Posities door Brandweer1001

    Je kunt i.p.v. zeiken over een functie die naar jou mening niet is zoals jij het wil, ook begrijpen hoe het werkt en daar genoegen mee nemen.

    Het is heel simpel. De OVD-G beantwoord de nieuwe spraakaanvragen van eigen ambulances op moment dat die komen en de OVD-G ter plaatse is.

    Maar dit is al meerdere keren gezegd lees ik hier. Dus je kunt ook nog 400 keer zeggen dat jij het raar vind, maar ik kan je alvast zeggen. Het veranderd de functie niet.
    Was het maar zo dat we hier op het forum iets zouden zetten en de functies meteen anders waren.
    Maar goed. Misschien eerst goed lezen voor je reageert. Ik merk wel vaker dat je dat niet doet.
    Dus lekker forum uit. En spel gaan spelen.


    Fijne avond verder.

    Ik heb nu met verschillende acties als ik op een kleiner scherm speel dat de menubalk naar beneden komt.

    Zou er misschien een keer naar gekeken kunnen worden, zou het niet fijn zijn als je hier bepaalde dingen kan verbergen of kleiner maken?

    Of mogelijk dat de ontwikkelaar kan kijken naar de aantal dingen in de balk.


    https://prnt.sc/vwafi0

    Als ik het ingame blijf volgen zie ik iedere maandag inzetten er bij komen. Ik denk dat het gameteam dus al vele ideeën heeft. Mogelijk hebben ze intern ook al een lijst. Daar kunnen deze wat mij betreft dan bij. En wie weet zien we ze wel terug ingame.

    Het moet toch niet zo zijn, dat je bedden te kort komt, staat nu op 30 bedden per ziekenhuis.


    Dat je ziekenhuizen bij moet gaan bouwen , dan heb je straks meer ziekenhuizen dan posten dat is toch niet de bedoeling.

    Ze willen het spel toch realistische hebben, dan moeten de ziekenhuis bedden gewoon omhoog. ( heb nog geen ziekenhuis in het land gezien met maar 30 bedden. )

    Dus omhoog met die bedden en het liefst zo snel mogelijk het heeft nu wel lang genoeg geduurd.

    Het zou niet moeten zijn ja, maar het ligt ook een beetje aan jezelf. En even qua realisme het komt soms ook voor dat een ambu niet naar een bepaald ziekenhuis gaat omdat de SEH daar vol ligt.

    Of je uiteindelijk meer ziekenhuizen hebt dan posten ligt in je eigen hand. Als je een goede verdeling hebt qua posten en daardoor ook qua meldingen komt een ziekenhuis ook niet 1,2,3 vol. En dan heb je ook nog eens teamziekenhuizen, daar kun je ook wat patiënten kwijt neem ik aan. Er zullen namelijk ook vast wel spelers zijn die ziekenhuizen open hebben staan en zelf niet spelen. Prima locatie om te gebruiken zou ik zeggen.

    En over de laatste zin. Het team doet alles wat ze kunnen, ze willen meer dan de ontwikkelaar momenteel kan leveren lijkt het als ik de berichten moet geloven. Dus roepen dat het snel moet heeft wss weinig zin. Het gameteam werkt hard om alles er in te krijgen en hebben zoals ik vernomen heb een behoorlijke planning. We kunnen dus niks anders dan wachten op XY tot hun de zaken van de planning van het gameteam in het spel bouwen.

    En waarvan zou je dan een melding willen. Als laatste voertuig wordt gestuurd of welk benodigde voertuig het laatste aan komt.
    Beide hebben voor en nadelen.

    Verder voor kleine teams misschien handig. Maar voor teams waar over de 200 meldingen per dag gedeeld worden zal dit veel berichten op gaan leveren. En zeker op de momenten dat ze alle meldingen gaan vullen. Dus daar is het mogelijk niet zo'n succes.


    Ik heb dus zelf een beetje de twijfel of het veel gebruikt gaat worden.
    Neemt verder niet weg dat het geen handige update zou kunnen zijn. Alleen zal het niet voor alle teams even praktisch zijn.

    MoneyMalibu

    Sorry kom niet volledig uit dat ICT wereldje. Dus ken niet alle uitspraken. Daarvoor kun je wss beter bij piet zijn.

    Laat mij maar lekker met mijn handen werken, gaat mij beter af. Computers zijn een hobby van mij. Maar verder doe ik er ook weer niet veel mee.

    Maar ik hoop dat je ook kan begrijpen dat mensen die de ICT uitdrukkingen niet kennen dit verkeerd opnemen.

    want als ik dit lees "is bekend, komt door de oververhitte server"
    Ziet het er in mijn ogen uit dat het probleem bekend is en de oorzaak vastgesteld. En ik kan je zeggen, als een auto oververhit is moet je echt aan de kant gaan staan voor dat er brand komt. Dit kan volgens mij met een server ook gebeuren. Dus persoonlijk vind ik mijn denkstap niet volledig onlogisch.

    Maar ik snap je punt. Ik had niet op het eerste bericht uit meteen een bericht moeten sturen gericht aan gameteam. Zoals ik net ook aangegeven heb. Dat was niet nodig.

