[FO-510] Coins verdienen met Reclames & [FO-521] Vergoeding Reclame middels Video

  • Voor zover heb ik niemand hierover zien posten. Maar ik vroeg me af of het mogelijk was om door reclame of nog andere middelen een paar coins te verdienen.


    De adventskalender was leuk, maar ik had nog net 2 coins meer nodig. Mocht het bovenstaande niet kunnen, komt er dan binnenkort nog een 'actie' waarmee je coins kan krijgen? :rolleyes:

  • De coins zijn het inkomen voor Sebastian, dus de reden dat iedereen die geen geld uit wil geven het spel gewoon helemaal gratis kan spelen.


    Als er gratis coins weggegeven gaan worden, gaat dat ten kosten van het inkomen van Sebastian... toch redelijk belangrijk om het spel online te houden.


    Gratis coins, nee zo snel doen we daar niet aan ;)

  • Daarom dat ik begon over coins verdienen door middel van reclamefilmpjes, wat ook inkomsten geeft. Dat word in best wel veel (gratis) spellen toegepast.


    Hoe zie je dat precies voor je? Ik heb er geen beeld bij op dit moment, maar dat kan ook heel goed aan mij liggen :P

  • Mijn persoonlijke mening is dat dit de meest vreselijke vorm van reclame is. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan dat soort apps. Als het aan mij ligt wil ik niet die weg inslaan.

  • Je maakt in Coins een nieuwe tab met bijvoorbeeld reclame, als je die klikt dan 'moet' je naar een gesponsord reclamefilmpje kijken. Als je het filmpje afgekeken hebt kom je terug in het spel en word de coin toegevoegd aan je saldo. Van het reclamefilmpje krijgt de spelmaker geld, en de speler op een gratis manier toch coins erbij.

  • Er word al druk gereageerd haha. Het is niet dat ik zulke reclame opties wil aanmoedigen. Maar het verschil is dat je anders gelijk 30 coins moet aanschaffen terwijl je eigenlijk er maar 2 had willen hebben.

  • Daar komt het dan op neer inderdaad! :P


    Ik ben ook blij dat dit spel geen groot verschil maakt tussen premium of gewone spelers. En ik vind 1 euro aan een spel geven geen probleem, maar als ik kijk naar wat voor (volledige) spellen je kan aanschaffen voor de €2,99 die je hier zou geven voor 30 coins dan vind ik het contrast wel wat fors.


    Mag ik nog een nieuwe suggestie doen? Een soort startpakket toevoegen (Supporter pakket of verzin nog iets anders) voor een prijs van 1,00 tot 2,50 euro die eenmalig aan te schaffen is per account. Daarmee krijg je 10 coins plus een symbool (sterretje, BRW Logo etc) achter je naam dat je het spel support met jou aanschaf. Is dat iets? Dan betaal ik niet min of meer voor de '10' coins maar om het idee dat ik het spel wil steunen.

  • Prima idee.
    Verder kunnen wij niet zo veel betekenen in wat hoeveel en kosten. Dat is compleet in 'beheer' van Sebastian zelf. Wij bieden een spel aan, Sebastian bied coins aan.

  • Bedankt voor je reactie, ik heb toen ik begon met spelen al wat vrienden gevraagd om mee te doen, alleen was er maar 1 iemand die het even geprobeerd had en de rest had niet zoveel interesse erin. Maar ik kan het nog eens proberen...


    Of als hier iemand kijkt die nog niet speelt wat heel onwaarschijnlijk is, dan bij deze de link :P hier aanmelden: www.meldkamerspel.com

  • Bedankt voor je reactie, ik heb toen ik begon met spelen al wat vrienden gevraagd om mee te doen, alleen was er maar 1 iemand die het even geprobeerd had en de rest had niet zoveel interesse erin. Maar ik kan het nog eens proberen...


    Of als hier iemand kijkt die nog niet speelt wat heel onwaarschijnlijk is, dan bij deze de link :P hier aanmelden: www.meldkamerspel.com

    je kan het ook op je facebook pagina zetten misschien dat je dan wel een hoop vrienden krijgt die het gaan spelen en dan krijg jij de munten.