Posities door Kevind

    Ik vind het een leuke update. En idd je kan niet alles naar ieders wens maken.

    Heb wel een tip / irritatie:
    Kan de water meter niet ergens in beeld blijven bij het aanvinken van de voertuigen, of de balk aan de zijkant verticaal plaatsen. Wordt gek van klik klik klik ... scrollll owneee nog een paar wagen ... scrolll... klik klik klik klik .... scrolllllllll, ow bijna nog een TS erbij ...scrolllllllll (want lijst wordt langer ) klik.... Scrolllllllllllllll...Yes we zijn er .... :thumbsup:

    In welk spel lopen nieuwe spelers niet weg. Er zijn maar weinig spellen waar alle spelers langdurig actief blijven.
    Veel mensen melden zich aan om het even te proberen en stoppen dan.

    Dat begrijp ik absoluut. Heb ervaringen genoeg als spel owner en online business maar als ik van spelers het bericht krijg :
    " Ik dacht dat het een leuk spel zou zijn maar ik stop met spelen want dit spel werkt niet "
    mag ik, neem ik aan, toch wel spreken dat er (ook) spelers weglopen ivm de weken lange ellende hier.


    Maar ik ga niet muggenziften tot vanavond laat over delen van mijn bericht, ik wil gewoon dat Duitsland of die ontwikkelaar investeert want dat is het enige probleem. Het heeft toch lang genoeg geduurd?

    Dan geef de ontwikkelaar eens door dat het spel niet meer te spelen is en dat hij de beurs open trekt voor goede soft/hardware ... het is jaren goed gegaan tot de overname? Sla eens met die Hollandse vuisten op de tafel!


    Natuurlijk worden spelers boos als een spel (waar je geld in steekt) niet functioneert en spelers weglopen na investeren van team promotie.
    Je mag mijn opmerking ongegrond vinden, maar wij zien al weken geen bewijs van verbetering... met alle respect dan vind ik de berichten vaak ook ongegrond... wij willen enkel een goed spel (zoals het verleden) ...


    Ik zie inderdaad dat je met mijn dank heel veel berichten neerzet om ons op de hoogte te houden maar een maand verder is er niets opgeschoten, dus super aardig van je maar ik heb liever minder berichten en een werkend spel!... ik vind het nu eenmaal goed geweest zoals al tientallen spelers... geef dat maar door aan Duitsland. Er kunnen wel events etc gemaakt en gehouden worden en coins bestel acties maar geen werkend spel, we zullen er niet uitkomen denk ik. Ik respecteer je als mens, en als een beheerder die absoluut veel tijd energie erin steekt... maar aan praten hebben we niets meer...tijd voor actie!

    Het spijt me maar ook ik wil even mijn boodschap kwijt.


    We zijn nu ongeveer al een maand aan het ********* met problemen. Er worden steeds acties gedaan voor coins maar het spel blijft niet goed werken. Ik heb het gevoel dat er niet geïnvesteerd wordt maar enkel geld binnen geharkt. Het is dagelijks ellende, spelers stoppen met spelen het is gewoon irritant aan het worden.


    Ik heb al tientallen coins uitgegeven aan team promotie, maar de nieuwe spelers stoppen met spelen omdat JULLIE spel niet werkt... Dag coins.... Het is vrij simpel investeer nu eens goed in het spel en binnen een week kan alles perfect lopen , maar je moet wel willen investeren! Hoeveel spelers wil je nog verliezen? Klachten op het forum?


    EN met alle respect om de Corona er bij te halen is voor mij niet geloofwaardig. ---Het was voor de corona al een puinhoop-corona kan je thuis werken dit spel heeft geen kantoor etc nodig-zeer toevallig dat net die ene die erom gaat ziek is...


    Wees eerlijk waarom het spel al weken niet meer functioneert zodat ik mijn coins verstandiger kan uitgeven! als jullie niet willen investeren en ons aan het lijntje willen houden zeg dat dan ook! ipv iedere keer leuke verhaaltjes neer te gooien die na enkele uren alweer niets waard zijn...


    Excuus voor de boosheid, maar ik investeer geld en wanneer ik geld uitgeef wil ik waar voor mijn geld!