04-05-2017 4 Mei update + MMT-Auto

  • Vandaag is weer een belangrijke dag met een zeer grote update voor jullie! Daar gaan we:
    - Het is Dodenherdenking, als blijk van rouw tonen wij vandaag een zwarte banner boven in beeld.
    - Het Commandovoertuig én OvD-P zijn toegevoegd aan de Eigen-Teaminzetten.
    - We hebben de opleiding MMT-Arts vernoemd naar MMT-Bemanning. Dat betekend dat er nu in plaats van 1 persoon maximaal 4 op een heli passen. Realisme voorop!
    - De MMT-Auto is nieuw! (Voor onze Belgische vrienden ookwel bekend als MUG.) Deze is vanaf nu te koop op een MMT-Standplaats waar onder andere ook de Heli te koop is. Er passen 4 'Bemanningsleden' met opleiding in de auto.



    Extra informatie m.b.t. de MMT-Auto


    Omdat we de opleiding vernoemd hebben naar MMT-Bemanningslid, moeten er ook meer mensen mee kunnen in het voertuig. Daarom hebben de de maximaal aantal personen opgehoogd naar 4. Let dus op dat je Lifeliner standaard op 1 bemanningslid blijft staan en je dit handmatig kunt ophogen.


    Per MMT-Standplaats is 1 Lifeliner en maximaal 2 MMT-Auto's beschikbaar. Dit door de post simpelweg te upgraden.


    De helikopter vliegt ongeveer 220km/h in een rechte lijn. De auto rijd 130 over de weg. De helikopter is áltijd eerder ter plaatse.


    De Alarm en Uitrukregels voor de MMT-Auto worden in een latere update aangepast naar óf Auto óf Heli. Nu vliegt/rijd altijd nog het snelste voertuig ter plaatse.

  • Erg mooi gelijk in gebruik genomen scheelt enorm in het aantal meldingen waar je een MMt arts voor nodig had nu kan je de auto dichtbij houden en de Heli verder weg sturen veel dank aan deze update

    Vrijwilliger bij Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond Alarmploeg opstapper/Senior lifeguard/EHBO+/DAN bij Reddingsbrigade Hellevoetsluis,Noodhulpteam Plus lid,voormalig SIGMA lid,diverse Ambulance stages gelopen in Rotterdam RIjnmond/Broeder in de Gezondheisdzorg :thumbsup: :thumbup: :!: :?:


    1 team 1 taak VRR & HM & Buren :!: :!:

  • misschien een stomme vraag is met niet een optie om bijvoorbeeld bij ziekenhuis uitbreiding parkeerplaats MMT auto komt of dat je bij een ambulance post dat kan uitbreiden. Want soms heb je dat het voertuig ook wel eens op een andere plek staat als heli.


    Want van lifeliner 3 staat het MMT voertuig niet altijd volkel soms ook Radboud.


    Weet niet of dit in meer regio's het geval het is.

  • Uw antwoorden:
    1. ziekenhuis uitbreiding; nee technisch niet mogelijk. Een ziekenhuis heeft uitbreidingen waar niet een auto bij past.
    2. Ambulance post, kan, niet onze intentie.
    3. Klopt. Zal door het hele land op andere locaties zijn.
    4. Oplossing: Een MMT-standplaats ('Standplaats' refereert overigens niet direct naar heli maar kan tevens een auto zijn.) waar je hem wilt hebben.
    5. Je volgende vraag, is dat dan niet duur. Klopt. MMT=prestige project in ons spel. Daarom ook niet bij een een ambu post te koop (ondanks dat daar bijv een zeer dure uitbreiding mogelijk was).

  • Want van lifeliner 3 staat het MMT voertuig niet altijd volkel soms ook Radboud.

    Of je gebruikt een UGS op Radboud, gezien het feit dat deze er 'soms' staat en dus niet altijd (m.a.w. geen vaste post daar nodig)...


    Data

  • @Sebastian bedankt voor de update..


    1. Begrijpelijk
    2. Jammer dat hier niet naar gekeken wordt, jullie intentie? wellicht wel de intentie van vele spelers. Vele ambulance posten worden voorzien naast een ziekenhuis en enkelen daarvan bevatten een MMT voertuig.
    Zeker als ik naar mijn speeltype kijk, heb ik heliplatformen overal staan om de korten in mijn aanvliegtijden, dit zorgt er enkel wel voor dat ik dus geen moer meer heb aan de MMT voertuigen omdat het qua rijden 3x zo lang duurt..
    4. Ik kan me vergissen maar standplaatsen zoals Volkel hebben geen MMT voertuig op de basis staan
    5. Prestige project? Je bedoeld een ander type gebouw met functies..

  • De MMT Auto van Rotterdam staat gestationeerd bij de MMT Heli standplaats op Rotterdam The Hague Airport.


    Dit zou dus best per regio kunnen verschillen. Maar wat @Data aangaf is wel een goede. Als je een tijdelijke UGS neerzet bij bijvoorbeeld een ziekenhuis kun je de MMT Auto daar tijdelijk neerzetten.

  • De MMT Auto van Rotterdam staat gestationeerd bij de MMT Heli standplaats op Rotterdam The Hague Airport.



    Dit zou dus best per regio kunnen verschillen.

    Volgens mij is het allemaal hetzelfde hoor.


    Lifeliner 1 + MMT 13-901 staan beide op VUmc
    Lifeliner 2 + MMT 17-902 staan beide op Rotterdam The Hague Airport
    Lifeliner 3 + MMT 08-903 staan beide op Vliegbasis Volkel
    Lifeliner 4 + MMT 01-911 (geloof ik) staan beide op GAE.


    Het kan dus zijn dat het MMT-voertuig soms bij een ziekenhuis (UMCG) staat, maar de standplaats is toch echt GAE.


    Of zoals het UMCG het zelf verwoord:
    "Vanaf 27 oktober zal het Mobiel Medisch Team (MMT) met de traumahelikopter en het MMT-voertuig gestationeerd zijn op Groningen Airport Eelde." (bron)
    En betrouwbaarder dan het UMCG zelf kan het denk ik niet ;) :P


    Data

  • Lifeliner 4 + MMT 01-911 (geloof ik) staan beide op GAE.


    Het kan dus zijn dat het MMT-voertuig soms bij een ziekenhuis (UMCG) staat, maar de standplaats is toch echt GAE.


    Data

    Yep, bij deze bevestigd al sinds 01-10-2016....staan ze eral