Posities door Suranga

    Ik was vergeten jou @michel_1 specifiek te benoemen. er staat ook JE, dus over goed lezen gesproken. In 2 eerdere reactie's schreef je: Ach ja we hebben er nu geen last meer van als team hebben nu in elke Provincie een Team-Cellenmcomplex, en hebben geen problemen meer. en reactie verderop, Ben er wel klaar mee.


    Dus mijn reactie was gericht op jou , niet in het algemeen maar voortaan zal ik je duidelijk taggen en JE in hoofdletters zetten. En dat jij snel klaar bent met mensen die je tegenspreken dat is me al eerder opgevallen, getuigt niet echt van volwassen gedrag. En oh als je dan toch iemand de maat probeert te nemen? let even op je spelling voordat je iemand anders aan denkt te kunnen spreken op zijn of haar leesgedrag.


    Fijn weekend toegewenst.

    @michel_1 ben blij voor je dat je geen problemen met hebt en dat je in elke provincie een Cellencomplex hebt staan, blijft staan dat ik denk dat er toch iets niet helemaal goed zit. Net toch nog maar een keer nagekeken. Incident in Gouda, arrestant kon ik overbrengen naar het Team-Cellencomplex Schiphol. Gouda - Zuid- Holland, Schiphol - Noord-Holland, afstand 51,3 km.

    @michel_1 dan zou ik toch maar eens naar je instelling kijken, ik heb het namelijk zelf even getest met ARRESTANTEN en heb geen problemen. Je zult iets moeten veranderen in je instellingen want bij mij gaat het prima. Succes ermee

    Server heeft nog steeds problemen, daarnet lag hij er kortstondig uit en ik krijg sinds gisterenavond wel nieuwe meldingen maar niet met de snelheid van die ik als premium speler dus van 1 melding per 20 seconden zou moeten krijgen. Ik ken het verhaal van de snelheid van het afhandelen en dat je per saldo wel op 1 melding per 20 sec zou komen maar het spel is beduidend langzamer qua nieuwe meldingen.

    Ik snap heel je probleem niet, vul gewoon het aantal personeel in bij automatisch werven wat je nodig hebt en meer niet. Kun je een heel verhaal van maken en als je reacties krijgt het topic willen sluiten maar de oplossing is heel simpel, simpeler dan er een discussie over te starten.

    Ik heb hetzelfde probleem met android, ik ben geen hele grote speler maar heb toch wel behoorlijk wat voertuigen maar het spel is nauwelijks te spelen met veel voertuigen. Net als bovengenoemde schrijvers heb ik niets anders lopen dan alleen het spel maar dan nog is het niet te doen. Werkgeheugen leegmaken heeft ook geen enkel effect helaas vandaar dat ik het spel voor 99% via de pc speel maar zou het ook graag op mijn telefoon willen spelen met dezelfde snelheid als op pc.

    Bedankt voor de duidelijke uitleg Wouter,


    Ik heb er niet heel veel verstand van maar genoeg om te begrijpen dat er hard aan gewerkt word, dat dit niet even snel opgelost is maar dat er wel serieus werk van gemaakt word.


    Suranga