• Heb je de mogelijkheid om het spel op een andere Browser of andere laptop/PC te spelen?


    Dan kunnen we namelijk uitsluiten of het aan de browser (of plugins) ligt

  • Heb je de mogelijkheid om het spel op een andere Browser of andere laptop/PC te spelen?


    Dan kunnen we namelijk uitsluiten of het aan de browser (of plugins) ligt

    Twee andere laptops geprobeerd. Die zijn niet traag. Nu de clou, waar zitten de verschillen? Alle drie laptops windows met chrome. Nu de verschillende plugins/extensies onderzoeken. Wordt vervolgd. 1 laptop moet dus incognito worden gespeeld, andere twee kunnen normaal gespeeld worden.

  • Twee andere laptops geprobeerd. Die zijn niet traag. Nu de clou, waar zitten de verschillen? Alle drie laptops windows met chrome. Nu de verschillende plugins/extensies onderzoeken. Wordt vervolgd. 1 laptop moet dus incognito worden gespeeld, andere twee kunnen normaal gespeeld worden.

    Vergeet ook niet wanneer je veel voertuigen en meldingen op de kaart ziet, dit veel vraagt van je grafische kaart en cpu/ram van je laptop. Als deze van elkaar verschillen zou dat ook een mogelijkheid kunnen zijn.


    doordat je incognito gaat heb je ook andere services stil staan dus deze gebruiken dan ook geen geheugen.

  • Helaas hier ook problemen, als ik bijvoorbeeld bij een auto de voertuigverzameling wil aanpassen werkt het de ene keer gewoon snel en de andere keer laad de pagina niet. Geldt ook in het gebouw te gaan. Dit heb ik zowel op de Laptop met Internet Explorer als op de telefoon in de App. Met de iPad in de App dit probleem niet. Om weer op een dergelijke pagina te komen moet ik het spel opnieuw opstarten. En dan loopt het vrij snel weer vast.


    Overigens met Firefox als browser geen problemen.



    Gr,


    Wesley

  • Ah oké, dan is het inderdaad wel wat vreemd...
    Helaas kan ik niet bij Sebastian aankomen met "Er zijn spelers bij wie de site traag is", daar kan hij niks mee doen.
    Vandaar dat ik tot nu toe nog niks heb kunnen melden, het zal eerst duidelijker moeten zijn of het ligt aan een browser, extensie, OS, hardware o.i.d.

  • Durf ik je niet helemaal zeker te zeggen...
    Maar als je 3 meter van de router af zit, zou ik toch gewoon een LAN-kabeltje aansluiten.
    Ik weet niet of die 100 mbps de providersnelheid (snelheid van je internetpakket) is, of dat de router hem hiernaar beperkt, maar in het laatste geval zeker een kabeltje gebruiken zou ik zeggen.


    P.S. Zit zelf rond de 200 mbps, en nog nooit problemen gehad met een traag spel of een niet-ladende kaart o.i.d.

  • Durf ik je niet helemaal zeker te zeggen...
    Maar als je 3 meter van de router af zit, zou ik toch gewoon een LAN-kabeltje aansluiten.
    Ik weet niet of die 100 mbps de providersnelheid (snelheid van je internetpakket) is, of dat de router hem hiernaar beperkt, maar in het laatste geval zeker een kabeltje gebruiken zou ik zeggen.


    P.S. Zit zelf rond de 200 mbps, en nog nooit problemen gehad met een traag spel of een niet-ladende kaart o.i.d.

    Die 100 mbps is van het pakket welke ik van de provider heb en die volle 100 mbps ontvang ik op de laptop. Ik speel inderdaad zonder LAN-kabel omdat ik op diverse plekken in het huis het spel speel. Op de vaste computer met LAN-kabel ervaar ik de traagheid/klachten welke ik had ook met Internet Explorer ( gisteren proef ondervindelijk ondervonden) met Firefox werkt alles gewoon zoals het moet ( zowel laptop met wifi en vaste PC met LAN-kabel).


    GR


    Wesley

  • Firefox en Chome zijn gewoon veel sneller dan Explorer.
    Wellicht dat dat normaal minder te merken is, maar met dit spel blijkbaar wel.


    Gelukkig werkt alles goed met een andere Browser.
    Zou zeggen om die gewoon te blijven gebruiken, en dan in jouw geval inderdaad gewoon via de WiFi