    Maar andere spelers moeten ook snappen dat je op een openbaar forum moet opletten wat je zegt. Je kan geen oorzaak van een probleem noemen als je die niet 100% zeker weet.

    En nogmaals ik hoop ik dat dit voor vele (incl. mezelf) een leerpunt is. Zodat we dit soort zaken in de toekomst kunnen voorkomen.

    En op jou woorden


    Proost

    Allereerst wil ik graag beginnen met het maken van mijn excuses naar het gameteam.
    Mijn inschatting was dat het van jullie af moest komen aangezien jullie namens alle spelers in contact staan met de ontwikkelaars.

    Na de eerste paar berichten met Piet2001 werd me al duidelijk dat het voor jullie niet bekend klonk.

    Daarom had ik mijn boosheid eigenlijk niet naar jullie moeten richten. Jullie zaten er niet achter. Maar een andere verklaring kon ik me niet bedenken over wie de info zou hebben van de oorzaak van de storing.


    Ik kan me beter boos richten op @TreinspotterThijmen en Jrh1997
    Jullie moeten je beseffen wat een impact dit soort berichten hebben op de community.

    Spelers willen duidelijkheid, wanneer andere spelers dus complot theorieën naar buiten gaan brengen komt er veel onduidelijkheid.

    Nu val ik door jullie schuld onterecht het GameTeam aan.
    Het was op de problemen na een mooie dag. Nu voel ik me zelf toch wat schuldig naar het gameteam toe.

    Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit een leer moment zal zijn voor vele.
    Je bezorgd hier niet alleen het gameteam een slechte naam mee, maar ook spelers zoals mij die het dan weer verkeerd oppakken.
    Je kan het gewoon niet maken om ongegronde informatie naar buiten te brengen. Zeker als het niet waar blijkt te zijn

    En speciaal voor Thijmen. Je kan na de commotie er wel bijzetten dat het geen goede woordkeuze is, maar het kwaad is dan al geschiet. Mensen hebben het dan al gelezen en er op gereageerd. Je kunt beter vooraf nadenken over zaken. En ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij was dit niet de eerste commotie door een bericht van jou. (met deze of een van je andere namen)

    Maar goed. Dus nogmaals mijn welgemeende excuses naar het gameteam van jullie. Ik hoop overigens wel dat jullie begrijpen waar mijn verwarring vandaan kwam. Maar dat lijkt me duidelijk met de berichten in dit gesprek.

    Data  MPR  Piet2001  stijnh  michaelkraan  Cahjo  koenb  Yoeri  gerco2415
    Excuses voor dit misverstand. En nogmaals een bedankje voor jullie inzet. Door jullie geweldige inzet blijft dit spel leuk om te spelen.

    is bekend, komt door de oververhitte server. Melding opnieuw openen zou moeten helpen.

    Dan mogen ze dat ook wel eens communiceren. Ik heb nog geen bericht gezien.
    Wel slecht dat de server oververhit is overigens.

    Slechte zaak dat het naar individuele spelers wordt gecommuniceerd en niet naar alle spelers ineens.

    Sorry maar ik had beter van het team verwacht.

    Heb altijd veel lof gehad naar het team voor de updates en de moeite die ze er in steken in hun vrije tijd.
    Ik ga ook zeker nog een bericht sturen naar 1 van de leden van het team.
    Maar ik vind dat jullie hier toch echt een steek hebben laten vallen.

    Je kunt NIET een community voorzien van informatie naar individuele spelers. Iedereen zit met het zelfde probleem. Dan ga je gewoon niet zoiets persoonlijk informeren, maar pak je iedereen tegelijk.


    En nogmaals. Ik heb altijd veel vertrouwen in het team. Ben blij met hun inzet. Maar in dit geval toch een beetje teleur gesteld.
    Ik hoop dat in het vervolg verstandigere keuzes worden gemaakt.

    In de update van gister (waar ik heel blij mee ben) stond dat je ook automatisch berichten kunt laten sturen naar spelers die je aanneemt.

    Ik citeer:

    Citaat van Team MKS op de blog

    – Team welkomstbericht: een automatisch bericht waarin de naam van het team waarbij jij je hebt aangemeld staat en wie je heeft geaccepteerd in het team.


    Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?

    Gelukkig is het niet het grootste probleem.
    We zullen wel zien wat er gaat veranderen als het NL Team samen met de ontwikkelaar alles geupdate heeft.

    Tot die tijd even roeien met de riemen die we hebben. Zal vast wel goed komen. Heb zelf nog niet met een te kort aan bikes gezeten.

    En in RL worden bikers ook ingezet voor de NH dus niet heel apart.

    Honden heb je ook altijd over. Dus die zouden wat mij betref ook wel onder NH voertuigen.

    Maar goed, ieder zijn eigenmanier van spelen.

    Zou het niet makkelijk zijn als je in de meldkamer een optie hebt om voor alle ziekenhuizen en cellen te selecteren voor delen en dan het aantal %.
    Nu moet je alle gebouwen nagaan om het te veranderen als je dat doet.
    En ik denk dat meerdere spelers net als mij, voor alle gebouwen dezelfde instelling hanteren.


    Anders zou het net als bij automatisch werven kunnen. Dat het allemaal vanuit een pagina kan.


    Ben benieuwd hoe jullie er over denken.