Posities door KevStyle1990

    staat in de instellingen van dat voertuig misschien in de inzetvoorstellen negeren aan? of misschien Alleen als eigen voertuigtype alarmeren. (Als deze optie is geselecteerd wordt het voertuig alleen gealarmeerd als het eigen type. Als dit voertuig ook moet worden gealarmeerd als het originele type moet deze optie niet worden geselecteerd)?

    zowel de inzetvoorstellen negeren als de eigen voertuigtype alarmeren staan beide niet aangevinkt.

    kan het ermee te maken hebben dat ze buiten de 400km bereik van een melding afzitten?

    Ja gewoon via het kopje Tankautospuit.

    Er is wel berichtgeving geweest over dat de inzetvoorstellen nog gaan wijzigen waar ook uitsplitsingen in zouden zitten van wagens.

    thnx het is gelukt!


    alleen nog een vraagje: ik heb ook wat watertankwagens die ik in de uitrukregels wil zetten maar zodra ik die bij alleen slangenwagens / watertankwagens staat erbij dat ze niet beschikbaar.

    dezelfde melding krijg ik bij slangenwagen / watertankwagen of watertransportsysteem-haakarmbak.

    ik heb de watertankwagens niet naar een melding al gestuurd en heb al getest of ze wel kunnen uitrukken en dat kan gewoon.

    wat doe ik niet helemaal goed?

    Die functies zijn niet echt vergelijkbaar. Je kan hier een speler bewust bij grote meldingen er uit gooien.

    De chatban is direct zichtbaar bij de speler en dus ook opvallend. De korting geldt alleen voor teamgebouwen en is vaak dus in een veel kleinere mate van invloed. Daarnaast gebruiken veel teams de korting niet eens.


    Bij je kick kan je een berichtje sturen dat die weer terug mag komen, maar hier wel op moet letten in de toekomst. Hoef je niets voor in de teamchat te zetten.

    dat je diegene kickt en een berichtje stuurt dat hij wel weer terug mag komen in het team is toch hetzelfde als dat je met een functie het betreffende voertuig van de melding kan halen en de speler dan een berichtje stuur dat hij er op moet letten? dan hoef je diegene ook niet uit het team te kicken.

    Heel goed uitgelegd en ik ben het er 100% mee eens. daarom mag het van mij ook wel herzien en of ingevoerd worden.

    Hulpdiensten Holland




    Een gloed nieuw team dat vol ambitie om te groeien!


    Dus ooit al in een team willen zitten of toe aan een nieuwe uitdaging?


    Iedereen is welkom dus kom en join het team!



    Er is elke dag een team inzet!



    Algemene regels:


    - Belangrijkste regel: het is een spel dus speel met plezier.


    - Geen pestgedrag, gescheld en discriminatie!


    - We zijn een team dus we helpen elkaar.


    - Kazernes, bureau’s en posten dienen op realistische plekken geplaatst te worden.



    Tot in het team!:thumbup:




    https://www.meldkamerspel.com/alliances/2298#



    KevStyle1990

    Hulpdiensten Holland