Posities door klerekast22

    Ik vroeg mij af met betrekking tot de midden complexe ambulance's:


    Als ik het goed begrijp vanuit de info op internet zijn deze ambulance's in de praktijk (vrij kort door de bocht) een BLS/Laag complexe ambulance die grotendeels is uitegerust als ALS/hoogcomplexe-ambulance, maar wel (enkel) planbaar vervoer rijdt.


    Als ik bovenstaande goed heb begrepen, wat is dan op dit moment het doel van deze voertuigen in het spel?

    Posten met enkel midden complexe ambulance genereren namelijk geen besteld vervoer meldingen kwam ik achter, maar het lijkt me ook niet dat ze bedoeld zijn om 112 meldingen te rijden, daar zijn immers de ALS ambulances voor?


    Ik kan dus spel-technisch op dit moment het voertuig niet helemaal plaatsen

    Ik hoor het graag

    Ter aanvulling:

    De roepnummers (of voertuignummers) van de KNRM Lifeguards hebben wel hetzelfde format als die van de Reddingsbrigade:


    Wassenaar: WSNxxx

    Vlieland: VLIxxx

    Terschelling: TSCxxx

    Ameland: AMNxxx

    Schiermonnikoog: SOOxxx


    Ook rijdt er ergens een voertuig rond van de KNRM Lifeguards met het volgende nummer:


    KNRM010


    Wat de standplaats hiervan is en of er meer volgnummers zijn weet ik niet. Afgaande op foto's vermoed ik dat dit voertuig extra naar de waddeneilanden gaat in het zomerseizoen.

    Dit is wat ik tot nu toe heb verzameld:

    (Met behulp van oa Youtube, Instagram, dit forum, internet en overige media)


    KM 11: Utrecht

    KM 12: Zuid-Holland

    KM 21: Waddengebied

    KM 22: Drenthe-IJsselstreek

    KM 23: Oostgrens Noord

    KM 24: Oostgrens Midden ?

    KM 25: Veluwe

    KM 33: Brabant Noord/Limburg Noord

    KM 34: Limburg Zuid

    KM 41: Schiphol


    In tegenstelling tot de post hierboven heb ik op 22 Drenthe-IJsseltreek. Ik heb dit opgemaakt uit de diverse post op insta waar in de Kmar noord regelmatig een roepnummer in de hashtag gooit. Ik hoor het uiteraard graag als ik dit onjuist heb.


    24 ben ik niet zeker van, dit is een aanname geweest na dat ik 21, 22, 23 en 25 had gevonden.


    Ik meen ook dat ik ooit ergens het roepnummer KM 29.01 voorbij heb horen komen. Maar geen idee wat dat zou moeten zijn.

    Ik heb nou al een aantal dagen dat de knop "Team event starten" bij mij niet werkt. Ik krijg de knop wel, maar ik kan er niet op drukken. (Zie bijgevoegd screenshot)


    Probleem doet zich voor op zowel de app als op de PC. Het probleem heeft zich voor gedaan met de knop voor een event tegen betaling van coins, alsmede nu ook bij gratis.


    Collega admins van het team ondervinden dit probleem niet.


    Teaminzetten starten lukt ook gewoon.


    Iemand die weet hoe dit op te lossen?

    Dit is ook een van de dingen waar ik me de laatste tijd meer aan stoor. Zeker als ik zie wat voor afstanden de brandweer bijvoorbeeld hier in Fryslan soms moet rijden als eerste eeneheid, komt dat niet echt overheen met de afstand waarbinnen de meldingen in het spel worden gegenereerd.

    Ik ben ook voorstander van een optie voor het (handmatig) vergroten van het inzetbereik. Ik zou hier dan wel een optie van maken, zodat dit spelers die

    hier geen behoefte aan hebben niet benadeeld.

    Overigens heb ik al tijden terug de blinde plekken al volgezet met (realistische) POI's, om te kijken of dat het probleem verhelpt, maar tevergeefs.

    Dag medespelers,


    Wij zijn wederom op zoek naar leuke spelers.

    We zijn een klein en gezellig team, waar we volop meldingen delen, elkaar helpen wanneer nodig en af en toe wat ouwehoeren in de chat.

    De dekking van spelers en teamgebouwen loopt van Ameland tot Maastricht, dus waar je ook speelt, je zal je niet eenzaam voelen ;)

    Denk jij dat je een aanwinst bent voor ons team? Dan zien we je aanmelding graag verschijnen.


    Namens Vrienden van de Meldkamer,

    Klerekast22


    (Ten overvloede nogmaals de link naar het team: https://www.meldkamerspel.com/alliances/1422 )

    Brandweer Friesland is op dit moment bezig (bijna klaar) met het reorganiseren van Dekkingsplan 1.0 naar Dekkingsplan 2.0.

    Dat maakt dat in deze lijst veel (vooral Tankautospuiten) dubbel staan, met het oude en nieuwe roepnummers.

    Zelf heb ik een volledige lijst van de ondertussen (dus ietwat verouderde situatie) van dekkingsplan 1.0

    Ik kan deze hier wel plaatsen indien gewenst?