Posities door beveren

    06-01-2020-Uitslag-Update-Poll



    Het AT en de voorlichter zijn reeds ingevoerd. 1 van de volgende dingen die we invoeren is dus vergroting van de posten ;-).

    hey stijn
    dit is een idee voor de uitbreiding


    daarom dak ook zou met de uitbreiding krijg je je extra standplaatsen maar je kan ook extra voertuigen van dit typen kopen maar die nemen dan plaats in in de gewone voertuig standplaats van de kazerne

    beste ,


    aangezien de volgende update een standplaats uitbreiding brandweer is zou ik graag enkele voorstellen doen
    en misschien eens horen hoe andere spelers dit zien ik heb er 4 ideeen


    idee 1:
    gewoon paar plaatsen bij maken wat het gemakkelijkste is maar op langere termijn opnieuw zou moeten gebeuren


    idee 2:
    per nieuw voertuig 1 of 2 extra standplaatsen


    idee3:
    eigenlijk een idee geinspireerd op de hoofdbureau van de politie
    per voertuig uitbreiding een voertuig standplaats BV voor AT heb je 6 standplaatsen nodig die krijg je na aankoop gebouwuitbreiding
    m.a.w je koopt bv een waterongeval uitbreiding en je hebt 4 standplaatsen extra die je krijgt voor WO voertuigen te zetten wil je van alles 2 voertuigen geen probleem maar die gaan dan van je kazrne voertuigplaatsen af zoals het nu is
    dit kan BV ook met de haakarmen je hebt 6 haakarm standplaatsbakken maar de HA neemt plaats in in de kazerne standplaatsen wat er eventueel kan is dan we breiden de standplaatsen haakarm uit en je kan dan daar ook een HA op plaatsen zodanig dat dit niet van je kazerne voertuig standplaats afgaat dus dan kan je zelf beslissen hoeveel HA je wilt een hoeveel HA container


    idee 4: een combinatie van 2 ideeen

    ik speel realistisch op gebied van kazernes bouwen
    met voertuigen is het onmogelijk omdat er veel voertuigen er niet inzitten
    maar inderdaad mijn OVD-B is er niet bij die laat ik ook weg maar ik zal u even een kazerne uit typen die ik heb in BE is dan ook een hoofdpost en gelegen aan de haven dus veel inzet nodig en waterongevallen nodig


    hier staat :
    ABH 1x
    COH 1x
    HOVD-B 2x
    DPH 1x
    HA 3x
    HW 1x
    HVH 1x
    PM-OR 1x
    SIV 1x (dat geruik ik hier als singnalisatie dat hebben ze hier in BE)
    TS x2
    TS-OR x1
    TST x1
    TSTN x1
    DA-VL x1
    PM-WVD x1
    WO x1
    WTH x2
    WOA x1


    wat maakt dat ik 17 voertuigen heb en 6 haakarmbakken
    maar als je even kijkt mis ik nog een paar voertuigen die ik wel op deze post nog graag zou willen onder andere DA-AGS en nog een AL of HW maar ja dat gaat nu niet


    wat ik momenteel een heel grote aanpassing zou vinden is dat bij de brandweer de 17 plaatsen behouden blijven MAAR dat er zoals bij het hoofdbureau van de politie per uitbreiding een stand plaats bij komt
    BV: je koopt een waterongevallen uitbreiding en je krijgt 4 standplaatsen omdat je 4 voertuigen hebt
    BV Haakarm bij aankoop van 2 Haakarm bakken 1 standplaats of haakarmen uitbreiden naar 8 ipv 6 en dat dan ook gebruiken vaan de haakarm te stationeren

    ten eerste ik verspreid mijn voertuigen hoe ik wil
    ten tweede zijn mijn voertuigen verspreid
    maar als er iedere keer voertuigen bijkomen
    hebben we op een gegeven moment plaats te weinig
    en als kaatste ik wens hier geen commentaar meer op


    @stijnh bedankt om het even duidelijk te maken

    NHT wordt geleverd door het Rode Kruis, en valt dus niet onder de ambulancedienst. Hoe gaat dit dan precies vormgegeven worden. Het Rode Kruis zit namelijk niet in het spel.

