LSS Manager Meldkamerspel.com

  • Ik weet niet of ik alleen het probleem heb maar ik zie als ik het spel opstart geen team meldingen.
    Ik moet dan eerst in instellingen bij uiterlijk de version 4 een keertje uit en weer inschakelen en dan zien ik de team meldingen.
    Hebben er hier meer last van.

  • Ik weet niet of ik alleen het probleem heb maar ik zie als ik het spel opstart geen team meldingen.
    Ik moet dan eerst in instellingen bij uiterlijk de version 4 een keertje uit en weer inschakelen en dan zien ik de team meldingen.
    Hebben er hier meer last van.

    Staat in een apart kopje ;) zo houd je het meer gescheiden. Is dus geen bug maar zit zo in het thema dat je hebt gekozen verwerkt

  • eerste pagine in de beschrijving

  • Ik heb Lss draaien icm met sneltoetsen gaat het best aardig en scheelt het een hoop muis geklik.


    Vraag: Als je in deze versie over je kazerne gaat krijg je een pulldown menu met daarop het aantal voertuigen wat in die kazerne staat. Is het ook mogelijk om dat bij de voertuigen te doen en daar bv uitgerukt (naam incident) of de status melding retour post...?


    Vraag: Y opent eerste incident in de lijst maar zou het niet handiger zijn om Y te gebruiken voor eerste incident welke inzet behoeft en hoef je niet door je hele lijst te scrollen met opstaande incidenten..


    Mss is het al eens geopperd echter kon niet echt iets over vinden...


    Grt Ron

  • ik zal het hier over gaan hebben met lost. bedankt voor de input

  • beste volgers van dit forum. doordat de nieuwe team meldingen in het spel zijn gekomen worden deze nu in de lijst weer gegeven van je eigen meldingen zoals jullie an gemerkt hebben. dit gaan wij aanpakken om die in het team venster weer te geven of een appart tabblad er voor aan te maken. hier gaat wat tijd overheen om dit te maken. dus hellaas zal het tabblad met je eigen meldingen hellaas voorlopig zo vol blijven als er een storm gaande is.

  • Als je onder het kopje instellingen het knopje uitrukgebied aanvinkt en dan ambulance dan maakt hij de cirkel om het ziekenhuis heen en niet om de ambu standplaatsen, dit moet aangepast worden.


    gr,


    Pascal

    dankje pascal voor je reactie hier gaan we aan werken. dit is een vande redenen waarom wij het fijn vinden dat meer mensen gaan testen aangezien 2 personen meer zien als 1.

  • Ik moet vaak in LSS de pagina verversen omdat de team meldingen er niet bijstaan.
    Ik moet dan bij de instellingen een keer versie 4 een keer aan en uit zetten en dan zijn ze er weer.
    Wel kan ik in het groene incidenten venster zien dat er team/event meldingen zijn.


    :(

  • Ik moet vaak in LSS de pagina verversen omdat de team meldingen er niet bijstaan.
    Ik moet dan bij de instellingen een keer versie 4 een keer aan en uit zetten en dan zijn ze er weer.
    Wel kan ik in het groene incidenten venster zien dat er team/event meldingen zijn.


    :(

    ik snap niet helemaal wat je bedoelt. er zijn 2 incidenten lijsten. 1 is je lijst met eigen incidenten en de knop die daaronder zit is de lijst met team incidenten. heb je die al gebrpobeerd aan te klikken?

  • Ik heb bij het opstarten alleen mijn eigen meldingen. maar kan bij mijn incidenten scherm wel zien dat en team meldingen zijn. ik moet dan de versie een keertje omschakelen en dan komen pas de meldingen van de team onderaan in beeld

    ik ga het uittesten als ik meer weet post ik het hier.

  • Had vandaag contact met de programmeur omdat ik bezig was met wat anders, toen hij aangaf dat er al een werkende versie hier was, nou heb ik snel alles ff gelezen en de meeste hebben een probleem om de addon te installeren dus let goed op.


    nou hier de uitleg stapsgewijs, ik werk met chrome dus daar zie je t hoe t in werking gaat

    • installatie: voor chrome kies optie 3 - installeren addon ( extensie) Tampermonkey
    • Firefox Gebruikers -> Installeer de add-on Greasemonkey
    • Opera Gebruikers -> Installeer de add-on Violentmonkey
    • Chrome Gebruikers -> Installeer de add-on Tampermonkey
    • Safari Gebruikers -> Installeer de add-on Tampermonkey
    • Na t aanklikken kom je op de extensie lijst uit voor chrome extensies, waar t venster voor tampermonkey voorop staat, om verder te gaan klik op de blauwe knop met de plus erin
    • vervolgens nadat je de plus heb ingedrukt, is de browser de extensie aan t installeren, als t klaar is zie je heel snel een melding voorbij komen en zie je rechtsboven een grijsvierkantje met 2 mislukte oogjes zie afbeelding met rode cirkel.
    • klik vervolgens op: extensie toevoegen AUTOMATISCHE UPDATE VERSIE van het script (Klik op de link om te installeren)KLIK HIER OM DE MANAGER TE INSTALLEREN
    • nadat je op ovenstaande link heb geklikt, komt er een nieuw venster in beeld met install, klik daarop en sluit t scherm.
    • de addon is nu geinstalleerd, als je meldkamerspel al had openstaan klik even op refresh voor de eerste verandering, anderszijds open je t nu in je browser.
    • je ziet meteen dat er al wat anders is, achter t zoekscherm staat een nieuwe button, als je erop klikt gaat er een nieuwe wereld voor je open.


    LET WEL OP....HET IS BETA


    nog niet alles is vertaald naar nederlands maar zal me daar de komende dagen even over buigen en moet t goed komen.

  • nee hellaas is die nog niet beschikbaar. Lost heeft het op het moment ontzettend druk met andere werkzaamheden. ik heb alle vertalingen doorgestuurd naar hem maar door de beperkte tijd is het nog niet gelukt om deze door te voeren.