Visuele handleiding

  • In mijn team hoorde ik opnieuw het gebrek aan informatie voor nieuwe spelers. Hoewel ik mezelf zo goed als zonder handleiding door het spel heen heb gewerkt, geldt dat lang niet voor iedereen.
    Nu is er reeds een handleiding, maar deze is voor sommigen toch niet duidelijk genoeg. Mijn vraag, is er al iemand bezig om hier bijv. afbeelding bij te maken en zo ja wie.
    Zo niet, is er dan een bezwaar als ik hier in ieder geval wat stappen in probeer te zetten. Zodat in ieder geval nieuwe leden hun weg makkelijker kunnen vinden.


    Ik zie uit naar een reactie.


    Groeten van,
    Henk

  • Wanneer iemand de handleiding wil verbeteren, be my guest, want dat is momenteel wel even het laatste waar ik aan werk. Iets met drukte.
    Ik snap het probleem best, ik had mezelf ook beloofd om nog een voor de haakarmbak te schrijven, de politie heli zit er nog niet in..

  • Het ontbreken van een tutorial is inderdaad vrij frustrerend. Je krijgt opeens een hele stapel afkortingen en vreemde knoppen voor je neus, en de tips die er zijn zijn vrij vaag, en slecht te zien.

    Of je vraagt het in je team, of je vraagt het hier en wij helpen je ;-)...

  • Ten tijde van t schrijven van @Gatsybah zat ie nog niet in een team, hij was net begonnen in dit spel en ik zag al snel dat ie tegen een muur aanliep van problemen, zeker als je van een andere game komt waar je toch erg gewend in ben is de overstap gewoon lastig. Je kan t vergelijken je bent gewend om in een lada te rijden en je moet opeens in een Maybach Exelero rijden. Deze game is in hun ogen een totaal nieuwe wereld.


    Iedere beginnende speler komt tegen die problemathiek aan ik heb vele gamers dit spel kennis laten maken en wat ik dan als terugkoppeling hoorde, ja ik vind het te moeilijk dus ik ben maar gestopt. Nu met de juiste begeleiding zijn t bijna allemaal topgamers aan t worden.


    en over t visuele handleiding, jah iedereen interpretteerd t weer anders voor de ene gamer die loopt door de blog er sneller doorheen dan de ander, de meesten lezen t niet eens. Van mijn oude team emergency responders had ik een naslagwerk gemaakt en die getorpedeerd tot helpsite, we komen allemaal weleens in de gelegenheid hoe zat dit ook alweer. Deze helpsite is voor iedereen toegankelijk en iedereen mag die informatie gebruiken of de afbeeldingen om misschien een nog betere helpsite te maken, uiteindelijk help je er iedere speler mee. ( als ze t willen)