    ik denk dat je het rode kruis wel in het spel zit niet met zoveel woorden maar zorgambulance of B-ambu is eigenlijk niet dringend ziekenvervoer en word regelmatif door het rode kruis gedaan het is maar hoe je het zelf vernoemt he

    OWR voertuigen niet meer herkend
    Dit probleem is al eens besproken en staat als het goed is genoteerd. Als je de naam hebt aangepast bij het voertuig, dan herkent de A&U het voertuig niet meer. Momenteel is de enige oplossing het voertuig verwijderen en opnieuw kopen. Dan moet je niet de naam aanpassen, want dan is die weer onbruikbaar

    heb al gemerkt dat dit ook niet meer werkt wegdoen en nieuwe nemen zonder naam aan te passen

    ik heb eigenlijk wel eens een vraag over gans het gebeuren hier
    ik heb juist eens gekeken als je elk voertuig 1x in je kazerne hebt staan dan kom je met 17 voertuig plaatsen niet toe
    even hieronder opsommen dat iedereen kan volgen
    stel je hebt
    1x SIV
    1x TS 6/7 (of TST-NBB 6/7 if een TST 6/7) waarvan je er natuurlijk niet 1 maar wel 2 of 3 in de kazerne hebt staan
    1x TW of SL
    1x AL of HW
    1x HV
    1x DA-OVD
    1x DA-HOVD
    1x CO
    1x DA-AGS
    1x AB
    1x PM-WVD
    1x DA-VL (nieuwe update)
    dit zijn nog maar de standaard voertuigen even kijken deze te samen van elk 1 genomen heb je er al 12 maar een TS heb je er 2 of 3 in je kazerne komen we op 14 voeruigen
    neem daar nog eventueel een uitbreiding bij van waterongevallen
    wat 4 voertuigen zijn en we zitten al aan 18 voertuigplaatsen dat zijn er dan weer te veel
    ja kan dan zeggen los het op met haakarmen oke dat zijn 6 plaatsen wat kan er dan weg gehaald worden
    TW of Sl
    HV
    CO
    en AB
    dat zijn 4 voertuigen maar dan moet je ook weer rekening houden met HA die in de plaats komen neem nu 2 of 3 zit je weer aan je max
    dit om even aan te tonen dat er mss wel eens moet gedacht worden voor een uitbreiding op kazernes of eventueel de HA geen voertuigstandplaats te laten innemen
    nu gaat het het nog maar nog een extra voertuig een planning word wel heel moeilijk

    Er zijn in totaal 11 meldingen. Het kan zijn dat je niet aan de voorwaarden voor bepaalde meldingen voldoet.Ik heb ze ook niet allemaal gehad, maar andere meldingen heb ik meerdere malen gehad.
    Dus het is gewoon geduld hebben en ze komen vanzelf als je aan de voorwaarden voldoet. 1 van de 11 meldingen is een geplande inzet.

    ja oke het loopt nog tot de 15de de vraag is dan wat zijn de voorwaarde die moet ik precies eens opzoeken


    juist gekeken en voldoe aan alle voorwaarde

    ik heb de laatste tijd heel veel problemen bij het toevoegen van een voertuig afbeelding (download)


    ik moet soms 3,4,5 zelf 6 keer proberen voor dat ik zelf een voertuig afbeelding kan uploaden


    als ik dan wil uploaden en duw op opslagen krijg ik het zelfde scherm weer met een vierkant vakje waaruit je kunt opmaken dat het niet lukt


    de afbeeldingen zijn het juiste bestand type heb ze al eerder toegevoegd


    ik heb ook het zelfde probleem met het toevoegen van gebouw afbeeldingen


    geen idee wat het probleem kan zijn iemand een idee hier

    De Android app is over het algemeen gewoon erg traag. Zeker als je als speler groter wordt en er meer voertuigen geladen moeten worden.
    De app op mijn Ipad is vele malen sneller. Zal ook (deels) door het apparaat komen.

    ik kan dat inderdaad beamen op android is hij veel trager dan op ios
    gsm zit ik bij android de app is redelijk traag als ik hem dan via internet neem (chrome) dan gaat hij snel
    op mijn ipas (ios) is de app dan weer razendsnel en even snel als dat je hem via internet opent op pc