Bergers met prio 1?

  • Het is een (klein) beetje onrealistisch dat bergers met prio 1 kunnen rijden. Ze moeten eigenlijk standaard met prio 2 rijden.
    Ook moet je misschien zorgen dat de motors sneller kunnen dan bijvoorbeeld een haakarmvoertuig (een motor kan tussen het verkeer door rijden), dan is het ook handig dat de SIV harder rijdt (zowel prio 1 als prio 2)

    En voeg een OVD-R toe bij RWS, is leuk voor de grote inzetten op de snelweg.
    En een nieuwe dienst zou ook leuk zijn. Net zoals er reddingsbrigade en KNRM is (KNRM kan overigens ook niet met landvoertuigen prio 1 rijden) kan er ook ProRail komen voor op het spoor. Ik denk dat het extra realisme kan toevoegen.

    • Officiële bijdrage

    Ook goeieavond


    De prio instelling kun je zelf aanpassen per melding. Daar kun je kiezen tussen prio 1 en 2.


    De siv zou sws al sneller moeten zijn dan andere voertuigen. Motoren durf ik niet te zeggen.


    OVD Rijkswaterstaat staat volgens mij al op de suggestielijst samen met prorail. Tis alleen de vraag wanneer wij als GameTeam zin hebben om die te maken en wanneer XY tijd heeft om dat in het spel te zetten.

  • Het is een (klein) beetje realistisch dat bergers met prio 1 kunnen rijden. Ze moeten eigenlijk standaard met prio 2 rijden.
    Ook moet je misschien zorgen dat de motors sneller kunnen dan bijvoorbeeld een haakarmvoertuig (een motor kan tussen het verkeer door rijden), dan is het ook handig dat de SIV harder rijdt (zowel prio 1 als prio 2)

    En voeg een OVD-R toe bij RWS, is leuk voor de grote inzetten op de snelweg.
    En een nieuwe dienst zou ook leuk zijn. Net zoals er reddingsbrigade en KNRM is (KNRM kan overigens ook niet met landvoertuigen prio 1 rijden) kan er ook ProRail komen voor op het spoor. Ik denk dat het extra realisme kan toevoegen.

    KHV knalt met P1 over het strand naar meldingen

  • KHV knalt met P1 over het strand naar meldingen

    Ik weet niet waar je dat voorbij ziet komen maar verder als een oranje lamp komen ze niet. Met de aanbesteding van de nieuwe KHV's is er bij het ministerie ook ontheffing gevraagd voor het voeren van OGS. Hier zal dit jaar vast een besluit over worden gemaakt.

  • Ik weet niet waar je dat voorbij ziet komen maar verder als een oranje lamp komen ze niet. Met de aanbesteding van de nieuwe KHV's is er bij het ministerie ook ontheffing gevraagd voor het voeren van OGS. Hier zal dit jaar vast een besluit over worden gemaakt.

    Live, achter in de Unimog, onderweg naar meldingen :)