Posities door lametje06

    [Blockierte Grafik: https://i.imgur.com/sosYIO4.png]Ons team heeft sinds kort een EIGEN Discord Bot met nieuwe custom commando's!
    • ;groteinzet -> verstuurd een melding naar de Discord server dat er een grote inzet is gestart.
    • ;teamevent -> verstuurd een melding naar de Discord server dat er een team event is gestart.
    • ;terugsturen -> verstuurd een melding naar de Discord server dat alle voertuigen bij de inzet weggestuurd moeten worden.
    • ;nieuwepoll -> verstuurd een melding naar de Discord server dat er een nieuwe poll is gestart voor de team inzet.
    • ;regels -> verstuurd een melding naar de Discord server met alle Team regels van het spel.

    • ;kalender -> verstuurd een melding naar de Discord server over het ophalen van de dagelijkse kalender beloning.


    Check de bijlages om te kijken hoe dit eruit ziet :)

    Ah, dat hadden we misschien even moeten toevoegen aan de tekst.
    Waarschijnlijk zijn we dat vergeten omdat wij de voorgaande jaren al gewend waren... :rolleyes:

    Kan gebeuren. Gezien een eerder bericht hebben jullie de handen vol met andere belangrijke aspecten van het spel!
    Dan is zo'n award maar een bijzaak :)

    je moet op de paaseieren klikken.
    als je op het paasei klikt, dan wordt hij geteld

    Ben al heel wat paaseieren misgelopen omdat ik niet wist dat je erop moest klikken -_-
    Ik maar denken dat als je de melding afrond dat hij hem dan optelt..

    Omdat dit het verdienmodel van het spel is. Ze willen stimuleren om grote pakketten te kopen, maar kleine pakketten zijn altijd duurder dan grote in verhouding.

    Dat snap ik. Maar als je regelmatig de grote pakketten in de aanbieding gooit is het niet meer bijzonder en kan je de prijs net zo goed altijd op de aanbiedingsprijs houden. Als iemand veel coins nodig is zal diegene toch altijd gaan wachten op de aanbiedingsprijs aangezien die er regelmatig zijn!


    Ik snap de keuze daarin dus wel, maar waarom niet ook eens de kleinere pakketten in de aanbieding doen?
    Als kleinere pakketten door meer spelers in de aanbieding worden gekocht dan voor de normale prijs, heb je alsnog winst!

    Een vraag uit interesse:
    Waarom doen de kleinere coins pakketten (9 op telefoon en 30 op computer) nooit mee in de acties?


    Ik ben zelf iemand die geen grote pakketten coins koopt, maar wel kleine hoeveelheid coins wil kopen.
    En ik denk dat er veel andere spelers zijn die ook zo denken.
    Hierdoor heb ik nooit iets aan de aanbiedingen die er regelmatig zijn, terwijl ik wel bereid ben te kopen!

    Graag wil ik via deze weg mijn complimenten naar het team van meldkamerspel uiten!


    De actie van een weekend lang 2x zoveel credits, heeft veel activiteit in mijn team gebracht.
    Al helemaal toen wij als staff van ons team besloten om 7 grote inzetten tegelijk te starten om zo geld te verdienen als team!
    Opbrengst was hierdoor: 232.333 credits! Een top opbrengst voor beginnende team spelers.


    Wat mij betreft mag deze credit actie vaker!

    Mooi script! Had ik het maar eerder ontdekt.


    Wat ik nog wel zou willen zien is bij de module ALARMEREN, DELEN & POSTEN een optie om in een automatisch bericht het aantal credits van de melding te delen in de teamchat.
    Is dit toe te voegen door bijvoorbeeld %CREDITS% ??

    +1
    Lijkt mij ook een hele goede toevoeging!
    In ons team zetten we bij het delen altijd neer hoeveel de melding waard is. Dus dit zou dan erg handig zijn :D

    Gaat inderdaad niet gebeuren. Het is voor scripts verboden bepaalde zaken te automatiseren. Deze functie zou het premium-systeem ondermijnen en is daarom verboden.

    Automatiseren is ook niet wat ik bedoel!
    Misschien een stap makkelijker maken door een overzicht van alle standplaatsen te maken zonder elke standplaats los aan te hoeven klikken.


    En daarnaast: ik heb begrip voor jullie keuze daarin!

    De subcategorie zal door het team behandeld moeten worden of het een meerwaarde heeft.


    De weinige meldingen kan kloppen. Dit hangt van meerdere factoren af: totaal aantal posten, aantal hoofdbureaus mét de uitbreiding en het aantal meldingen. Daarmee kan je de kans op een melding berekenen. Dit zal afhankelijk van de verhouding tussen je posten en welke uitbreidingen je bij die hoofdbureaus hebt niet heel hoog zijn. Zelfde berekening geldt voor de brandweeruitbreidingen.


    Ik krijg sinds ik de AT heb al regelmatig meldingen. Zelfde geldt voor ME.

    • Ik zit op 20 politie opkomstbureau's en 3 hoofdbureau's waarvan 1 met uitbreiding AT & ME. Heb ik dan te weinig politie standplaatsen?

    Denk niet dat daar een script voor komt aangezien makkelijk (automatisch en via meldkamer) werven een premium functie is waar voor betaald moet worden.

