Posities door bauke0

    De concenquenties lijkt me niet helemaal fair want als je terug leest, zie je ook vaak genoeg dat mensen een keer klikken en dan al zovaak uit betaald hebben gehad. Wil jij die dan ook straffen door een bug in het spel?

    Denk dat ze beter de dubbel uitbetaalde bedragen bij de spelers die dat hebben gehad terug kunnen halen.


    Daarbij wat mij opvalt is dat op de pc het niet meer gebeurd dat het ineens 2x wordt uitbetaald maar op mobiele android app wel.

    Daarom zei ik ook "meerdere keren" Dus mensen die het nu al voor een 3de of 4de keer doen.

    Hey,


    Er zit een bugg in het taken systeem.

    Als de server een beetje laggt.

    Kan je als je snel klickt meerdere keren een taak claimen.

    Waardoor je opeens 20M meer heb in een uur en dat lijkt mij niet de bedoeling.


    mvg

    bauke0


    ( ik heb screenshots want het is bij mij ook gebeurd maar die wil ik liever niet openbaar zetten )

    je kan toch gewoon een voertuig aanklikken met een plaatje en dan klikken op voertuigafbeelding gebruiken voor alle voertuigen van dit type.

    Dan zal ik nog als meer dan 50 verschillende voertuigen een plaatje moeten aanklikken en dan nog een keer er naar toe gaan om ''Foto voor alle voertuigen van het zelfde type gebruiken'' aan te klicken. Kan er gewoon niet een makkelijkere manier gemaakt worden om alle afbeeldingen in 1x te verwijderen en een nieuwe afbeelding aan toe te voegen???

    Hallo,


    Ik vroeg mij af hoe je makelijk van voertuig afbeeldingen kan wisselen?


    Omdat ik voor elke voertuig het apart hebt geselecteerd en dus niet via de menu hebt gedaan weet ik niet hoe je alle voertuigen nu makkelijk kan veranderen. Dit wil ik doen omdat de voertuigenafbeelding die ik gebruikte is verwijdert...


    Ik heb het al via de profiel -> afbeeldingverzameling al geprobeerd maar daar pakt die niet alles in mee...


    Aangezien ik niet veel zin in heb om 600 voertuigen af te gaan vroeg ik mij af of iemand hier een oplossing voor heeft...