30 mei 2026 om 11:27 Nieuw #1 Ik heb voor voor vandaag ambulance, VWS post bouwen, en hij staat er 2 keer in. Die heb ik gebouwd maar krijg geen beloning. Weet iemand hoe dit zit en krijg ik hier nog mn geld voor? Het was 160K dat ik hiermee zou verdienen.