Posities door Ramonvdo

    Ik krijg momenteel bij alarmering van mijn voertuigen soms de melding 'geen personeel beschikbaar voor voertuig'. Als ik vervolgens de voertuigen opnieuw alarmeer dan pakt ie wel. Andere spelers geven in de chat deze foutmelding ook aan.

    Ik zou er nog op terug komen;Bericht gehad van de ontwikkelaar dat het enorm druk was en daarom allereerst excuses voor de verlate reactie. Heb 100.000 credits zonder verdere vragen retour gekregen in mijn account. Een bericht sturen is dus zeker wel de moeite waard als je met dit probleem zit :)

    In de lijst met 'te alarmeren voertuigen' kan je kiezen welke professie je graag wil selecteren. Zo is er een onderscheid gemaakt tussen TS, WO en brandweer overig. De lijst met politievoertuigen is echter 1 geheel zonder onderscheid. Nu dat ook het AT bij de voertuigen gekomen is ben ik het overzicht een beetje kwijt om tussen alle ME, AT, OvD en HG mijn gewone noodhulpeenheden te vinden. Is het een idee om de noodhulpeenheden ook onder een separaat kopje weer te geven?

    Ik heb vanmiddag een politiepost gebouwd, deze bleek op de verkeerde plek op de kaart te zijn gekomen waarop ik hem gesloopt heb om geld retour te krijgen en opnieuw te bouwen.


    Het gebouw is gesloopt, naar het geld is niet teruggekomen... 100.000 credits de prullenbak in ?(


    In de dagstatistiek staat ook letterlijk de melding 'gebouw gesloopt, zonder geld terug'.


    Kan hier nog iets aan gedaan worden?