Posities door BattalionChiefBoden

    Ik heb even een vraag wat betreft de coins.

    Het moet toch niet zo zijn dat ik daadwerkelijk coins moet KOPEN?! Dat zou nogal mesjokke zijn..

    Is er een mogelijkheid om die coins te kunnen verdienen tijdens het spelen? Ik zie daar namelijk niets over terug!


    Bedankt voor je reactie alvast :D

    Je bedoelt het hopelijk niet zo, maar om de makers van dit spel als mesjogge te bestempelen is pas echt krankzinnig. Het feit dat je bepaalde dingen kunt vereenvoudigen of versnellen door coins te kopen is een hele normale manier om spelers te laten betalen voor een verder GRATIS (!!!) spel. Ook zonder coins kun je ALLES doen wat je nodig hebt om verder te komen. Het duurt alleen wat langer. Sterker nog, de makers geven je mogelijkheden om nota bene coins GRATIS te verdienen.

    Ik vind het echt onvoorstelbaar dat mensen maar van mening zijn dat ze onrecht wordt aangedaan, wanneer iemand voor zijn/haar inspanningen betaald wil worden. Wanneer je werkt wil je toch ook salaris krijgen? En nogmaals; niemand dwingt je om coins te kopen.

    Blijkbaar hebben die mensen er geen enkel benul van wat er allemaal bij komt kijken om zo’n spel te maken, onderhouden, doorontwikkelen, en vooral kosten voor de servers waarop dit allemaal draait. Er zijn nog maar 3 alternatieven:

    - Croudfunding; een gedeelte van de gebruikers betaalt voldoende om het draaiende te houden, de rest profiteert daarvan. Maar dat is nu eigenlijk ook al omdat andere spelers (waaronder ikzelf) wel gewoon coins kopen, zodat het kan blijven draaien

    - Abonnement; maar dan moet dus ineens iedereen een bedrag per maand gaan betalen, anders mag je helemaal niet spelen

    - Stoppen; het is dan namelijk niet meer te betalen, tenzij de makers diepe zakken hebben en het zelf uit eigen zak willen betalen.

    Als je de alternatieven bekijkt, kom je vast tot de conclusie dat het helemaal niet zo’n mesjogge model is.

    Ik vind de toevoeging van het automatisch afhandelen van patiënten bij eigen ambulances met een OVD-G erg handig. Het zou mooi zijn als je dit bij je eigen meldingen ook met patiënten van anderen kunt doen.

    Of dat je in ieder geval sowieso de mogelijkheid hebt om patiënten die anderen niet (op tijd) afhandelen naar een ziekenhuis te sturen. Nu moet je wachten tot iemand toevallig online komt en afhandelt.

    Je bedoelt wat bovenin de melding staat in een gekleurd label? Dat hoort niet bij LSSM, maar bij mijn script. Als je die andere wilt, kan je mijn script bundel installeren. Zie Scripts-MKS bundel voor alle functies in dat script.

    Als je losse scripts van mij gebruikt, zal je die moeten verwijderen in Tampermonkey aangezien die allemaal er in verwerkt zitten.

    Oh cool. Die kende ik nog niet. Inderdaad lijkt dat wat ik bedoel. Ga ik gelijk vanavond eens goed naar kijken. Bedankt!

    Erg blij met dit script. Werkt zeer prettig.

    Kan ik hier ook een feature aanvragen? Ik zou het handig vinden om de ~credits die te verdienen zijn, meteen in het meldingenoverzicht te zien. En niet eerst de melding te moeten openen (daar heb ik het al staan)

    Zoals bedoeld, worden sommige geplande inzetten al ruim van tevoren open gezet. Soms wel >3u. Als ik nu aan het spelen ben, kan ik natuurlijk alvast alarmeren, maar dan blokkeer ik dat voertuig verder helemaal tot de geplande inzet is afgelopen. Wat ik zou willen is:


    Voor geplande inzetten het tijdstip waarop de toegewezen voertuigen gaan aanrijden kunnen opgeven. Dan kan ik bijv. een TS alvast vooralarmeren (suggestie voor de te gebruiken term) om om 21.00 te gaan rijden zodat hij op tijd is voor een geplande inzet van 21.30. Zo kan ik hem dan toch blijven inzetten tot 21u. Is het dan na 21u, dan is het voertuig aanrijdend en dus niet meer beschikbaar.


    Ik vind dit vooral handig, omdat je nu niet zoveel filtermogelijkheden hebt om te filteren op inzetten die nog je aandacht nodig hebben. Soms blijft die namelijk status geel hebben, terwijl er door het weer terugroepen van voertuigen onvoldoende gealarmeerd is.