Posities door obergino

    Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik de melding krijg niet genoeg personeel vrij voor dat voertuig of niet de opgeleide personen maar voor een ts heb je geen opleiding nodig en ik heb 3 te 8/9 en 45 personeel op die post dus denk dat het daar niet aan licht

    ik weet niet of er al een topic was met dit idee maar


    Mijn idee is dat er sommige incidenten kunnen veranderen in ambulance begeleiding naar het ziekenhuis waar je je patiënt heen wilt sturen dus dat je


    bijvoorbeeld:
    Dat je open botbreuk krijgt en dat je je patiënt naar het ziekenhuis stuurt maar dan word je missie aangepast voor ambulance begeleiding en moet je 1 of 2 noodhulp moet sturen voordat je patiënt naar het ziekenhuis gebracht word


    Sorry alvast als dit al een idee was of als die in verkeerde suggesties staat

    zou het niet leuk zijn om een dieren ambulance toevoegen aan de game en ook dierenpolitie want ze worden ook wel eens uit de meldkamer gestuurd


    En dat je een asiel/dieren ziekenhuis kan kopen


    En je kan bij een dieren ziekenhuis ook koeien en paarden naar toe kan laten brengen maar je hebt wel een trailer nodig op ze mee te kunnen nemen


    En bij een asiel kan je alleen honden en katten


    En Je kan een ambulance neer zetten bij je asiel/ziekenhuis


    En je dieren politie ook bij je opkomst bureau of hoofdbureau en dat ze wel een opleiding nodig