Posities door lametje06

lametje06 ze zeggen al een aantal keer dat dat het probleem niet oplost.

Dat geeft namelijk alleen een voordeel voordat je alle bedden vol hebt, als er daarna maar 1 patiënt per uur per ziekenhuis wordt ontslagen, heb je elk uur maar 1 bed opnieuw beschikbaar.

Als je voor verschillende vleugels een apart gebouw zet en je zou dus 5 gebouwen hebben, dan worden er per uur 5 patiënten worden ontslagen (namelijk 1 patiënt per uur per ziekenhuisgebouw) en dan heb je elk uur 5 bedden opnieuw beschikbaar.

Dat snap ik.
    Maar dat is ook mogelijk zonder dat het losse gebouwen moeten worden.

Dan wordt het gewoon: bij elke uitbouw die gedaan is, wordt er 1 extra patiënt per uur ontslagen uit het ziekenhuis.

Hierdoor is het toch niet nodig om alles op te splitsen in losse gebouwen?

Dus alle uitbreidingen gedaan -> 10 patiënten per uur ontslaan.

En desnoods maken ze de kosten van een uitbouw dan gewoon wat duurder.

Ik denk dat dit een aanname is van jou hoe ik bouw, of heb je de ranglijst nog nooit bekeken ?

Ik kan je vertellen dat alle brandweerposten die ik heb, voor jou informatie meer dan 700 ;), kan jij wel rekenen dat ik in meerdere provincies aanwezig ben en daardoor 32 ziekenhuizen heb.

Nee wat de oplossing is dat elke vleugel zijn eigen gebouw krijgt, zo heb je elk uur meer ruimte.

Elke vleugel zijn eigen gebouw?

Is het dan niet een logischere oplossing om extra bedden te krijgen naar mate je een ziekenhuis uitbouwt?

Dus +30 bedden voor uitbouw interne geneeskunde, +30 voor algemene heelkunde etc.

Hiervoor hoeven het toch geen aparte gebouwen te worden?

Begrijp mij niet verkeerd: ik bedoel niks aanvallend, maar wil gewoon een punt maken dat er een oplossing/verandering nodig is omtrent dit onderwerp. De manier waarop dit opgelost wordt, maakt mij niet zoveel uit.

"Maar 32 ziekenhuizen"
    Dit is een uitspraak die voor mij genoeg verteld over het realistisch maken van het spel. Mijn team is gevestigd in Groningen & Drenthe. Realistisch gezien zijn er in deze provincies maar enkele ziekenhuizen. Ook wij hebben wel meer ziekenhuizen dan dat -> maar moet je nagaan, zelfs dan zijn onze bedden zo weer allemaal bezet.

Een tussenweg zou dus zijn: gooi de limiet van ziekenhuisbedden omhoog. Hierdoor hoeven de spelers iets minder ziekenhuizen te nemen waardoor het ook realistischer wordt, of moeten we straks in elk dorp naast de brandweerkazerne een ziekenhuis bouwen?

Hierbij kom je de spelers tegemoet en komen de spelers ook de makers tegemoet lijkt mij zo?

Ik vind zeker dat het idee van kiek moet worden doorgevoerd. het scheelt in ieder geval een hoop waarschuwingen. en je kan niet zomaar uit de tutorial stappen.

PS. ik keek even naar een nieuw account wat Jrh1997 zei, maar op de mobiele internet werkt dat niet helemaal.

Nu je het hebt over waarschuwingen, dat zou ook een goed idee zijn om te implementeren ;)

Als (co-)admins officiële waarschuwingen kunnen geven aan teamleden zal ervoor zorgen dat leden zich misschien sneller van iets aantrekken!

Volgens mij moet dit makkelijk zijn om te implementeren en het kan misschien bijdragen aan een betere handhaving binnen teams.

Ik sluit me bij je aan.
    Als iemand de regels aan zijn laars lapt, gooi je hem er toch uit?

En: als je de regels gewoon niet te uitgebreid of ingewikkeld maakt, zal het merendeel zich er gewoon aan houden.

