Posities door lametje06

Het is mij opgevallen dat de puntentelling van veel teams niet klopt.
    Hierdoor staan wij met ons team pas veel later in de overzichtslijst dan wij horen te staan.

Iemand een idee hoe dit komt en als dit ook opgelost gaat worden?

In de bijlages de voorbeelden waarbij het onder andere niet klopt. En zo zijn er nog veel meer..

Meldkamer - Noord Nederland
    Leuk dat je het team Meldkamer - Noord Nederland bekijkt
    Wij zijn een actief team dat zich open stelt voor iedereen die in de provincie Groningen, Drenthe en Friesland een brandweer, ambulance of politie standplaats heeft.
    Binnen ons team zijn er spelers die altijd bereid zijn om je te hulp te schieten bij meldingen of bij vragen waar je niet uitkomt.
    Daarnaast hebben wij een Discord server om elkaar makkelijker te kunnen bereiken!

Lijkt het jou leuk om bij een nieuw actief team aan te sluiten? Meld je dan snel bij ons aan door hier te klikken!
    Veel speelplezier en hopelijk tot snel!

Wij zijn niet op zoek naar mensen die spelen op meerdere accounts.
    Ook zijn wij niet op zoek naar mensen die gericht zijn op 1 specifieke hulpdienst.

Groet,
    Eigenaar Meldkamer - Noord Nederland

Het heeft allebei zijn voors en tegens.

Personeel wisselen tussen ambulance en MMT maakt het mogelijk om inderdaad van te voren al personeel op te kunnen leiden. Maar de andere kant is dat dit het heel makkelijk maakt waardoor er minder uitdaging is. Kijkend naar de uitdaging in het spel is er ook wel iets voor te zeggen dat het blijft zoals het momenteel is. Hierdoor moet je wat meer tijd investeren in de MMT standplaats maar dat is opzich geen probleem aangezien het een extra is :)

Mijn complimenten voor de nieuwe update waardoor ik als team eigenaar sneller berichten kan sturen naar mijn team door deze boven de team chat te zetten. :thumbsup:
    Is het misschien ook mogelijk om op het ingame forum afbeeldingen te kunnen plaatsen net zoals dat hier kan?

Hierdoor kan ik mijn team een stuk professioneler maken, dus dit wil ik graag gebruiken net zoals tabellen etc.
    Misschien dat dit met UBB gemaakt kan worden?