Prioriteiten

  • Als er een Prio systeem komt zou het ook handig zijn als je dat in de uitrukregels kan zetten bijvoorbeeld als je een kop hebt waar je kan zetten of het vaartuig met prio 1 of prio 2 rijd
    als ik bijvoorbeeld een boom op de weg heb als ik dan op de uitrukregel 1TS (prio 2) klik dat hij dan ook meteen met prio 2 eruit gaat

  • Ik vind deze prio 1 en 2 verschillen zeer handig en ook zeer leuk omdat ik zo realisticher kan spelen.
    Alleen is het misschien handig om bij de melding welke wagens zijn uitgerukt ook erbij te zetten prio 1 en 2 bijvoorbeeld:


    TS Bergen (10-4232) is prio 1 gealarmeerd.
    of
    TS Bergen (10-4232) is prio 2 gealarmeerd.


    Om zo te zien met welke prio het rijdt en misschien ook dat je een rijdende auto bij de melding van prio kan laten veranderen

  • Ja klopt, ik wou gister een poging wagen om mijn bericht te verwijderen maar dat kan ik nergens vinden (misschien een idee ?)

    Ik weet niet of het bij jullie hetzelfde werkt als bij mij (wellicht niet doordat ik een andere "rol" heb), maar ik kan als volgt een bericht verwijderen:


    Manier 1

    • Rechtsboven het bericht de checkbox aanvinken
    • Onderin verschijnt, naast "Maak nieuw Topic" en "Reactie plaatsen" een nieuwe knop genaamt "One post marked". Hierop klikken en "Move to Trashbin"


    Manier 2
    Onderin het bericht op "Bewerken" en vervolgens op "Verplaatsen naar prullenbak"


    Data

  • Dat zou top zijn.

  • Als ervarven speler van de 112Simulator en gloednieuwe speler van Meldkamerspel (dat bij mij een betere indruk maakt) kan ik uit ervaring vertellen dat het toevoegen van Prio 2 meldingen vooral irritant zal zijn. Bij het andere spel hebben meldingen een telefoongesprek en moet je dus daaruit opmaken hoe urgent een melding is. Als je dat fout hebt raak je ervaringspunten en geld kwijt. Daarnaast heb je te maken met een langere aanrijtijd, wat vooral in de weg zit.


    Qua realisme zou je wel bepaalde eenheden standaard langzamer kunnen laten rijden, om daarmee het prio 2 rijden te simuleren. Ik heb pas twee brandweerwagens, maar wat ik uit de handleiding en deze topic opmaakte is dat al gedaan met zorgambulances. Misschien is het ook wel toepasselijk op andere voertuigen die in het echt ook niet met zwaailicht en sirene mogen/kunnen/zullen rijden, dat laat ik over aan mensen die daar verstand van hebben

  • welkom @Gatsybah gelukkig zijn er meer overstappers van dat andere hoofdpijngeval, en kan je zeggen je heb een juiste keuze gemaakt om hier te gamen.


    de prio meldingen....tja...je beslist zelf...of je daar gebruik van maakt, echter bij zorgambu's en events is dat prio 2 maar daar heb je genoeg tijd voor om er aan te komen dan kan je tussendoor nog ff ergens snacken kom je nog op tijd.

  • er is wel een tutorial...alleen daarbij heb je hulp nodig om t begin door te spitten. Dit spel is wat lastiger dan je voorgaande spel om te begrijpen maar als je de basis onder de knie hebt, dan is de rest vanzelfsprekend. De weg naar boven kent veel hindernissen.


    als je wilt kan ik je wel op weg helpen. Wil je dat niet...kan ik je de tip geven om je aan te melden bij een team zodat zij je de beginselen van de game kunnen uitleggen

  • Het begin is nog beetje vaag af en toe, maar het went vrij snel, ik ben ook iemand die van 112Simulator naar hier ben gegaan :)

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P