18-07-2017 Prioriteit 1 / 2

  • Taaa-Tiii-Taaa-Tuuu, of niet? De Prio 2 functie zit in ons spel! Bij elke melding kun je nu kiezen of je de voertuigen met de hoogst mogelijke spoed of op een veiligere methode naar hun locatie stuurt.
    We zijn benieuwd wat jullie van deze Nederland specifieke functie vinden!

  • Ik vind het wel een goede toevoeging. Het maakt het spel een beetje realistischer en je hoeft het natuurlijk niet te gebruiken. Echter meteen de vraag dan of er ook een (snel)toets voor kan komen (net zoals de wis alles mogelijkheid) En wellicht kan er gekeken worden naar het standaardiseren van bepaalde meldingen welke al onder prio 2 gereden worden en daar de mogelijkheid hebben om op te schalen naar prio 1 zoals nu ook gebeurd... (prullenbak, brandend gras, persoon in lift (niet in paniek), brandende struik allemaal prio 2 meldingen lijkt me enz enz)


    Op naar de volgende update weer... :)

  • Kan het wel blijven denken, roepen of weet ik het....


    Maar wordt het niet eens tijd dat jullie meer tijd en energie gaan steken in uitbreidingen van de blauw, gele en rode kolom ?

  • Het is maar net hoe je het woord 'uitbreiding' opvat.

    Je vraagt wat men er van vind ik geef antwoord..
    'Verdere uitbreidingen' zal ik even verduidelijken : Meerdere meldingen, nieuwere voertuigen.


    Wat ik niet begrijp in januari starten jullie een topic over dit hele prio gebeuren,( Prioriteiten )
    Hebben jullie wel naar de reacties gekeken?

  • Ik vind deze funtie op zich erg geslaagd. Ik was er toen hier een topic over was gestart met de vraag of het direct de funtie moest worden ingevoerd er echter op tegen. Want er waren veel leden die ook aangaven dat het wel een leuke funtie was en dat er eerst uitbreidingen aan wagens en/of gebouwen moest komen voordat deze PRIO 1 en 2 funtie zijn intrede zou doen.



    Voor de realistische spelers is het wel leuk natuurlijk. En nu die funtie er is ga ik hem ook zeker gebruiken. Ook op de Facebookpagina van dit spel zag je veel verschillende reacties.

  • 'Verdere uitbreidingen' zal ik even verduidelijken : Meerdere meldingen, nieuwere voertuigen.

    Die eerste (meldingen) waren er vandaag toch niet gekomen, want dat doen we normaal op vrijdag...


    Kan het wel blijven denken, roepen of weet ik het....


    Maar wordt het niet eens tijd dat jullie meer tijd en energie gaan steken in uitbreidingen van de blauw, gele en rode kolom ?

    Meer tijd en energie?
    Ik ben van mening dat, met name @Woukaa en @Timo641, al voldoende energie en vrije tijd steken in dit spel.
    Zeker gezien alles wat ze voor het spel doen vrijwillig is...


    In ieder geval is er weer een puntje van de To Do List afgewerkt ;)


    Data

  • Kan het wel blijven denken, roepen of weet ik het....


    Maar wordt het niet eens tijd dat jullie meer tijd en energie gaan steken in uitbreidingen van de blauw, gele en rode kolom ?


    Begrijpelijk dat niet iedereen even veel nut ziet in deze toevoeging.


    Dagelijks ontvangen wij via dit forum, maar voornamelijk via Facebook opmerkingen en tips. Ook via Facebook privéberichten, dus niet alles is voor iedereen zichtbaar. Vervolgens moeten we een keuze maken voor de komende update, en dan ook rekening houden met de tijd van Sebastian.


    Met name van Facebook is deze functie vaak gevraagd. Dit forum, en met name het andere topic waar je een reactie plaatst, is dus ook niet heilig. Wij baseren deze keuze op meer.



    Maar goed, natuurlijk mag je ervan vinden wat je wilt ;) We beseffen dat deze functie niet voor iedereen even nuttig is :)



    Voor een volgende update zullen we eens overleggen voor een mogelijk nieuw voertuig. Wie weet kunnen we hier wel iets aan doen.


    Maar goed feit blijft dat we een realistische versie voor Nederland van Leitstellenspiel neer willen zetten. Deze update is daar in onze ogen onderdeel van, daarom hebben wij besloten onze tijd hierin te investeren. Meer tijd investeren is lastig, wij doen dit ook maar vrijwillig en doen ons best...


    In de hoop dat dit een beetje duidelijkheid geeft. En je nog wel steeds speelplezier beleeft :)

  • Je hebt altijd mensen die voor of tegen een bepaalde update zijn!
    Ikzelf was ook niet zo heel enthousiast maar moet zeggen dat ik nu toch wel de functie gebruik en het goed bevalt.
    Ik snap dat mensen nu liever zoiets hebben van dan liever een uitbreiding in het wagen park gehad van de politie, brandweer of ambulance.
    Maar zoals gezegd is dit ook een goeie aanvulling voor het realistisch spelen.

  • Al een hele tijd geleden is er hier gesproken over de Prio 1/2 functie, velen waaronder ik vonden het niet perse het belangrijkste. Maar goed, het mocht nu een keer ervan komen. Hiermee kan deze vraag van de lijst af voor de mensen die ernaar uit zaten te kijken. Zo snel kwam deze update nog niet eens!
    Het is verder geen storende functie naar mijn idee en hiermee is weer een hoofdstuk afgesloten waar geen aandacht meer aan gegeven hoeft te worden (en dat scheelt ook weer tijd door er geen vragen meer erover te zien).


    Dus laten we het een beetje positief houden mensen! Dat lijkt me Prio 1 overigens. ;)

  • Ja nut ja goed.. niet alles kan nuttig zijn voor een ieder en dat weet ik, en deze update draagt ook wel bij aan een realistischer beeld voor het spel maar...
    Ik vind het enkel jammer dat er besloten is om hier aan te gaan werken terwijl wij nog een X aantal voertuigen nog moeten verwerken in het spel, wat overigs ook veel aangevraagd wordt.
    Daarom had ik persoonlijk liever meer tijd daarin gezien dan in een update zoals deze. (had verwacht dat dit minder prioriteit zou hebben)


    Facebook is leuk maar wordt er dan nog wel gebruik gemaakt van het forum? mensen zouden ideeën, plannen en of opmerkingen juist op het forum moeten plaatsen waarvoor het bedoeld is?

  • We kunnen vanzelfsprekend opmerkingen op Facebook niet laten liggen. We proberen zoals gezegd de vele opmerkingen te combineren en daar een soort rode draad in de vinden.


    Bij goede en interessante ideeën verwijzen we meestal wel door naar het forum, zodat hier gereageerd kan worden door andere leden.

  • ik vindt het een zeer goede toevoeging en er is altijd vraag naar geweest en dan is het nu ineens niet goed .........


    als je realistisch wil spelen hoort het erbij en als je alles snel tp wil hebben laat je het toch allemaal A1/Prio 1 rijden!!


    dank voor deze toevoeging maak er goed gebruik van. :-)


    groet :-P

    Vrijwilliger bij Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond Alarmploeg opstapper/Senior lifeguard/EHBO+/DAN bij Reddingsbrigade Hellevoetsluis,Noodhulpteam Plus lid,voormalig SIGMA lid,diverse Ambulance stages gelopen in Rotterdam RIjnmond/Broeder in de Gezondheisdzorg :thumbsup: :thumbup: :!: :?:


    1 team 1 taak VRR & HM & Buren :!: :!: