Nu had ik al begrip voor onze Duitse kant, maar dat is alleen maar versterkt. Heel fijn om dit zo te horen, en ik deel je mening.
Er zijn dus wel inzichtelijke fouten gemaakt door hun, maar even serieus - wie maakt die niet? Echter moest ik wel hartelijk lachen om de nuchtere en empathische reactie van de Duitse kant. "Minder teaminzetten maken om de server te sparen". Ik bedacht me in één keer of Nederlanders dit ook gaat lukken. Een dikke vette nee is waar ik op uit kwam. We zien iets, het is gratis, we willen het, we zullen het krijgen ook.
Corona virus als voorbeeld, wij als Nederlanders een "nuchter" volkje is de grootste grap van dit decennium. We slaan toiletrollen in alsof het de volgende euro is. Dit draag ik dus ook mee op "minder teaminzetten".
Ik zou mij hier prima aan kunnen houden, maar dat is ook omdat MKS voor mij een achtergrondproces is, geen voorgrond, aangezien ik een bedrijf aan te sturen heb op alle uren van de dag, naast mijn dagelijkse crisisoverleggen op Facetime. Ik heb mijn handen vol hoe dan ook.
Echter moet ik hier nu ook bij zeggen dat de gedachte achter het lente evenement en de 2x credit actie écht gewaardeerd werd door mij, zeker nu ook de redenering hierachter bekend is geworden. Dat ze willen meedenken en mensen een klein beetje op willen fleuren in deze grimmige tijden is lovenswaardig, echter ontbrak het gewoon - uit pure overmacht - aan de uitvoering.
Dus bij deze, ik neem ze op dat punt niks kwalijk. Wat ik wel een klein beetje kwalijk vind is dat ze zó veel personeel hebben, maar ondertussen ook naar álle markten aan het uitbreiden zijn. Tuurlijk, meer inkomsten = meer personeel. Maar daarmee is het hoofdprobleem niet opgelost, het mag niet eens de term pleister dragen. Ik denk dat ze hierin iets te ambitieus op aan het inzetten zijn, maar dat is gewoon mijn mening.
Om even als afsluiter: Ik wens iedereen die thuis zit wegens Corona de beste wensen, en voor degenen hier met een vitaal beroep ook de beste wensen en sterkte. Het is nu niet makkelijk in Nederland. Laten we het allemaal niet moeilijker maken door "echo-kamer" gedrag, waarin klachten keer op keer, op verschillende intensiteiten van agressiviteit, aan worden gedragen.