    Daar heb je een punt. Misschien een optie voor een tussenweg? Waardoor je nog niet het gemak hebt zoals de premium functie, maar het al wel ietsje makkelijk wordt dan momenteel? Ik zou het in ieder geval erg op prijs stellen!

    waarom staat AT bij brandweer overig
    en niet bij politie


    ook vind ik dat we heel weinig tot geen meldingen krijgen voor ME of AT(nog geen enkele gekregen)
    of moet hiervoor speciale POI worden voor gezet?


    en is er mss een mogelijkheid om zoals bij de brandweer de ME en de AT onder een aparte sub categorie te zetten zo blijft alles overzichtelijk

    +1


    Met je laatste opmerking om ME en AT in een sub categorie te plaatsen ben ik het eens.
    Ik heb ME en AT allebei op 1 hoofdbureau zitten, waardoor de lijst hiervan lang en overzichtelijk wordt.


    Ook je andere opmerking vind ik terecht. Ik krijg amper ME meldingen terwijl het een beste investering was, en heb tot heden ook nog geen enkele AT melding gekregen..

    Ik wil even mijn complimenten maken naar de ontwikkelaars van dit script!
    Het script is na installatie super makkelijk in gebruik en het scheelt veel tijd door kleine stappen die versneld worden.


    Daarnaast nog een vraag:
    - Komt er uiteindelijk nog een script dat het werven van personeel sneller kan? Hoe meer posten ik krijg, hoe meer tijd dit kost en hoe onoverzichtelijker het voor mij wordt. Ik ben benieuwd!


    Nogmaals: mijn complimenten!

    Ons team heeft sinds kort de volgende functies toegevoegd in de Discord:
    - Verdien XP door te chatten. Je kan hiermee ranks verdienen in de Discord!
    - Stem op de poll waar de teaminzet plaats moet vinden!
    - Stel je vragen door een ticket aan te maken bij de helpers!


    Interesse? Dien een verzoek in, en wij zullen er zo snel mogelijk naar kijken!

    Jullie zijn een erg opvallend team haha. Het gaat erom: Op dit moment valt niet te zien welke teams daadwerkelijk actieve leden zitten en welke niet. Dan zou denk ik niemand bezwaar kunnen hebben dat er een automatische opruimfunctie komt die inactieve spelers na 4 maanden verwijderd (genoemd in mijn suggestietopic).


    Denk dat de vraag in wezen wel is beantwoordt hier, de puntentelling klopt. Maar er zou misschien meer meetmethodes mogen komen zodat op meer gebieden het verschil gemaakt kan worden, nieuwe ranglijsten: Totaal aantal spelers, Totaal verdiende credits per maand/jaar enz.

    Mee eens!

    Die 820 leden die erin zitten zeggen heel veel, als er nu van die 820. 600 een rood jasje hebben dat betekend dat ze al 2 maanden niet online zijn geweest. Dat team kan wel pronken van hey we hebben 820 leden in ons team.Dus de spelers in je team zeggen wel veel, als je nieuw in het spel komt ga je toch kijken naar een team die best wel wat leden heeft en daar kies je voor, je kan nooit van te voren weten hoeveel spelers er echt spelen in een team.
    Daar kom je pas achter als je in het team zit. En dan kom je erachter dat die team toch niet zoveel spelers heeft die echt speelt en dan zoek je weer een andere team op.


    Tja als, als wij de spelers erin hadden gelaten en niet verwijderd hadden met een rood jasje hadden we ook veel meer spelers gehad!!!!
    Wat heb je nu aan spelers met een rood jasje niks dus dan gaan ze eruit. Kan je wel pronken met 600 leden en er spelen er maar 50.
    Dan speel ik liever met 50 dan dat ik 600 spelers in me team heb om te pronken.

    @michel_1, je neemt me de woorden uit mn mond :)

    Zie ook mijn reactie in het topic met de suggestie van @Lazora:

    @MPR, het lijkt mij verstandig om inderdaad na een bepaalde termijn spookaccounts te verwijderen. Als actieve speler zou dit mij meer gaan motiveren om tijd te investeren in mijn team.

    Zoals Jrh al zegt, het is elke verdiende credit ooit. In ons team hebben we echt geen 1397+ miljoen credits aan donaties gekregen haha! De teamdonaties zijn trouwens pas veel later in het spel gekomen. We staan nu op positie 11, we hebben hiervoor op 8-9e plek gestaan maar zoals ik zei: Bij ons is het geen fanatiek team die alleen credits willen scoren, al doen sommigen goed hun best. Maar stel je kan met een leuke ledenclub die allemaal actief zijn en flink doorgroeien, dan kan het heel hard gaan (10+ miljoen credits per dag).
    Ik kan nog verzinnen dat teams een ledenlimiet krijgen en dus zo een ledenstop moeten houden, zodat er niet 1 megagroep komt die maar blijft doorgroeien en er meer verdeeld moet worden. Maar dat gaat er ook echt niet komen geloof ik.

    In je laatste opmerking zie ik wel iets :).
    Ben het eens met het feit dat er op de een of andere manier iets op verzonnen moet worden dat een mega groep niet oneindig door kan groeien.
    Laten we 'Promeldkamer Nederland/Belgie' nemen als voorbeeld. Doordat ze ongeveer 820 leden hebben, gaat het mij natuurlijk nooit lukken om ons team met 40 personen verder naar boven te werken dan een bepaalde grens.
    Bovendien is het voor de kleinere teams niet te doen om zoveel leden te krijgen. Je valt immers pas op als je ergens op de 1e of 2e pagina staat met je team, waardoor zij altijd sneller zullen groeien.