Posities door Brandweer1001

    Je zou de info op het hoofdforum kunnen zetten, daar kunnen vele het ook vinden.
    En mochten de admins het ergens anders willen hebben kunnen hun het verplaatsen.

    En over lijsten zoals hier besproken werd. Als je ze naar de admins stuurt, dan ze geplaatst kunnen worden. Dacht dat namelijk ooit al eens gelezen te hebben.

    haha JRH heeft weer eens discussie. En jij reageert weer.

    Blijft toevallig, maar ik heb geen in er in als ik op iemand reageer dat er steeds mensen zijn die afkrakend op me reageren.

    Maar iedereen is vrij om te reageren op een openbaar forum, dus doe je best.
    Ik heb inmiddels wel door hoe het hier werkt, grotere spelers kunnen meer maken dan kleinere.

    Ben misschien niet de actiefste, maar ben net als jullie een speler die hier kan zijn. En nee, ik hoef van jou ook geen ICT les of iets dergelijks. Als ik dat wil ga ik wel naar andere.

    Maar op deze manier ga ik wel anders denken over het spel. Bedankt daarvoor.

    De laatste coins zijn dus gekocht. Geld verdienen ze aan mij niet meer. Pech van de premium.

    Succes daar.

    Ik vind dit een erg rare reactie van je. Ik weet niet alles eerder dan het GameTeam. Gelukkig niet.


    Maar zoals je zegt is het weekend, dus zal de update er al minimaal vanaf vrijdag in moeten zitten aangezien dit niet in het weekend geüpdatet wordt. Dan had er dus al lang een bericht geweest kunnen zijn.

    Je kan de reactie raar vinden, maar jij weet altijd de exacte getallen weet terwijl we gameteam nergens over horen. Of dat ze aangeven dat die niet bekend zijn.
    Dus dat interpreteer ik als dat jij ook veel dingen eerder weet dan gameteam, aangezien ik dit al meerdere keren heb gezien.
    Maar gelukkig heb ik ook niet gezegd dat je alles eerder weet. Zou een schande zijn als andere dingen eerder zouden weten dan de mensen die zich hard voor ons inzetten.
    Sinds wanneer het er in zit weet ik niet. Maar we kunnen beter op een officiële reactie wachten.

    hmm, de persoon die altijd alles eerder communiceert dan het gameteam. Weet eens een keer iets niet.

    Misschien ergens anders mee mee gekomen. We zullen vast wel iets horen uiteindelijk. Het is weekend.

    En anders vraag je het aan je achterdeur. Die zullen het ook wel weten.


    We wachten gewoon lekker de normale berichtgevingen af.

    Ik dacht dat er wel duitste verzamelingen waren in het spel. Die afbeeldingen zijn dan toe te voegen aan de voertuigen.

    Echter kan de stijl/formaat een beetje afwijken omdat het dan van een andere maker is.


    Anders zou je eventueel eens een kijkje kunnen nemen op het forum van de duitse versie van het spel. Ik denk dat ze daar ook wel verschillende tekeningen van duitse voertuigen hebben.


    misschien dat Cahjo dan een status update kan geven van wat de reacties van de ontwikkelaar hiervan waren.

    Volgens mij gaat het niet over de manier hoe hij het wil, maar volgens mij hebben we hier meer een kwestie van als mensen het op deze manier aanpakken zit ik liever tegen te werken.
    Maar goed.
    Op zich prima idee, alleen in mijn ogen niet direct een fout.

    Ook zal het voor mij niet de prioriteit hebben, omdat je de knop ook met een script kan maken als oplossing.


    Maar ik snap de reactie, als ik gameteam zou zijn zou ik de reacties niet eens in behandeling nemen op de manier hoe het hier aangedragen wordt.
    Je mag van mij veel plaatsen, je mening geven, enz. Alleen dit mag dan ten aller tijden op een nette manier.

    Ik heb gister een ander topic van je gezien (Welke terecht weg is gehaald) en vind dit buiten alles om gaan.
    De grove ondertoon die je berichten hebben zou ik niet pikken. En erger mezelf er steeds aan. Heb al meerdere keren me ingehouden om er niet op te reageren.

    Misschien eens een idee om je bericht eerst ff goed te controleren en bekijken hoe en wat.
    Een beetje respect naar de vrijwilligers zou op zijn plaats zijn. Deze mensen steken allemaal hun vrije tijd in het spel om het zo leuk mogelijk te maken. En dan gaan een stel azijnzuigers als jij, hun hier zo zitten behandelen.

