Incorrect aantal Besteld Vervoer Meldingen

• Ik heb op de blog van dit spel gelezen dat het aantal Besteld vervoer meldingen gelijk is aan het aantal Besteld vervoer meldingen.

Ik heb inmiddels 11 Zorgambulances maar heb max altijd maar 10 Besteld vervoer meldingen. Zit hier een max aan? Want als dat zo is ga ik niet meer Zorgambulances kopen.

HANDLEIDING AMBULANCE - Blog Meldkamerspel.com

Ik hoor graag hoe dit zit. Alvast bedankt!

• Officiële bijdrage

Dat het aantal Besteld vervoer meldingen gelijk is aan het aantal Besteld vervoer meldingen.

Euhhh, ja lijkt me wel :P

Op het blog staat dat het aantal meldingen voor Besteld Vervoer gelijk is aan het aantal posten waarop een Zorgambulance staat:

Citaat van Blog Meldkamerspel.com

Voor elke post die een zorg ambulance heeft krijg je 1 extra besteld vervoer melding.

Zoals ik het lees betekent dat dus dat als je 5 posten hebt met 10 zorgambu's, je nog steeds 5 meldingen krijgt.
    Met andere woorden dat het aantal meldingen niet afhangt van het aantal Zorgambulances, maar het aantal posten.

Kan dit kloppen in jouw geval?
    Dus heb je die 11 ambulances over 10 posten verspreid?

Data

• @Data, Zoals beloofd zou ik even een paar screenshots maken. Bij deze.

Zie afbeeldingen. Ik heb 11 Zorgambulances verdeeld over 7 ambulance standplaatsen. En op dit moment max 10 meldingen "Besteld vervoer".

Toen ik bijvoorbeeld 8 Zorgambulances had verdeeld over 6 ambulance standplaatsen kreeg ik max 8 "Besteld vervoer" meldingen. En was het aantal Zorgambulances dus gelijk aan het aantal "Besteld vervoer" meldingen.

• Officiële bijdrage

Ja dan wordt het aantal meldingen inderdaad wel bepaald door het aantal Zorgambulances.
    En dan lijkt het er inderdaad op dat het maximum aantal op 10 meldingen staat.

Even kijken of Woukaa er meer over kan vertellen, anders kunnen we het altijd nog navragen bij Sebastian

Data

• Na navraag bij Sebastian: Besteldvervoer meldingen zijn oneindig. Je zou in principe een heel taxibedrijf kunnen beginnen :)

Gepensioneerd Oprichter van het Meldkamerspel.com GameTeam!

• Inmiddels heb ik 12 á 13 Zorgambulances maar krijg nogsteeds maximaal 10 Besteld vervoer meldingen in het spel. Dus weet niet zeker dat het oneindig is met het aantal Besteld vervoer meldingen.