Jullie mening: Wat vinden jullie van aanhangers in Meldkamerspel

• Nieuw
    • Officiële bijdrage

Aanhangers invoeren? 26

1. Ja (14) 54%
    2. Nee (10) 38%
    3. Ja maar vergeet deze niet (plaats je advies in de reacties) (1) 4%
    4. Nee, omdat.... (plaats je advies in de reacties) (1) 4%

Poll eindigt op 28 februari 2026 om 14:37

Beste spelers,

In Meldkamerspel hebben we inmiddels veel soorten voertuigen. Toch is er een type voertuig waar er niet veel van zijn. "Aanhangers"!. Ik ben benieuwd wat jullie mening is over het invoeren van aanhangers in het spel. Denk hierbij dan aan de PBA (Poederblusaanhanger), HVA (Hulpverleningsaanhanger), VZA (Verzorgingsaanhanger) of een ander soort aanhanger. Laat je antwoord weten via de poll of in de reacties hieronder!

• Voor nu op "Nee" gestemd, omdat dit in veel regio's relatief weinig voorkomende voertuigen zijn, en er zijn nogal wat optimalisaties die beter eerst doorgevoerd kunnen worden voordat het spel WEER uitgebreid wordt....

• Nieuw
    • Officiële bijdrage

Voor nu op "Nee" gestemd, omdat dit in veel regio's relatief weinig voorkomende voertuigen zijn, en er zijn nogal wat optimalisaties die beter eerst doorgevoerd kunnen worden voordat het spel WEER uitgebreid wordt....

Ik hoor graag welke optimalisaties je graag wil zien. Misschien dat wij daar als GameTeam iets aan kunnen doen, of dat het aan XY is om er wat mee te doen

• Ik hoor graag welke optimalisaties je graag wil zien. Misschien dat wij daar als GameTeam iets aan kunnen doen, of dat het aan XY is om er wat mee te doen

Nou, heb je al eens geprobeerd om meer dan 10 voertuigen tegelijk naar een melding te sturen? Instant lagspike.

• Een Veetakel Installatie Aanhanger zou mij een leuke toevoeging lijken
    Ook een oefen/materialen aanhanger lijkt mij leuk, dit werkt dan bijv. met hetzelfde systeem als de logistiek op het moment, je hebt dan uitrusting die je kan kopen om er in te doen

• Ik hoor graag welke optimalisaties je graag wil zien. Misschien dat wij daar als GameTeam iets aan kunnen doen, of dat het aan XY is om er wat mee te doen

Dan meld ik toch maar weer de gewenste optimalisatie dat in de Chrome browser het laden van extra voertuigen ontzettend lang duurt wanneer je op de oranje knop 'Voertuigenweergave limiet is bereikt! Laad ontbrekende voertuigen!' klikt, dat was voorheen écht veel beter dan nu.

Verder sluit ik mij aan bij Ranger, en komen aanhangers naar mijn idee erg weinig voor dus voor mij momenteel ook een nee.

• Nieuw
    • Officiële bijdrage

Dan meld ik toch maar weer de gewenste optimalisatie dat in de Chrome browser het laden van extra voertuigen ontzettend lang duurt wanneer je op de oranje knop 'Voertuigenweergave limiet is bereikt! Laad ontbrekende voertuigen!' klikt, dat was voorheen écht veel beter dan nu.

XY is nog steeds aan het onderzoeken over de traagheid. Ik vind et inmiddels ook te lang duren hoor. Zal nogmaals kijken of daar een update voor is