Posities door Brandweer1001

    Als de functie al in het spel zou zitten zou het ook niet als suggestie worden gedaan he.

    Ik ben het op de suggestielijst nog niet tegengekomen. Dus denk dat het nog niet er op staat.

    Al heb ik liever andere updates, aangezien er ook nog niet veel gevangene zijn bij de melding. Die paar klik ik zelf wel weg.

    Leuke scripts.


    Maar is het misschien mogelijk om ook achter de totaal aantallen een totaal van eigen/gepland en team te zetten.
    Dus dat je bijvoorbeeld krijgt


    eigen / gepland / team / Alles


    Dan hoef je het niet zelf op te tellen.
    eventueel anders met menu waar je zelf de getallen aan kan zetten welke je wil zien.

    Ik denk dat het probleem van POI voor WO heel wisselend is. Ik heb gehoord van mensen dat het in het ene gebied slecht gaat en in een ander gebied juist goed.
    Als ik hier in de buurt ga kijken hadden mijn ORT van EHV en Helmond niks te doen. Tewijl die van weert kapot werd gegooid met meldingen.
    Nergens zelf POI geplaatst.


    Dus misschien zitten spelers met problemen in rustigere gebieden (bijv. BZO) en mensen zonder problemen meer richting de randstad.


    Ik heb verder geen idee hoe het systeem die openbare pakt, maar daar kan een verschil in zitten.
    Wat ik nu ook zeg. Ik heb het spel niet gemaakt, dus weet niet exact hoe het werkt. Maar dit zijn dingen die ik en vrienden hebben gemerkt.

    Van google maps komt de kaart ook niet af. Dus ik denk dat als je gaat zoeken ook het best bij OSM kan zoeken.
    Aangezien de kaart vanuit daar wordt geïmporteerd.
    Ik heb zelf ook niet direct een idee wat het is, maar ik denk zelfs dat de admins of devs het ook niet weten.
    Als hun het zouden moeten weten moet het op de site van OSM niet zichtbaar zijn. Als het daar zichtbaar is komt de update dus ook vanuit daar.

    De 22-4551 is sinds gister uit dienst. (Verbrand in Hapert bij een brand van een transport bedrijf)
    Verder zijn er enkele voertuigen die volgens mij niet helemaal meer kloppen.
    Zeker als ik naar jou eigen lijst ga zitten kijken @piet2001
    https://112voertuigen.000webhostapp.com/brandweer/22/


    Misschien mogelijk om het overzicht hier eens een keer na te lopen.
    Zie dit overigens ook bij meerdere lijsten die niet helemaal meer actueel zijn.

    Volgens mij worden de meeste teams toch niet blij als je ineens 50 voertuigen gaat sturen.
    Of jullie zitten dan in een team waar weinig regels zijn. Ik heb wel eens dat ik alleen speel.
    Daarvoor heb ik een AUR aangemaakt.
    Maar ik snap niet waarom je maar wat random voertuigen zou sturen of alles wat je hebt.

    Waarom zou je al je voertuigen in een keer naar een teaminzet willen sturen. Dan heb je niks meer voor je eigen melding.
    Ik heb zelf wel een AUR die een complete teaminzet dekt dat is dan nog te doen.
    Maar alle voertuigen die je bezit. Zie ik niet echt zitten.

    Dat weet ik. Ik heb ook nooit gezegt dat het gaat om de capaciteit om de servers soepel te laten lopen.
    Het woord capaciteit kan staan voor meerdere zaken. Een server heeft niet alleen rekenkracht, maar ook opslag capaciteit.


    Maar het punt is duidelijk. Het is dus niet mogelijk.
    Is goed! Wat mij betreft kan dit topic dan ook op de afkeurlijst.

    Het is maar een kleine moeite, maar het is makkelijk en voor micheal leek het me ook makkelijker. Hoeft hij ook niet steeds een nieuwe link te maken. en deze overal weer aan passen/toevoegen.


    Mij leek dat je handmatig ook nog altijd zou kunnen blijven werken.
    Nu is mijn kennis van PC's en Servers wat beperkt. Maar opgeslagen AUR kosten wel degelijk capaciteit van de server. Want waar moet die ze anders vandaan halen.


    En met mijn vergelijking doelde ik eigenlijk op dat je ook kan kiezen om de verzameling niet te gebruiken. Of andere dingen kon doen.


    Maar ik begrijp dus dat er niet veel mogelijkheden in zijn. Jammer. Denk dat vele dit anders wel handig zouden hebben gevonden.
    Maar goed. Het is zo dan.