    Terwijl jij je meldingen zit te doen, zijn hun hard aan het werk om nieuwe meldingen toe te voegen, updates uit te werken en nog veel meer!

    Of dacht je dat die updates en inzetten allemaal uit de lucht kwamen vallen.


    Neem ff rust en hoop dat je hierna op een rustigere toon verder kunt.

    Want wees nou eerlijk, als jij ergens veel moeite in steekt wil je ook niet op deze manier worden aangesproken.


    Prettige dag verder.

    We hebben nu als we een mogelijke inzetten open klikken dat we kunnen zien welke uitbreidingen nodig zijn en hoeveel.

    Zou het mogelijk zijn om deze benodigdheden ook naar de voorpagina te trekken zodat we niet steeds de meldingen open hoeven te klikken om dit te zien.

    Dus dan zou je krijgen voor Ongeregeldheden in de wijk

    i.p.v.
    7 Politiebureaus
    2 Hoofdbureaus


    krijg je

    7 Politiebureaus
    2 Hoofdbureaus

    2 ME - Sectie

    1 ME-AE

    (exacte naamgeving kan misschien afwijken van hoe jullie het pakken)


    Ook zou het fijn zijn als honden, AT en Airport dezelfde soort vermelding kunnen krijgen.

    We hebben nu al een tijdje een webhook functie in het spel zitten voor teaminzetten.

    Ik zou het leuk vinden als we hier meer gebruik van kunnen maken. (Eventueel met webhooks waarbij je d.m.v. keuzes en meerdere links een spreiding kan maken.)
    Ik zou graag de volgende opties willen voorstellen:

    Teams:

    - Een log voor opleidingen die open komen.

    - Admin toezicht zodat je die ook in je discord admin kanaal kan laten komen.


    Voor mezelf zou ik het fijn vinden als ik mijn afrondingsgeschiedenis via een webhook of iets dergelijks kan laten doorsturen.
    Nu kijk ik daar namelijk eigenlijk nooit. Maar als ik ze bijvoorbeeld in discord zou kunnen krijgen zou ik meer kunnen zien wat er gebeurd.


    Hoop dat jullie er misschien wel iets mee kunnen.

    MPR Zou het mogelijk zijn om die 30%, 6parkeerplaatsen en heliplaats ergens te vermelden.

    Dit betrof nu namelijk mijn vraag over hoe en wat. Sorry als dat misschien niet helemaal duidelijk was.


    Dus misschien een kleine tip voor volgende communicaties.
    Dit soort getallen zijn nuttige zaken om te vermelden.

    En ik heb het al vaker gezegd. Persoonlijk vind ik het vreemd dat deze in jullie berichten steeds worden vermeden. En dat we die dus steeds van JRH moeten vernemen.

    oke maar lifeliner kan wel mensen vervoeren hoor en gebeurt regelmatig

    Lifeliner vervoert zeer zelden. Deze is primair bedoeld voor het vervoer van het personeel.

    waarom komt er bij de politie geen VOA voor ongevallen

    Wie zegt dat die niet komt. In de meldingen zit die niet omdat die niet in het spel zit, maar wordt misschien wel een keer toegevoegd. Weet de suggestie zo niet meer uit mijn hoofd

    Momenteel heb je bij het opleiden van personeel de keuze om personeel te selecteren in een keer. Hierbij zit ook de optie om alleen personeel zonder opleiding te pakken.
    Zou het misschien mogelijk zijn om hier nog meer opties aan toe te voegen.
    Zelf zat ik te denken aan de volgende:
    - Selecteer personeel welke niet zijn gekoppeld aan een voertuig. (Heb namelijk vaak dat die ineens in opleiding zijn en dat mijn voertuigen dus moeite hebben uitrukken)

    - Selecteer zonder opleiding en niet gekoppeld. (combi van nieuwe en bestaande optie)


    Ben benieuwd naar de mogelijkheden die er zijn. Ik zou het fijn vinden als het kan.

    Waar het op duid moet je niet aan mij vragen. Ik heb alleen bij jou bericht iets gezien over 30% efficientie. Dus denk dat jij het zoals gewoonlijk wel weer beter weet. Maar goed. Het zal wel weer.....