Posities door Ramonvdo

    Ik heb zojuist een gebouw gratis kunnen verplaatsen. Toen ik dat voor een ander gebouw probeerde kostte het wel 10 coins. Betekent dit dat mijn suggestie tot uitvoering is gekomen? En wat is dan de interval om een gebouw gratis te kunnen verhuizen?

    Andere uitdaging momenteel is het uberhaupt vinden van fatsoenlijke inzetten. Wij (ja, heb even rondgevraagd en ben niet de enige met dit feit) krijgen extreem veel kleine (1-auto) meldingen en de echt grote lijken gewoon als sneuw voor de zon verdwenen... Meen daar van de week hier ook al iemand hier over gehoord te hebben.

    Even deze hier ook gedeeld. Er is volgens mij gewoon echt iets veranderd aan de inzetgeneratie.

    Wij merken bij ons in het team ook dat er momenteel extreem weinig credits te verdienen zijn met de grote inzetten. Blijven erg laag steken, hadden er van de week een waar we een gezellig deel van de avond mee bezig zijn geweest en uiteindelijk maar 12.000 credits voor ontvingen...


    Andere uitdaging momenteel is het uberhaupt vinden van fatsoenlijke inzetten. Wij (ja, heb even rondgevraagd en ben niet de enige met dit feit) krijgen extreem veel kleine (1-auto) meldingen en de echt grote lijken gewoon als sneuw voor de zon verdwenen... Meen daar van de week hier ook al iemand hier over gehoord te hebben.

    Maar dit lijkt dan net een ander probleempje te zijn. Want in de andere gevallen viel het voertuig uberhaupt niet te alarmeren. In jouw geval is het voertuig wel geallarmeerd maar is er niemand die meerijdt :S

    Als je zo af en toe eens een blik werpt in de teamoverzichtlijst dan kom je tot de conclusie dat deze ondertussen uit 88(!) pagina's bestaat. Ik kan me voorstellen dat je als nieuwe speler oprecht door de bomen de andere bomen niet meer kan zien, laat staan de rest van t bos. Nu gun ik iedereen de mogelijkheid om zijn eigen team te starten maar er zitten opvallend veel teams tussen die bestaan uit 1 of zelfs helemaal geen leden. Zou het geen goed idee zijn om hier eens een keer een goede opruiming te starten en het weer een beetje overzichtelijk en behapbaar te krijgen?

    Volgens mij worden de meeste teams toch niet blij als je ineens 50 voertuigen gaat sturen.
    Of jullie zitten dan in een team waar weinig regels zijn. Ik heb wel eens dat ik alleen speel.
    Daarvoor heb ik een AUR aangemaakt.
    Maar ik snap niet waarom je maar wat random voertuigen zou sturen of alles wat je hebt.

    In ons team is het gebruikelijk om het eerste kwartier bij een grote inzet slechts een paar voertuigen te sturen om alle spelers voldoende aanrijtijd te gunnen. Na dat kwartier stuurt iedereen een willekeurige batterij voertuigen en wordt op een gegeven moment de stand opgemaakt welke voertuigen nog nodig zijn zodat die nog specifiek nagestuurd kunnen worden.


    Prima dat jij er niets in ziet, maar dat wil niet zeggen dat het voor andere spelers wellicht wel fijn kan zijn.

    Ik ben nogal zuinig met mijn Coins en heb er nu zon 180 gespaard waardoor ik dus 18 kazernes kan verplaatsen zou dat nu nodig zijn. Ik vind de beschuldiging van verdienmodel een beetje overdreven. Je kan ook gewoon een gebouw slopen en ergens anders een nieuwe bouwen.

    Nou hoho. Dat een beschuldiging noemen dat vind ik pas overdrijven ;)


    Maar er zit wel degelijk een waarheid achter; elke verplaatsing kost je 10 coins. Die moeten ergens vandaan komen.


    Vandaar mijn suggestie en gezien de bijval die ik van anderen krijg ben ik niet de enige die het een welkome geste zou vinden.


    Laten we hopen op een positief antwoord uit Duitsland!

    Als je reeds een tijdje met het spel aan de gang bent merk je dat in het begin (en soms nog steeds weleens) wellicht niet altijd de beste keuze hebt gemaakt qua placering van gebouwen. Nu is het spel natuurlijk geen PortoCabin-tycoon en niet 'ontworpen' om al je gebouwen maar een beetje lukraak en oneindig over de kaart te kunnen verhuizen, maar om ze nu te moeten slopen terwijl je er soms toch een paar miljoen credits ingestoken hebt is ook zo zonde.


    Tuurlijk, tegen een betaling van 10 coins kan je je gebouw verplaatsen naar een andere locatie (en daar zit natuurlijk een van de verdienmodellen in voor de ontwikkelaar), maar zou het niet supertof, -fijn en -lief zijn om bijvoorbeeld 1 verplaatsing per week of per maand gratis te mogen doen? Zie het net als personeelsverplaatsing; 10x per week gratis en wil je meer moet je dat aankopen of een weekje geduld hebben :)

    je kan altijd een haakarm van een andere kazerne laten komen dit kan je aanzetten bij desbetreffende container naar de bewerking te gaan daarvan en toestemming geven om haakarm van andere kazerne te gebruiken

    Dat weet ik, maar soms zijn al je haakarmvoertuigen reeds bezet of moet er een haakarm van de andere kant van de provincie komen terwijl er een dorp verderop een normaal voertuig beschikbaar is

    Ik kom tijdens het werken met mijn alarm- & uitrukregels 2 'foutjes' tegen. Aks het niet onder de categorie fouten valt dan komt ie in ieder geval in aanmerking voor de sugestielijst ;)


    - Als het dichtbijzijndst voertuig een haakarmbak is waar op dat moment toevallig geen haakarmvoertuig voor beschikbaar is, dan krijg je de melding 'geen personeel beschikbaar'. Het zou fijner zijn als het systeem dan automatisch zou doorpakken naar het eerstvolgende voertuig wat wel echt beschikbaar is.


    - Als je een OvD-B voertuig alarmeert dan zoekt het systeem ook echt een OvD-B voertuig op, terwijl er vaak een HOv-D dichterbij is die diezelfde taak kan uitvoeren. Mijn voorstel zou dus zijn om het systeem te laten checken welk van de 2 dichterbij is en gewoon de meest dichtstbijzijnde alarmeren

    Dit heeft inderdaad het probleem opgelost, dank voor de tip Jrh1997. Voertuigen waren direct status 5 op UGS en kon ze retour post sturen (en zijn ze ook daadwerkelijk retour post gegaan). Probleem opgelost dus, fout blijft natuurlijk wellicht wel interessant voor de ontwikkelaar.

    Ik zou heel graag de mogelijkheid zien om een haakarmvoertuig met spoed retour post te sturen om een andere haakarmbak op te halen OF de optie om een haakarmbak al Prio1 te alarmeren wanneer het haakarmvoertuig status 4 is zodat ie ook in tempo doorrijdt.


    Nu gaat het nogal op zijn dooie akkertje :rolleyes: