Posities door tito

    Wij zijn heel erg blij met de compensatie maar er zit momenteel wel wat verschil in aantal krijgen er 10 terwijl er ook een hele boel maar 2 krijgen.
    Ik ga er van uit dat het niet de bedoeling is om hierin onderscheid te maken.

    blijkbaar wel, ontwikkelaar geeft dus aan dat sommigen dan een leuke dag hebben

    Ik snap wat je zegt.
    Ik denk dat je idee/voorstel niet ingevoerd/ingebouwd gaat worden, dit omdat hier niet iedereen op zit te wachten.
    Er zijn in het verleden al meer voorstellen geweest om meet het aspect centralist naar voren te halen die ook niet zijn ingevoerd.

    best jammer want het spel gaat toch over de meldkamer?
    in ieder geval is het wel een leuk spel, en er zitten leuke opties in :)

    betreft idee van ander spel klopt helemaal, echter in realiteit heb je toch ook met telefoon meldingen te maken als centralist van een meldkamer.
    het zou bijv. optioneel gemaakt kunnen worden, of het haalbaar is weet ik idd ook niet, er zouden dan geluid codecs etc geinstalled moeten worden en gesproken texten :)

    hallo,
    sinds kort ben ik verslaafd geraakt op dit spel en ben ook actief op 911 operator simulator.
    vele opties in meldkamerspel en dat bevalt me wel, echter mis ik wel de gesproken telefoon meldingen van mensen die hulpdiensten nodig zijn.
    misschien een leuk idee om de optie toe te voegen? en dat je bijvoorbeeld kunt antwoorden met bepaalde antwoorden die als text worden weergegeven en je kunt kiezen wat het beste antwoord is, hoe beter je antwoord is des te meer punten of credits het geeft :) ook de volgorde van vragen stellen is van groot belang om zo de beste hulp te kunnen geven