Het is en blijft een spel. Bij ons neemt ook niet iedereen het even serieus.
    De serieuze en lerende spelers melden zich vaak aan bij onze Discord, daardoor weet ik wie er bereid is om zich te ontwikkelen in het spel.
    Bovendien is Discord een mooie manier om met plaatjes etc. een duidelijke handleiding of tips pagina te maken. Deze worden door onze spelers erg gewaardeerd!

Het kan in mijn ogen daarom ook al helpen om de BBcodes in het teamforum te verbeteren. Plaatjes worden over het algemeen sneller bekeken dan een hele lap tekst, hier valt denk ik nog wat in te winnen. Op deze manier is een externe Discord server al minder snel 'nodig' om een goede teamhandleiding te hebben. Hetzelfde geld voor de teamregels.

Mijn idee is om voertuigen met een spraakaanvraag bovenaan in de lijst met aanwezige voertuigen te laten zien.

Het is momenteel lastig om als spraakaanvraag admin de voertuigen af te ronden aangezien er heel veel voertuigen bij gedeelde meldingen aanwezig zijn.

Om dit makkelijker te maken zou het handig zijn om deze voertuigen bovenaan in de lijst te krijgen.

Eventueel zou het ook mogelijk zijn om een filter toe te voegen zodat iedereen zelf kan kiezen hoe het weergegeven moet worden.

Hierdoor kunnen spraakaanvraag admins bijvoorbeeld dit filter aanzetten.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden!

Goedemiddag,

Het is mij in het spel opgevallen dat de BBcodes niet goed werken op de teamforums.
    Wanneer ik een bericht bewerk krijg ik bijvoorbeeld wel een klikbare link (zie bijlage) te zien.

Echter wanneer ik deze op sla, komt de code er te staan ipv de klikbare link (zie de andere bijlage).

Dit is niet alleen zo bij links, maar ook bij alle andere BBcodes die gekoppeld zijn aan het forum.

Graag zou ik zien dat dit opgelost wordt zodat het gebruiksgemak van het teamforum vergroot wordt!

Mocht ik fout zitten, dan hoor ik het ook graag ;)

Mocht er meer informatie nodig zijn, dan kunnen jullie mij contacteren.

Ik spreek voor meerdere spelers binnen mijn team. Wij ervaren dezelfde problemen:
    • rode kruisjes bij alle voertuigen terwijl ze gewoon beschikbaar zijn
    • voertuigen die niet naar de melding gestuurd worden, terwijl ik zeker weet dat ik ze aangeklikt heb
    • serverfout melding komt regelmatig voor

Wij wachten geduldig af, maar zien uit naar de oplossing!

Ik zie het zo:

De meeste mensen komen pas op het forum kijken wanneer ze iets te klagen hebben ;)

Ik waardeer jullie inzet en vind het spel juist leuk omdat ik weet dat mensen hier vrijwillig aan werken.

Dank voor jullie inzet, ik geniet al circa 1,5 jaar van het spel waar jullie aan bijdragen!

Ook ik heb het idee dat ik veel minder grote inzetten krijg.
    Normaal kreeg ik ze zeer regelmatig met een opbrengst van 8000+.

Heb nu het idee dat ik er hooguit 1 of 2 per week krijg, terwijl ik wel veel speel.

[Blockierte Grafik: https://i.imgur.com/sosYIO4.png]Ons team heeft sinds kort een EIGEN Discord Bot met nieuwe custom commando's!
    • ;groteinzet -> verstuurd een melding naar de Discord server dat er een grote inzet is gestart.
    • ;teamevent -> verstuurd een melding naar de Discord server dat er een team event is gestart.
    • ;terugsturen -> verstuurd een melding naar de Discord server dat alle voertuigen bij de inzet weggestuurd moeten worden.
    • ;nieuwepoll -> verstuurd een melding naar de Discord server dat er een nieuwe poll is gestart voor de team inzet.
    • ;regels -> verstuurd een melding naar de Discord server met alle Team regels van het spel.

• ;kalender -> verstuurd een melding naar de Discord server over het ophalen van de dagelijkse kalender beloning.

Check de bijlages om te kijken hoe dit eruit ziet :)