05-01-2017 Multi-Monitor-Support

  • Zoals jullie op de nieuwe banner hebben kunnen zien wordt er nog wel eens gespeeld met meerdere monitors! En laten we daar nou eens in tegemoet komen.


    Vanaf vandaag kun je gaan testen met de Multi-Monitor-Support! We zijn erg benieuwd wat jullie er van zullen vinden, ons lijkt het in ieder geval wel wat!


    Als er opmerkingen zijn, mag je die hieronder melden.

  • Zoals jullie op de nieuwe banner hebben kunnen zien wordt er nog wel eens gespeeld met meerdere monitors! En laten we daar nou eens in tegemoet komen.


    Vanaf vandaag kun je gaan testen met de Multi-Monitor-Support! We zijn erg benieuwd wat jullie er van zullen vinden, ons lijkt het in ieder geval wel wat!


    Als er opmerkingen zijn, mag je die hieronder melden.

    Ik vind het een erg leuke toevoeging!
    Persoonlijk vind ik alleen het tabblad van de statusmeldingen iets te groot (heel veel witte lege ruimte rechtsonderin); misschien had daar beter bijvoorbeeld de teamchat gekund (of 2 rijen van 2 tabs i.p.v. 1 van 3 en 1 van 1).


    Maar ondanks dat een leuke toevoeging. :thumbup:
    Jullie zijn weer lekker bezig! ;)


    Groet, Data

  • Allereerst erg gaaf! Ik heb het zonet voor het eerst geprobeerd op een computer met 2 beeldschermen. Ziet er dan echt gaaf uit en voelt meer als een echte meldkamer aan. Super dat jullie de website blijven aanvullen met nieuwe dingen en op sommige plekken het spel steeds weer verbetert wordt.


    1 klein ding viel mij op toen ik met 2 schermen werkte zonet. 1 scherm met kaart en het andere scherm met alle info. Als je deze functie gebruikt valt het volgende weg: "Plaatsen zoeken..."


    Soms is het handig bijvoorbeeld als je een adres wilt opzoeken om bijvoorbeeld een nieuwe post te bouwen. Je kan dan wel natuurlijk het extra venster sluiten en dan komt hij weer tevoorschijn maar ik denk dat het mooier en vooral handig is als de zoekbalk "Plaatsen zoeken..." in beeld blijfy staan als je zowel met 1 als 2 schermen werkt.

  • @Timo641, heb net iets gevonden:
    Als je de multi-monitor support ingeschakeld hebt en je klikt op 'Nieuw gebouw maken', wordt de multi-monitor automatisch uitgeschakeld.
    Hoort dit, of niet?


    Groet, Data

  • @Timo641, heb net iets gevonden:
    Als je de multi-monitor support ingeschakeld hebt en je klikt op 'Nieuw gebouw maken', wordt de multi-monitor automatisch uitgeschakeld.
    Hoort dit, of niet?


    Groet, Data


    Dat lijkt me inderdaad niet helemaal handig. Zullen we doorgeven aan Sebastian. Bedankt voor het doorgeven :)

  • Is het mogelijk om zelf de indeling van de schermen (incidenten/posten/chat) na het inschakelen van de multi-monitor te wijzigen? Mijn autistische zelf heeft namelijk de voorkeur dat de incidenten aan de rechterkant staan.

    Je kan uiteraard je browser op scherm 2 zetten en je kaart kan dan weer naar scherm 1, maar daar zijn legio manieren om uit te proberen wat voor jou het beste is, of je hou 't onderwerp de LSS Manager V3 in de gaten, deze zou eind mei uitkomen, V2.61 had al meerdere layout vormen, weet dat je dat best wel zal willen proberen.

  • voor de teamsupport


    ik ervaar dat als ik de kaart op mijn 2e scherm heb, het probleem dat als ik een poi wilt toevoegen dat t 2e scherm weer uitval en weer terugspringt naar normaal, is dit bij jullie bekend?