Wat wordt er precies bedoeld met de taak 'Koop 1 uitbreidingen Beloning: 2 Coins'. Heb al een brandweerpost uitgebreid, een politiepost uitgebreid en ook al een uitbouw voor haakarmbak gekocht. Geen enkele uitbreiding heeft de taak voltooid. Iemand een idee?
Posities door lametje06
-
-
Wanneer komt het bericht over de nieuwe functie die is geïmplementeerd? Snap dat het even kan duren, zijn nu al wel meldingen waarbij deze functie in werking en ben wel benieuwd hoe het nu precies is vormgegeven
Same! Ik ben wel erg enthousiast over wat ik tot nu toe heb gezien!
Lijkt op een goede manier om meer aandacht te krijgen voor de TST-NB etc.
Ikzelf kocht namelijk altijd TS8/9 omdat ik dacht dat er toch maar weinig verschil in zat, dat lijkt nu veranderd! -
Ik sluit mij hierbij aan en heb hier een toevoeging op:
Gisteren (19-12) heb ik voor het eerst een groot coins pakket (320 coins) gekocht gezien de coins-aanbieding en om het spel te supporten.
Echter kom ik vandaag tot de ontdekking dat er een kersttaak staat waarbij je 23 coins krijgt voor het aanschaffen van een pakket coins van 115+ coins.
Ik vind het vreemd dat deze taak niet tegelijkertijd gestart is met de coins aanbieding en ga ervanuit dat er meer spelers zijn die dit frustrerend vinden.
Ik hoop dat wij alsnog deze 23 coins kunnen ontvangen aangezien ik vind dat wij benadeeld zijn, puur omdat we de coins max. 24 uur eerder gekocht hebben dan iemand anders
-
Lijkt me niet logisch....
Deze teamopleidingen worden namelijk geopend door docenten of (co)Admins en geen premium spelers...
Beetje raar dat premium spelers dat op die manier zouden kunnen...
Het is ook geen teammeldkamer. Het is de meldkamer van jou als speler!
Ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt, excuses voor de onduidelijke uitleg en thanks voor je antwoord!
Hiermee bedoel ik uiteraard dat deze erbij komen te staan zodra je hier de rechten voor hebt (dus docent of admin).
Niet elke premium speler moet dit kunnen uiteraard! Premium spelers in combinatie met de benodigde rol lijkt mij wel handig!
Ik ben zelf eigenaar van een team en daarom zou het makkelijk zijn als ik deze premium functie dus ook kan inzetten voor het openzetten van teamopleidingen -
Mocht je toch een script willen, deze voegt een balkje toe onder de 'voertuigen nog nodig' balk waarin staat hoeveel je onderweg hebt en eventueel hoeveel ter plaatse.
Het origineel is van Voorsie zoals in de code stond toen ik hem vond, ik heb hem ietsjes aangepast qua kleurgebruik;
https://raw.githubusercontent.com/NHendriks01/LS…plaatse.user.js
Ik merk dat ik zo'n balk vaak toch wat fijner vind.
Thanks voor de tip, ik heb hem toegevoegd!
En daarnaast wist ik niet eens waar het poppetje en sterretje voor stonden: weer wat geleerd dus! -
Om de server te supporten heb ik vandaag premium aangeschaft voor 1 jaar.
Hierdoor ben ik direct op een suggestie gekomen die hiermee te maken heeft.
Voor premium leden is het mogelijk om via je meldkamer opleidingen in 1 oogopslag te zien en te starten.
Maar hier zit echter 1 nadeel aan: je ziet alleen je eigen academies en opleidingen hier tussen staan.
Het lijkt mij daar om super handig om hier ook de teamacademies en teamopleidingen tussen te zien!
Ons team heeft namelijk zoveel academies dat ik zelf geen noodzaak heb om eigen academies te openen.
Hierdoor heb ik dus momenteel niks aan deze premium functie die het openzetten van opleidingen moet vermakkelijken.Ik ben benieuwd naar hoe jullie hier over denken en hoop dat dit toegevoegd kan worden!
CORRECTIE:
Hierbij doel ik op spelers met premium in combinatie met de benodigde rol voor het openzetten van opleidingen (docent of admin) -
Via deze weg wil ik alle stafleden van het Meldkamerspel & alle spelers van het spel alvast fijne feestdagen wensen! 🎄🎅🏼
Ik hoop dat het MKS volgend jaar wederom vol in ontwikkeling zal zijn en er veel mensen zijn die het spel gaan spelen!
-
Er zijn wederom weer updates geweest voor onze Discord!
Momenteel krijg je bij binnenkomst automatisch een teamplaatje gegenereerd met je eigen naam erop.
Deze kan je vervolgens bijvoorbeeld gebruiken in het spel of in de Discord zelf.
Ons team is nog volop in de professionele ontwikkeling, dus is dat wat jij zoekt? Sluit je dan aan bij ons gezellige team!
-
Ik heb gisteren NH kunnen wegsturen (niet naar een cel maar vrijlaten). Is enkel gisteren gelukt voor de rest heb ik het ervoor ook willen doen en toen werkte het niet
Ik heb hetzelfde. Voertuigen kunnen niet afgerond worden naar een cel, de arrestanten kunnen enkel weggestuurd worden.
-
Super idee! Onze Discord wordt intensief gebruikt een API voor chatberichten uit het spel en een API voor inzetten die gedeeld worden, zullen hier goed aan bijdragen.
Dan zal in Discord sneller duidelijk zijn dat er een melding is gedeeld. Daarnaast zullen spelers dan beter op de hoogte zijn van chatberichten, omdat dit in het spel niet altijd even overzichtelijk is.
-
Misschien dat ik iets gemist heb, corrigeer mij dan gerust.
Mijn suggestie zou zijn om beloningen te verbinden aan het behalen van awards.
Momenteel kan je awards behalen, maar hier zit vervolgens niks aan vast.
Het lijkt mij daarom leuk om bij het behalen van een bronzen award een kleine beloning te krijgen, hetzelfde geld voor de zilveren en gouden awards.0
Wat vinden jullie hiervan?
-
lametje06 ze zeggen al een aantal keer dat dat het probleem niet oplost.
Dat geeft namelijk alleen een voordeel voordat je alle bedden vol hebt, als er daarna maar 1 patiënt per uur per ziekenhuis wordt ontslagen, heb je elk uur maar 1 bed opnieuw beschikbaar.
Als je voor verschillende vleugels een apart gebouw zet en je zou dus 5 gebouwen hebben, dan worden er per uur 5 patiënten worden ontslagen (namelijk 1 patiënt per uur per ziekenhuisgebouw) en dan heb je elk uur 5 bedden opnieuw beschikbaar.
Dat snap ik.
Maar dat is ook mogelijk zonder dat het losse gebouwen moeten worden.Dan wordt het gewoon: bij elke uitbouw die gedaan is, wordt er 1 extra patiënt per uur ontslagen uit het ziekenhuis.
Hierdoor is het toch niet nodig om alles op te splitsen in losse gebouwen?
Dus alle uitbreidingen gedaan -> 10 patiënten per uur ontslaan.
En desnoods maken ze de kosten van een uitbouw dan gewoon wat duurder.
-
Ik denk dat dit een aanname is van jou hoe ik bouw, of heb je de ranglijst nog nooit bekeken ?
Ik kan je vertellen dat alle brandweerposten die ik heb, voor jou informatie meer dan 700 ;), kan jij wel rekenen dat ik in meerdere provincies aanwezig ben en daardoor 32 ziekenhuizen heb.
Nee wat de oplossing is dat elke vleugel zijn eigen gebouw krijgt, zo heb je elk uur meer ruimte.
Elke vleugel zijn eigen gebouw?
Is het dan niet een logischere oplossing om extra bedden te krijgen naar mate je een ziekenhuis uitbouwt?
Dus +30 bedden voor uitbouw interne geneeskunde, +30 voor algemene heelkunde etc.
Hiervoor hoeven het toch geen aparte gebouwen te worden?
Begrijp mij niet verkeerd: ik bedoel niks aanvallend, maar wil gewoon een punt maken dat er een oplossing/verandering nodig is omtrent dit onderwerp. De manier waarop dit opgelost wordt, maakt mij niet zoveel uit.
-
Laten we beginnen met "moeten"?
Er moet nog steeds helemaal niks!
Als je het realistisch wil hebben dan moet je ook je inzet snelheid aanpassen, ik geloof nooit dat deze op een andere stand dan snel staat bij je.
Als je hier al klaagt over de ziekenhuizen ga dan lekker op de DE spelen
Kan je pas zien wat meldingen zijn met 250 slachtoffers per melding, dan gaan je ziekenhuizen snel!
Ten 2e, zoals CrustaShrimp zegt.
Bouw per vleugel een ziekenhuis, het heeft zoveel meer voordelen dan die bedden verhogen.
Tegenwoordig loop je wel 1 ziekenhuis, voor het oog, binnen maar zijn het ook 10tallen verschillende bedrijven binnen die muren.
Daarnaast snap ik totaal jullie probleem niet qua ziekenhuizen, denk dat ik toch wel mag spreken dat ik een actief speler ben die een groot aantal meldingen per dag weg werkt, waarom heb ik dan maar 32 ziekenhuizen en alles gewoon op de rit en nooit problemen?
Kunnen we niet gewoon stoppen met janken om het GameTeam en XY?
Er zijn wel belangrijkere dingen te doen dan mekkeren over dit soort kleine dingen.......
"Maar 32 ziekenhuizen"
Dit is een uitspraak die voor mij genoeg verteld over het realistisch maken van het spel. Mijn team is gevestigd in Groningen & Drenthe. Realistisch gezien zijn er in deze provincies maar enkele ziekenhuizen. Ook wij hebben wel meer ziekenhuizen dan dat -> maar moet je nagaan, zelfs dan zijn onze bedden zo weer allemaal bezet.Een tussenweg zou dus zijn: gooi de limiet van ziekenhuisbedden omhoog. Hierdoor hoeven de spelers iets minder ziekenhuizen te nemen waardoor het ook realistischer wordt, of moeten we straks in elk dorp naast de brandweerkazerne een ziekenhuis bouwen?
Hierbij kom je de spelers tegemoet en komen de spelers ook de makers tegemoet lijkt mij zo?
-
Hoi,
Ik ben even benieuwd naar een update over dit topic. Iemand die mij hier de status van kan geven?
Ook hier zitten de ziekenhuizen te snel vol namelijk.
-
Goede toevoegingen!
Lijkt mij voor de staff een mooie lijst om erbij te houden voor wanneer er eens nieuwe meldingen uitgebracht moeten worden.
-
Klinkt goed! Een beetje zoals de overheid: iedereen betaald aan de pot en deze wordt vervolgens gebruikt voor het team en de sleutelfiguren die daar bij horen.
Ik ben voor dit mooie idee!
-
Wij zijn inmiddels uitgebreid naar Groningen & Drenthe.
Heb je een post in Drenthe? Dan ben je vanaf nu dus ook van harte welkom in ons gezellige en snel groeiende team!Tot snel!
-
Ik vind zeker dat het idee van kiek moet worden doorgevoerd. het scheelt in ieder geval een hoop waarschuwingen. en je kan niet zomaar uit de tutorial stappen.
PS. ik keek even naar een nieuw account wat Jrh1997 zei, maar op de mobiele internet werkt dat niet helemaal.
Nu je het hebt over waarschuwingen, dat zou ook een goed idee zijn om te implementeren
Als (co-)admins officiële waarschuwingen kunnen geven aan teamleden zal ervoor zorgen dat leden zich misschien sneller van iets aantrekken!
Volgens mij moet dit makkelijk zijn om te implementeren en het kan misschien bijdragen aan een betere handhaving binnen teams. -
Nee dat is leuk leg je het uit aan iemand die je niet kent en je gaat er van uit dat er ook nog andere mensen dit lezen die dat niet weten. Krijg zo'n soort antwoord🤨😑
Als ze het niet lezen verwijs je ze er maar naar in de chat goed🤔 Je kan ze niet verplichten en anders gooi je ze maar uit het team😉🤔
Je kan ook degene die je zich aanmeld ondervragen of hij/zij alles heeft doorgenomen🤔 misschien krijg je dan nog wat terug
(Ja sorry ik weet niet zo goed wat ik met dat bericht van je moet doen)
Ik sluit me bij je aan.
Als iemand de regels aan zijn laars lapt, gooi je hem er toch uit?
En: als je de regels gewoon niet te uitgebreid of ingewikkeld maakt, zal het merendeel zich er gewoon aan houden.
Het is en blijft een spel. Bij ons neemt ook niet iedereen het even serieus.
De serieuze en lerende spelers melden zich vaak aan bij onze Discord, daardoor weet ik wie er bereid is om zich te ontwikkelen in het spel.
Bovendien is Discord een mooie manier om met plaatjes etc. een duidelijke handleiding of tips pagina te maken. Deze worden door onze spelers erg gewaardeerd!
Het kan in mijn ogen daarom ook al helpen om de BBcodes in het teamforum te verbeteren. Plaatjes worden over het algemeen sneller bekeken dan een hele lap tekst, hier valt denk ik nog wat in te winnen. Op deze manier is een externe Discord server al minder snel 'nodig' om een goede teamhandleiding te hebben. Hetzelfde geld voor de teamregels.