Posities door Eucalypta_de_Mutss

    Ik had voor een aantal HB's uitbreidingen lopen. Nu waren er gisteravond een aantal afgerond (ME, AT en AV). Voor zowel de HB's met ME en AV heeft ie wel de uitbreiding voltooid, maar geen parkeerplaatsen toegevoegd. Op de voertuigenmarkt zijn de voertuigen wel beschikbaar, maar kan je niet kopen i.v.m. "geen beschikbare parkeerplaatsen". De voltooiing van de uitbreidingen heeft overigens ook niet in de afrondingsgeschiedenis van de meldkamer gestaan.. Screenshots bijgevoegd..




    Edit: Refreshen etc werkt niet, maar zodra ik mijn uitbreiding op "Niet beschikbaar" zet, verschijnen ineens de missende parkeerplaatsen. Is wel een oplossing, maar niet helemaal de bedoeling lijkt me

    @Gameteam als je de Bikers aanmerkt als "Alleen als eigen voertuigtype alarmeren. (Als deze optie is geselecteerd wordt het voertuig alleen gealarmeerd als het eigen type. Als dit voertuig ook moet worden gealarmeerd als het originele type moet deze optie niet worden geselecteerd)" dan sluit hij het voertuig uit voor NH-uitrukregel, maar dan wordt hij ook niet herkend in de DB-Bike-uitrukregel.. dat valt wel onder bugs lijkt me??

    Waarom is het niet per definitie een fout?

    Want een Hondengeleider telt ook als Noodhulp, maar die wordt voor de uitrukregels ook niet als NH geselecteerd ;)

    Komt dat dan puur omdat de Biker wel een arrestant kan vervoeren (hoewel voorheen politiemotoren ook gewoon als NH telden in uitrukregels, dus dat lijkt me ook weer vreemd)

    Hi,


    Ik heb vernomen dat het Biker-team (net als een Hondengeleider) ook telt als NH. Biker-team kan wel arrestanten vervoeren heb ik gemerkt.

    Maar ik zie dat het in de Uitrukregels een aparte regel is (heel fijn!!!)... maar als ik in mijn uitrukregels nu een NH aanklik, selecteert 'ie dus ook de bikers.

    Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling aangezien er een aparte regel voor is.



    Toevoeging: Ik weet dat je de voertuigen kan uitschakelen voor A&U, maar ik wil ze juist op een aparte uitrukregel zetten, dus dat is geen oplossing.

    Het gaat niet om de POI in je team die je gebruikt, maar zou moeten gaan om alle POI geplaatst door spelers.
    Helaas blijkt het bij waterongevallen al dat POI door een ander geplaatst niet werken. Pas na eigen POI krijg je er meldingen van
    Hoe het precieze systeem werkt met de POI is mij voor de rest dus een raadsel aangezien het bij waterongevallen al niet werkt.



    Dus om gewoon alle meldingen goed te moeten krijgen, zou je dus eigen POI gewoon moeten plaatsen.

    Voor een heleboel anderen werkt het wel, gezien ik praktisch alle meldingen al kreeg, zonder dat ik nog ooit POI's had geplaatst.
    Als het voor alle overige locaties wel (b)lijkt te werken, is de suggestie alsnog de moeite waard, omdat het plaatsen van POI's door heel Nederland anders een hels karwei is.
    Mensen die niet vertrouwen op de POI's van team kunnen dan altijd nog zelf beslissen om toch zelf POI's te plaatsen.

    Het zou handig zijn als POI's van andere teamleden te zien zijn (gezien je hiervan gebruik kan maken), zodat je kan kijken in welke steden je zelf nog zou moeten fixen.
    Ik snap dat het spel daardoor trager zou worden, dus daarom zou het handig zijn als je net als met gebouwen van teamleden kan kiezen om ze te weergeven of juist niet
    En misschien ook de optie om Team-gebouwen ook even onzichtbaar te maken, is handig met uitbreiden van je eigen imperium soms


    :thumbup: :thumbup: