Posities door lametje06

    Kan het kloppen dat je LSS Manager gebruikt? Dat script maakt als het goed is klikbare linkjes van URLS die hij tegenkomt. Daar ziet het er inderdaad ook raar uit.

    Naar mijn mening moeten klikbare links gewoon een functie van het spelforum zelf worden i.p.v. een script.

    bedoel je gekochte meldingen of meldingen die je van je posten krijgt?

    Gekochte meldingen! Zou mooi zijn als daar onderscheid in komt.

    Wij hebben bijvoorbeeld een regel dat iedereen naar teaminzetten een maximaal aantal voertuigen mag sturen in het eerste uur, om te voorkomen dat de inzet direct door grote spelers afgerond wordt.


    Het onderscheid tussen gedeelde meldingen en grote betaalde inzetten is er echter niet, waardoor het gokken is welke inzet wel of niet een grote inzet is. Aangezien iemand ook een 'Natuurbrand' kan delen als melding en dit ook een grote inzet is ;)

    Ik weet niet of het zo simpel aanpasbaar is. Zo'n grote teaminzet is uiteindelijk gewoon een inzet die een speler deelt. Voor die speler staat de inzet bij de eigen inzetten, en wordt die ook geteld in het maximum aantal inzetten die voor die speler gegenereerd worden.

    Dat zou kunnen. De moeilijkheid kan ik niet inschatten, maar de suggestie kan ik wel benoemen.

    Ik hoop dat de makers er naar kunnen kijken!

    Hoi,


    Het is binnen ons team opgevallen dat er geen enkele manier is om grote inzetten te onderscheiden van gedeelde teammeldingen.

    Hierdoor is de volgende suggestie ontstaan:

    • In de meldingennaam [Team] bij grote inzetten aanpassen naar [Inzet] zodat het onderscheid duidelijk wordt;

    • In de blauwe tekstballon binnen een grote inzet melding de tekst 'Deze inzet is door ... vrijgegeven' vervangen door 'Deze grote inzet is gestart door..'


    Wij hopen dat dit onderscheid aangebracht kan worden, zodat het makkelijker wordt om teamregels te handhaven!


    Groet,

    lametje06

    Ik ben het volledig met alle bovenstaande opmerkingen eens.

    Ik zie het nut in verhouding tot het uit te geven bedrag niet in (al helemaal niet in Nederland).

    De kosten zijn gigantisch hoog, de voordelen minimaal en dat wat het biedt werkt niet goed of is niet goed uitgedacht.


    Naar mijn idee had deze update veel beter kunnen zijn wanneer er meer aandacht in gestopt was, erg jammer.

    Voor de duidelijkheid: geen haat naar de vrijwilligers hier in Nederland, zij hebben hier (bijna) geen invloed op!

    Ik moet ook regelmatig huilen van de werking van het teamforum..

    Ik kan me daarom ook niet bedenken waarom dit spelforum er zo goed uitziet en prima werkt, en het teamforum in het spel (primaire proces) niet zo is..


    Simpele dingen als een linkje of een afbeelding kunnen delen lijken mij een goede vooruitgang voor de teamforums..

    Oftewel een update van de UBB codes die achter het forum zitten lijkt mij zeker op zijn plek!!

    Om valsspelen tegen te gaan is er in een verder verleden al eens de beslissing gemaakt om geen mogelijkheid te bieden om credits tussen accounts over te geven.

    Heb hier nog wel even een vraag over.

    Wij zouden de staffleden van ons team willen belonen met een maandelijkse credits beloning vanuit de teamkas.

    Momenteel doen de staffleden het namelijk zo ongeveer vrijwillig (op het kortingspercentage binnen het team na).


    Zou dit een optie kunnen zijn? Eventueel met een maximum bedrag eraan gekoppeld.

    Wanneer komt het bericht over de nieuwe functie die is geïmplementeerd? Snap dat het even kan duren, zijn nu al wel meldingen waarbij deze functie in werking en ben wel benieuwd hoe het nu precies is vormgegeven

    Same! Ik ben wel erg enthousiast over wat ik tot nu toe heb gezien!

    Lijkt op een goede manier om meer aandacht te krijgen voor de TST-NB etc.
    Ikzelf kocht namelijk altijd TS8/9 omdat ik dacht dat er toch maar weinig verschil in zat, dat lijkt nu veranderd!

    Ik sluit mij hierbij aan en heb hier een toevoeging op:


    Gisteren (19-12) heb ik voor het eerst een groot coins pakket (320 coins) gekocht gezien de coins-aanbieding en om het spel te supporten.

    Echter kom ik vandaag tot de ontdekking dat er een kersttaak staat waarbij je 23 coins krijgt voor het aanschaffen van een pakket coins van 115+ coins.


    Ik vind het vreemd dat deze taak niet tegelijkertijd gestart is met de coins aanbieding en ga ervanuit dat er meer spelers zijn die dit frustrerend vinden.

    Ik hoop dat wij alsnog deze 23 coins kunnen ontvangen aangezien ik vind dat wij benadeeld zijn, puur omdat we de coins max. 24 uur eerder gekocht hebben dan iemand anders :)

    Lijkt me niet logisch....

    Deze teamopleidingen worden namelijk geopend door docenten of (co)Admins en geen premium spelers...

    Beetje raar dat premium spelers dat op die manier zouden kunnen...

    Het is ook geen teammeldkamer. Het is de meldkamer van jou als speler!

    Ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt, excuses voor de onduidelijke uitleg en thanks voor je antwoord!
    Hiermee bedoel ik uiteraard dat deze erbij komen te staan zodra je hier de rechten voor hebt (dus docent of admin).
    Niet elke premium speler moet dit kunnen uiteraard! Premium spelers in combinatie met de benodigde rol lijkt mij wel handig!


    Ik ben zelf eigenaar van een team en daarom zou het makkelijk zijn als ik deze premium functie dus ook kan inzetten voor het openzetten van teamopleidingen ;)

    Thanks voor de tip, ik heb hem toegevoegd!
    En daarnaast wist ik niet eens waar het poppetje en sterretje voor stonden: weer wat geleerd dus!

    Om de server te supporten heb ik vandaag premium aangeschaft voor 1 jaar.

    Hierdoor ben ik direct op een suggestie gekomen die hiermee te maken heeft.


    Voor premium leden is het mogelijk om via je meldkamer opleidingen in 1 oogopslag te zien en te starten.

    Maar hier zit echter 1 nadeel aan: je ziet alleen je eigen academies en opleidingen hier tussen staan.


    Het lijkt mij daar om super handig om hier ook de teamacademies en teamopleidingen tussen te zien!
    Ons team heeft namelijk zoveel academies dat ik zelf geen noodzaak heb om eigen academies te openen.
    Hierdoor heb ik dus momenteel niks aan deze premium functie die het openzetten van opleidingen moet vermakkelijken.


    Ik ben benieuwd naar hoe jullie hier over denken en hoop dat dit toegevoegd kan worden!


    CORRECTIE:
    Hierbij doel ik op spelers met premium in combinatie met de benodigde rol voor het openzetten van opleidingen (docent of admin)

    Via deze weg wil ik alle stafleden van het Meldkamerspel & alle spelers van het spel alvast fijne feestdagen wensen! 🎄🎅🏼

    Ik hoop dat het MKS volgend jaar wederom vol in ontwikkeling zal zijn en er veel mensen zijn die het spel gaan spelen!

    Er zijn wederom weer updates geweest voor onze Discord!

    Momenteel krijg je bij binnenkomst automatisch een teamplaatje gegenereerd met je eigen naam erop.

    Deze kan je vervolgens bijvoorbeeld gebruiken in het spel of in de Discord zelf.


    Ons team is nog volop in de professionele ontwikkeling, dus is dat wat jij zoekt? Sluit je dan aan bij ons gezellige team!