch niet lachen ... denk je nou echt dat 1 team alles kan laten crashen en traag kan laten worden .... kom op word eens wakker uit je droom en denk even na.

    En ja we steken vaak de draak met deze kl*te situatie over de server en zoals eerder is aangegeven hebben wij er meer last van dan jou aangezien je niet in het team zit. Zou je bijna uitnodigen om eens te komen kijken hoe het bij ons is.


    En ja een natte droom was het voor mij wel om de 2000 aan te tikken met aantal meldingen en dat is niet gelukt sarcastisch bedoeld. Laat staan het "record" is geen eens verbroken dus kan eens met dat gejank. Dat dit rond gaat tussen spelers BOEIE echt daar veeg ik me reet mee af en geef er niets om.


    Als de server geen eens aankan dat er 1600 meldingen open staan in een team waar is de schuld dan? Bij het team of bij de ontwikkelaar? Bedenk je dat eens even.

    Ik heb echt de neiging om na jou reactie met team afspraak te maken om echt de boel eens goed te laten klappen en dat ze in duistland eens wakker gaan worden.

    Verder stop met reageren als je dit niet op een normale manier kan doen en met echte feiten kan komen

    - Welk besturingssysteem en welke browser wordt er gebruikt?

    Windows 10 Pro - Chrome

    - Loopt het hele spel vast(reageert de hele pagina ook niet meer)?

    Af en toe blijft hij erg lang op wit scherm hangen en laat hij de pagina niet tot amper met als gevolg

    - Als dit niet het geval is: laden de pagina's erg traag? Als voertuigen of missies niet worden bijgewerkt, kan dit dan worden verholpen door de pagina opnieuw te laden?

    Pagina laden erg traag en kan slecht voertuigen sturen bij meer dan stuk of 15 gaat hij dan regelmatig wit scherm met serverfehler. Maar ook de meldingen object Object en Setie nichte Gefunden komen veel voor. Dit is een dagelijks probleem. Zoals aangegeven word kan op ander tabblad en scripts uit zetten goed helpen ... en tje een refresh? ja kan maar voor je weer op de pagina bent en melding open hebt staan ben je snel een minuut verder.

    Verder is het gewoon ook erg vervelend dat de meldignen niet gewoon afsluiten als zze klaar staan voertuigen blijven hangen en ook geplande inzetten blijven hangen. Tot wel uren er na.

    Ik heb gistermiddag nogmaals een bericht naar XY gestuurd met de problemen en daarnaast zojuist nogmaals aan de bel getrokken en daarbij ook de zorgen van de spelers meegenomen. Ze zijn actief aan het monitoren en op zoek naar oplossingen.

    Zodra we meer info van ze krijgen laten we dat natuurlijk weer weten!

    Wou dat ik kon zeggen dat ik er vertrouwen in heb dat ze er daadwerkelijk mee bezig zijn. Is immers al maanden zo.
    Begint steeds meer te voelen als een dikke vinger naar de spelers toe zolang er maar geld binnen komt.

    Het lijkt alleen maar erger en erger te worden met de server. Gister was ik nieuwe kazernes aan bouwen en dat ging opzicht wel goed tot een uur of 11. Toen duurde alles alleen maar langer en langer voordat ik een voertuig kon koppelen en kopen. Ik snap dat GT hier weinig aan kan doen en afhankelijk van XY is maar wellicht meer druk zetten en aangeven dat de kleinere spelers vooral zullen weg lopen omdat het gewoon niet te spelen is.

    Na 11 uur gaat het alleen maar bergaf met de server en in de avond als we aan afvullen zijn hier is het hier echt gewoon bagger en de ServerFahler en de error codes worden gestrooid om je oren alsof het er bij hoort en de normaalste zaak van de wereld is.

    Ik denk dat de wat grotere spelers niet snel zullen stoppen maar de kleinere spelers zeker wel. En ik denk dat ze toch van die spelers het moeten hebben ook van de inkomsten die ze nodig hebben.

    Wat ik graag zou willen zien van GT is dat er een zeer duidelijk bericht naar XY gaat en dat er dan in staat een opsomming van klachten en alles er omheen. Server migratie me reet en eerst volgende keer dat ze dat beloven geloof ik er ook niets van ... 1 keer uitgesteld en 1 keer ging er iets fout. Verder hoor je er niets meer over. Slechte communicatie van XY. En dan niet een bericht namens GT maar een bericht die gameteam stuurt naar XY toe namens de spelers.
    En natuurlijk een reactie plaatsen hier weer.


    Lijkt er op of er druk gezet moet worden op XY om wat voor elkaar te krijgen wat wij met ons kikkerlandje jammer genoeg niet kunnen doen. Maar op deze manier spelen maakt het wel minder leuk met deze kut server.

    Beste Cahjo,


    Bedankt voor je inzet al die tijd dit werd zeer gewaardeerd!

    Lekker genieten van de extra kliktijd en alles waar je meer tijd voor hebt.


    Groet dannyfocke112

    Afgelopen nacht had ik 85 inzetten open gezet voor het team.

    Toen ik vanmiddag wakker werd stonden hiervan nog maar 47 open.

    In Recente inkomsten zijn deze niet terug te vinden en zijn ook niet verlopen geen melding afgehandeld of gecanceld.

    Ook staan alle map en scripts ook goed en ook staan meldingen op 400km.

    Als ik me meldingen door scroll en tel kom ik er echt de helft te kort.


    Wat kan hier gebeurd zijn?

    Lekker door spelen door dat het steeds duurder word krijgt het juist meer uitdaging. Ik betaal nu 1.8M+ voor brw kazerne. Elke week kan ik er 10 neerzetten minimaal. Stel het zou 22m kosten en 800 a 900k per kazerne kosten kan je zo danig snel bouwen dat het niet meer leuk is. Prima laten zoals het is en wees blij dat de ambu niet duurder word.

    Mss moet je eens lekker een ander spel gaan spelen ipv zo te reageren en meldingen te maken

    Je bent echt strontvervelend aan worden.

    Elk klein dingetje meld je en is niet goed.

    Als je zo beter weet aub maak eigen game en verlaat deze dan hebben wij rust.

    Ik denk als de vraag normaal was gesteld geweest hij ook al een oplossing had gekregen buiten spel zelf om.

    dus als iemand het niet doet volgens jou manier wil je het niet meer?

    mijn manier gaat het niet om. denk dat 1001 het erg mooi verwoord heeft.

    en idd je andere asociale andere topic was gewoon idioot en terecht verwijderd.
    beetje respect kan je wel hebben toch?

    Je bent lekker aan zeuren he pffffff je kan ook op normale manier vragen natuurlijk.

    en 1 klikje meer poe poe stel je voor dat je moet word;)

    Ja zou handiger zijn .... Ja zou iets zijn wat ik ook wil hebben .

    Maar de manier waarop jij communiceert hoeft voor mij het er niet meer in te komen

    Als je een uitbreiding wilt afkopen met coins dan zet ik altijd eerst de uitbreiding aan die ik als eerste af wil hebben en dan de rest.

    Als je dat gedaan hebt moet je vreemd genoeg altijd eerst de laatst open gezette afkopen met coins voor je de eerste kan doen.

    Zoals op de foto zou het dan gaan om 30 coins om de eerste af te kopen.

    Nu hoef ik het niet te doen maar vind het wel een vreemd verhaal dat het zo is.

    Ze kunnen beter bij elke uitbreiding een optie geven.