04-05-2017 4 Mei update + MMT-Auto

  • De MMT Auto van Rotterdam staat gestationeerd bij de MMT Heli standplaats op Rotterdam The Hague Airport.


    Dit zou dus best per regio kunnen verschillen. Maar wat @Data aangaf is wel een goede. Als je een tijdelijke UGS neerzet bij bijvoorbeeld een ziekenhuis kun je de MMT Auto daar tijdelijk neerzetten.


    Lifeliner 2 + MMT 17-902 staan beide op het Erasmus MC


    staat deze niet gewoon op rotterdam airport ;-)


    Inderdaad @pascall31. Dat dacht ik ook dat de MMT Auto en Heli op Rotterdam The Hague Airport staan.

  • Lifeliner 2 + MMT 17-902 staan beide op het Erasmus MC


    staat deze niet gewoon op rotterdam airport ;-)

    :whistling: :whistling: :whistling:


    Aangepast in vorige post:
    Lifeliner 2 + 17-902 --> Rotterdam The Hague Airport (niet Erasmus)
    Lifeliner 3 + 08-903 --> Vliegbasis Volkel (niet Radboud)
    Goed opgemerkt! ;)


    Data

  • Jaaa, maar daar schieten die Belgen niks mee op.
    In onze stad zijn er zeker 5 mug's. En ik kan nog maar 4 MMT standplaatsen zetten + Dat dat totaal niet realistisch is.

    3 in antwerpen was het toch, en 14 in rest van de provincie antwerpen, en meer dan 4 mmt plaatsen is geen enkel probleem, het kost even tijd om het te realiseren maar de mogelijkheid om de nieuwe cupcakes toe te voegen is aanwezig...




  • 3 in antwerpen was het toch, en 14 in rest van de provincie antwerpen, en meer dan 4 mmt plaatsen is geen enkel probleem, het kost even tijd om het te realiseren maar de mogelijkheid om de nieuwe cupcakes toe te voegen is aanwezig...

    Wow, mooie MUG-Volvo, die ga ik sowieso tekenen!


    EDIT: Zie onderaan Voertuigverzameling MPR

    Mvg,


    MPR


    Team Meldkamerspel.com


    Bèta-Tester LSS-Manager voor Meldkamerspel

    Bewerkt eens, duren MPR ().

  • Mastermind,
    Wilrijk, Merksem en Deurne zijn districten van Antwerpen en horen bij de Stad Antwerpen.

    ja had zoiets al gelezen echter de federale overheid dienst( FOD) ziet dat echter anders. Dat excel bestand komt ook van de FOD vandaan.



    en voor @MPR niet alleen de MUG krijgt de cupcakes uitvoering maar ook alle ambulances in Belgie tzt.

  • Hallo Kameraden, heute ist zwar erst Donnerstag, dennoch findet der "Einsatz-Freitag" schon jetzt statt (bedeutet: Morgen wird es keinen Einsatz geben, da Sebastian einen privaten Termin hat). Diesmal geht es um eine Erweiterung von bestehenden Rettungsdienst-Einsätzen. Es kann ab sofort vorkommen, dass eine "Tragehilfe" anfordert wird. Beispielsweise kann dann ein LF, DLK o. Ä. von der Feuerwehr alarmiert werden, um besonders schwere Patienten aus einer Dachgeschosswohnung zu tragen. Wir wünschen Euch viel Spaß damit.


    Gewoon een vraagje maar waarom zijn wij niet gelijk meegelift met bovenstaande update in Duitsland eigenlijk?
    Dit betreft ass. ambulance (als ik het goed vertaald hebt) voor inzet TS en/of HW.


    Ik zie jullie reactie wel tegemoet :-)

  • Gewoon een vraagje maar waarom zijn wij niet gelijk meegelift met bovenstaande update in Duitsland eigenlijk?


    Dit betreft ass. ambulance (als ik het goed vertaald hebt) voor inzet TS en/of HW.


    Ik zie jullie reactie wel tegemoet :-)

    Goed opgemerkt.. Sebastian wou het in Duitsland eerst uittesten of het werkte / zijn verwachte reacties zou opleveren. Momenteel is het nog niet geweldig ontvangen door het publiek helaas. (Refereer hiervoor graag naar het forum)
    Wanneer Sebastian de rest toevoegt zoals de RV is mij nog niet bekend. Want nu heeft Duitsland alleen 'draaghulp' voor een TS of DB.
    Als de rest komt, komt het bij ons ook vanzelf.

  • Goed opgemerkt.. Sebastian wou het in Duitsland eerst uittesten of het werkte / zijn verwachte reacties zou opleveren. Momenteel is het nog niet geweldig ontvangen door het publiek helaas. (Refereer hiervoor graag naar het forum)Wanneer Sebastian de rest toevoegt zoals de RV is mij nog niet bekend. Want nu heeft Duitsland alleen 'draaghulp' voor een TS of DB.
    Als de rest komt, komt het bij ons ook vanzelf.

    Bedankt voor je snelle antwoord :-)